Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee , dat ben ik niet . en kudos dat iemand een vriendin heeft , want ik heb ubberoud me hele leven nog in geen enkele solide relatie vertoeft . of de dicke van dale moet nou gewone friendschappen , one night stands en kortstondige fwb contacten onder het begrip solide relaties gaan wegzetten .Laptar = Peeklak, een zielig mannetje die tijdje geleden verbannen werd door de mod… Witte Ridder die de hoeren overal en altijd wil verdedigen want zijn vriend(in?) is er éénwaarschijnlijk Roemeens?
Hij wou ons doen geloven dat hij Zwitser van afkomst is maar kent geen zak van hoe Zwitserland in elkaar steekt
Preekt hoog van de toren over soa risico's en gaat dan bare bij Angela waarvan hij dacht dat ze een nieuwe dvp was met een kleiner risicodie meid consumeerde meer zaad dan politici leugens verkondigen
Onverbeterlijk die gast, zielig gewoon…![]()
Misschien heb ik wat gemist, uit welke bewoordingen heb ik respectloos over DVPs gesproken?De beslissing om op een natuurlijke manier te neuken, moet geen reden zijn om neer te gaan kijken op dvp's en om te beginnen schrijven in bewoordingen waarin elk respect voor dames zowel als voor medewandelaars lijkt te moeten wijken voor het eigen imago.......
. Maar uit de manier van schrijven van een aantal mannen hier, krijg ik wel een vermoeden dat zij wel degelijk gestoord zijn.