Zijn wij gewoon kinky, pervers, of gestoord?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.483
Puur voor mezelf, wat ik ook merk zakelijk gezien moet je steeds meer doen om de zaak overeind te houden je hebt steeds minder vrije tijd ivm allerlei problemen zakelijk dus als ik geil ben wil ik instant neuken klaar ik heb geen tijd, etentje, wandelingetje, tasje, sieraadje, vroeger zat ik nog weleens op badoo, tagged toen die sites nog goed waren, maar ook geen tijd meer voor. En als ik

Een relatie? Ik ben te lang single denk ik om me nog aan te passen aan een ander als ik thuis ben en ga een uur op de wc zitten met mijn telefoon en alle kranten lezen met de deur open niemand die mij iets zegt, als er een scharreltje blijft slapen of een hoertje dan doen en neuken we door het hele huis gewoon lekker doen waar je zin in hebt

In mijn huwelijk was ik niet monogaam ik liep altijd mijn lul achterna en dat doe ik nog steeds ik heb nog steeds liefde voor die vrouw maar neuken ja dat is gewoon iets anders

Mijn opa van moeders kant was ook zo misschien heb ik zijn genen wel maar lekker zonder condoom een vrouw volspuiten, als ze geen creampie willen op het gezicht onder vlokken heerlijk lekker beffen, baffen, squirten en als je voor je werk in Italië bent om rechtstreeks ham en kaas te kopen en deze trans https://www.redlights.be/prive-ontv...n-of-mechelen-trans-alessandra-rodriguez.html

Leg ik contact mee en we gaan 's avonds iets eten ( geloof me ze ziet er beter uit dan alle vrouwen maar is zo subtiel dat je niks in de gaten hebt)en we gaan daarna naar haar appartement en de meest geile dingen die je ja luister hun met hun burgerlijke leventje maken dat niet mee ik wil niet ruilen in ieder geval

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Pervers ? Wat natuurlijk is, is niet pervers. Hebt u ooit een ander dier dan het mensdier zien seksen met een condoom ? Hoe kan dan de natuurlijke wijze van seksen pervers worden genoemd ... ?

Gevaarlijk ? Ja. Wie die gevaren bagatelliseert, of zelfs ontkent, steekt niet alleen zijn blote geslachtsdeel ergens in (naar voorkeur) maar ook zijn kop in het struisvogelzand.

Maar men kan die niet weg te redeneren gevaren (ook al proberen sommigen dat met allerlei drogredenen) wel als "risico van de niet te versmaden genotsdaad" accepteren, op de koop toenemen - ja zelfs, die als "spanning-verhogend" ervaren.

De oervorm: seks is voortplantingsgericht. Vrouwen willen doorgaans baby's (geen pubers !) en accepteren dan zelfs voor hen genotloze seks. De "pil" bevrijdde in de jaren zestig en zeventig van de vorige eeuw de vrouw van zwangerschapsangsten - al liet de bevrijding van hun seksuele genot veelal nog veel te wensen over. En dat laatste is generaal gesproken niet drastisch verbeterd.

En als ik mijn vader mag geloven: in tal van streken in de Lage Landen was het bijkans onmogelijk om aan condooms te komen in die dagen. Soms in Nederland alléén bij de NVSH. Vandaar dat de "pil" ( ja dokter, om de menstruatie te reguleren) heel veel jongeren tot voorhuwelijks oefenen bracht - althans in de westerse wereld.

Mannelijke seks is veroveringsgericht. Zelfs mannen die moeilijk klaarkomen als ze penetreren (dat moet dan handmatig) willen vaak eerst tòch diep-intiem omdat dat hun veroveringsdrang en hun bezitsdrang bevredigt. En dat is zonder rubber niet alleen "lekkerder", maar appelleert ook "directer" aan die drang: er staat geen "rubber" tussen mij en haar ...

Ook al denken velen van niet: onbewust is dit veelal het geval. En is één van de redenen (niet de enige) waarom seks in een vaste relatie zo snel tot routine wordt: er valt weinig meer te "veroveren".

Ikzelf wens na de veel te vroege dood van mijn partner geen relatie meer. Dan is betaalde seks voor mij ideaal: veelal met vaste dames met wie ik prima kan opschieten, die ik goed ken, die ik graag mag (maar nooit op zijn Zuid Nederlands "graag zie") terwijl er geen enkele wederzijdse verantwoordelijkheid is - wat is daar nu pervers aan ?

Als ik uit ga eten, of thuis eten bestel, dan gilt de goegemeente niet. Ga ik uit seksen, of bestel seksuele diensten thuis, dan is dááraan een gedeelte van mijn geld spenderen ... ineens ... pervers ?

Verder: pervers is (en dat geldt voor alle morele kwalificaties) een flexibel begrip. De een vindt van wel, de ander van niet. In die tijd en/of in die cultuur is het zus, in een andere zo. Voor goed en kwaad zijn er geen absolute normen (ook al vinden vele gelovigen van wel). Zelfs wat betreft extreme kwesties: wij vinden kinderen doden niet zo'n goed idee, veel Pre-Colombiaanse volkeren in Midden en Zuid Amerika achtten dat nodig om de goden gunstig te stemmen: anders mislukte de oogst.

Ik ben een opportunist. Niet de enige in deze wereld, maar ik kom er tenminste eerlijk voor uit. Ik seks alléén (soms) zonder condoom met dames die dat niet met u - en zeker niet met u allen - doen.

Kan dat met honderd procent zekerheid ? Nooit. Maar wèl is honderd procent zeker dat als een dame op dit forum als bereidwillig wordt besproken, dat zij dan ook wat betreft het rubberloze plezier "gemeengoed" is - of gaat worden - en dan zijn haar diensten voor mij taboe.

Velen volgen de schrijfsels op dit forum om te weten te komen naar wie ze toe moeten. Ik om te zien wie ik zeker moet mijden. Vandaar dat u van mij ook nooit recensies zult aantreffen (met schrijfsels als dit als "laffe compensatie"): de èchte opportunist in dezen heeft een geheimhoudingsplicht.

En die houding, geachte lezer, die houding mag men in het kader van dit forum best "pervers" noemen ...

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
L683, dat heb je goed en mooi verwoord, helemaal eens met de perversie visie.

Waar jij en ik in verschillen is dat ik mij al lang geen enkele illusie maak over de dvp's die zgn. enkel 'selectief' bare doen met klanten, en/of niet openlijk op dit forum besproken worden… wat die meiden achter onze (soms) goedgelovige rug uitspoken tart onze verbeelding terwijl we ons geruststellen door hun verhaaltjes in onze kop te steken. Ik zie het als naïviteit, no hard feelings.

Ik heb al te veel en te lang gewandeld om mij hier aan vast te houden, en daarom heb ik geen probleem om ervaringen te delen. Maar ik respecteer het feit dat jij dit niet doet, vrije wil hé.

Moest je een heel slechte rot-ervaring meemaken die je niet bij een collega wandelaar herhaald wil zien, hoop ik dat je deze wel zou delen. Een groot deel van de recensies helpt nl. om zware teleurstellingen en scams te vermijden.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik kick op het neuken van volgespoten kutjes. Ik kick op vrouwen die voor elke man hun benen uit elkaar doen en de gedachte dat een andere man al in haar is geweest en zijn DNA in haar heeft achtergelaten. Ik kick op zoveel mogelijk wisselende onbeschermde contacten. Maakt dat mij kinky, pervers of gestoord?

In de ogen van de samenleving wel. Omdat het afwijkt van de norm. Dus draag ik een geheim met me mee dat ik met niemand kan delen.

Zelf denk ik wel eens dat de samenleving met alle normen en taboes steeds verder van de menselijke natuur is af komen te staan. Monogamie, het gebruik van een condoom bij de seks, het is eigenlijk onnatuurlijk. Het mannelijk instinct is erop gericht om zoveel mogelijk kutjes vol te spuiten.

Ik heb lang geprobeerd te leven volgens en te voldoen aan de normen van de samenleving. En wie weet ga ik ooit nog eens genoeg van een vrouw houden om voor haar te kiezen, maar voorlopig volg ik mijn instinct en leef ik me heerlijk uit.

nice 1

Toogplakker
26 dec 2018
78
30
Ik kan dit betoog alleen maar beamen. Ben ook alleen en zonder verplichtigingen, dus ik doe wat ik wil wanneer ik wil.
Het is wel een kostelijke zaak als je altijd je lusten de bovenhand laat krijgen maar op tijd en stond moet de druk wel van de ketel.😉
Leef zoals je wil nooit boven je stand en geniet van elk moment dat je een kutje mag aanvoelen. Prive of betaald we leven maar een keer en om de pastoor te citeren " dit is zoals GOD het gewild heeft"
Geniet er van en leef het leven dat je wil Mvg Nice 1

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Gedurende honderdduizenden jaren hebben mannen zonder condoom geneukt. Waren het allemaal perverselingen? En ik deed het altijd in mijn jeugd voordat aids verscheen. Persoonlijk kan ik niet neuken met een condoom, omdat mijn pik zijn erectie verliest zodra hij zich gevangen voelt in plastic.... Ik weet niet of het psychisch is of niet, maar het is de realiteit
Ik beschouw mezelf zeker niet als een pervers. Integendeel, ik denk dat ik een voorzichtige en respectvolle man ben aangezien ik mezelf elke 3 maanden laat controleren. Natuurlijk neem ik risico's. Maar ik neem het ook als ik in het verkeer rijd bijvoorbeeld. Als je geen risico's wilt nemen, wordt je leven erg saai.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Persoonlijk neig ik er naar dat het bare neuken van prostituees niet alleen niet alledaags is, maar ook tal van psychologische "oorzaken" heeft. Moeite met relaties, trauma's uit het verleden etc, al dan niet vergelijkbaar met de situaties van de dames zelf die zich bare laten neuken.
Een gevaarlijke stelling. Zeker hier op het forum! Dergelijke uitspraken worden je vast niet in dank afgenomen en gaan vast hevige reacties opleveren. In elk geval geen 'like'. Maar velen hier kijken niet in de spiegel en passen al helemaal geen zelfreflectie toe. Hoogstwaarschijnlijk ook de reden waarom de meesten hier niet instaat zijn een vast reactie gezond te onderhouden. Maar ik ben het wel met je eens! Ik volg je gedachtengang zeker weten. Ik ken een aantal forumleden persoonlijk, en laat me zeggen dat het niet de doorsnee man is. Ergens moet er iets mis zijn.....

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Ik denk dat je gewoon van je leven geniet.
De topicstarter loopt nogal met wat vragen rond.
Je moet niet teveel nadenken en gewoon genieten.
Die mensen die kiezen voor een gezin moeten dat ook zelf weten.

Risico's zijn er altijd.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Vreemde wereld eigenlijk, waarin mensen zich zelfs afvragen -sterker nog aan lotgenoten (of mededaders) vragen- of neuken zonder hulpmiddel -dus gewoon zoals het van nature gaat- eigenlijk niet pervers is…
Wellicht is met die vraag bezig zijn op zichzelf al een kenmerk van de ware perverseling, ha ha.

In elk geval één uitleg van pervers is als een tegennatuurlijk handelen als iets opwindends wordt ervaren…
Dus niet echt waar je aan denkt bij neuken zonder hulpmiddel🤔

Maar het schuurt in het dagelijks taalgebruik natuurlijk aan tegen het begrip immoreel. Tja daar weten we als betaalde bezoekers van dames natuurlijk wel raad mee… evenals de 'nette' mensen. Dan wordt het echter wel een erg brede discussie.

Ik reken mezelf in die betekenis van immoreel graag tot de perverselingen, (waarmee ik dan ook voldoe aan het aspect opwindend vinden van) puur als betalend klant voor sex; of zo je wilt als neuker met meer dan 1 sexpartner, maar dan weer absoluut niet omdat ik dat zonder doe. Wel in onderlinge overeenstemming of laten we zeggen transactie. In elk geval zonder dwang (fysiek of chantage).

Wat ik dan minstens zo pervers vind als prostitutie -of eigenlijk gewoon gemeen-, zijn degenen die dames met valse voorwendselen en leugens het bed in weten te praten, zonder ook maar ooit van plan te zijn geweest daar ook maar iets van na te komen. Die zonder dralen 'de arm om de schouder' inzetten als snelste weg naar het bed is.

In mijn universum is dat eerder pervers -of op zijn minst immoreel- dan de vraag of je, als je toch al tegen betaling neukt, dat gewoon naturel doet of met een hulpmiddel 'ertussen" neukt.

Maar ja pervers is dus een erg vaag en subjectief begrip.

Laatst bewerkt:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Het is inderdaad allemaal subjectief en eerlijk gezegd nogal een opgeblazen onderwerp.

Er zijn vrouwen die sperma slikken en rimmen er al over vinden 🙄, terwijl ik geniet van BD sessies waar ik een meid hard in haar anus dril, afwissel tussen haar kut en kont terwijl ik haar handen boven haar hoofd vasthoud, volledige mannelijke dominantie van het wijfje onder mij die ik ervoor betaal. Niets mis mee hoor.

Maar als je je hierover al deze gewetensvragen stelt, sta je volgens mij al met een been uit het bare wandelen… hopelijk niet.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
De topicstarter werpt een aantal vragen op aan de hand van zijn eigen redenering. Zoveel mensen, zoveel meningen. Vooral als het om seks gaat. Al eeuwenlang. Maar ik zal proberen wat licht over deze duistere zaak te laten schijnen.

Eerst wat feiten. De eerste condooms die je over je penis schuift waren gemaakt van schapendarm. Los van de effectiviteit gaf dat natuurlijk ook een behoorlijke kans op infecties, vooral bij de vrouw. Schapendarmbacteriën horen niet thuis in een vagina, laat staan een baarmoeder.

De eerste condooms van een niet-dierlijk materiaal (natuurrubber) doen in het midden van de negentiende eeuw hun intrede. Die werden toen een "pantser tegen de liefde" genoemd. Begrijpelijk, wanneer je een condoom gebruikt met de dikte van een fietsenband. Dunne rubbercondooms hielden sperma en ziektekiemen niet tegen en werden "een spinrag tegen zwangerschap en ziektes" (syfilis) genoemd.

De eerste dunne latex condooms verschijnen rond 1920. Daarna gaat het snel. Er worden verbeteringen doorgevoerd zoals het zaadreservoir, glijmiddel en spermiciden. Dat leidde tot het moderne condoom dat we sinds de jaren '70 kennen.

Wanneer we de rechtop lopende mens definiëren als de soort die circa 2 miljoen jaar geleden al neukend hier rondliep (homo erectus) hebben we het de eerste 1.999.830 jaar zonder condooms gedaan. Op basis hiervan concludeer ik dat het neuken met condoom de afwijking van de norm is.

Seks met als doel plezier te hebben is altijd een geliefd onderwerp geweest van moraalridders waarvan er ook een aantal op dit forum rondrijden. Altijd succes verzekerd omdat de beschuldigde al vanaf het begin op een morele 1:0 achterstand staat. Luxuria (lust) en gula (gulzigheid) staan immers al 2000 jaar als twee van de zeven hoofdzonden bekend. De moraalridder preekt dan vanaf zijn moreel verheven kansel het perverse, neukende volk toe.

Dan de vragen die de topicstarter en enkele andere mede-forumleden opwerpen:

Is nzc kinky? Ja. Net zo kinky als mensen die hun sexleven oppeppen met zweepjes, dildo's of lingerie.

Is nzc pervers? Pervers in de betekenis van ziekelijk, tegennatuurlijk of ontaard? Zeker niet. Het zou een vreemde bedoeling zijn als we tegennatuurlijke dingen moeten doen voor zoiets natuurlijks als voortplanting. Ik zou zelfs durven stellen dat - wanneer we alle vaste relaties meetellen - er in deze tijd vaker zonder dan met condoom wordt geneukt.

Er zijn wel een aantal perversiteiten die specifiek in de wet genoemd worden zoals necrofilie, bestialiteit of sex met kinderen en minderjarigen, al dachten we daar vroeger anders over. Maar tussen rechttoe rechtaan rampetampen tussen twee volwassenen en perversiteit ligt een groot grijs gebied wat we losjes met de term 'fetisjisme' samenvatten. Hieronder vallen zaken als bondage, SM, golden showers, kaviaar, spanking, cuckolding, dildo's, breeding, voyeurisme, groepseks, rollenspellen, dogging, wurgsex, gloryhole, buitensex, exhibitionisme, orale sex, anale sex, gang bangs, milking, luiersex, (doods)kist sex enzovoort. De menselijke fantasie kent geen grenzen. En zoals andere collega's al schreven: perversiteit is tijd-, plaats-, cultuur- en persoonsgebonden. Wat de een als een onschuldige fetisj beschouwt kan door een ander als extreem worden gezien.

Is nzc extreem? (ten opzichte van de gemiddelde mens) Als je met 'de gemiddelde mens' 'een brave burger' bedoelt zoals de topicstarter, dan is iets al gauw extreem. De term 'brave burger' heeft iets kleinerends, bekrompen en kleingeestigs. Een stumperd. Een Amerikaan die al schrikt van een blote tepel of een travestieshow. Dan wil nog wel eens morele paniek uitbreken. Moreel afkeurenswaardig gedrag is echter niet per definitie onwettig gedrag. Dat wordt nog wel eens vergeten. De moraal is persoonlijk, de wet geldt voor iedereen. Zie ook de vorige paragraaf.

Is anale sex extreem? Nee. Vroeger wel (sodomie). Maar tegenwoordig niet meer, net zo als we homoseksualiteit niet meer als een ziekte beschouwen. De term sodomie komt trouwens van Sodom en Gomorra, twee steden die in de bijbel (boek van Genesis) bekend stonden vanwege hun losbandige levensstijl en daarom verwoest werden.

Is neuken zonder condoom gevaarlijk? Nee. Althans veel minder gevaarlijk dan andere dingen die iedereen doet zoals deelnemen aan het verkeer, roken of sporten. Er vallen jaarlijks ongeveer 600 doden en duizenden gewonden in het verkeer. Door roken overlijden 19.000 mensen per jaar aan allerlei soorten kanker, hart- en vaatziekten, of COPD (Bron: Trimbos instituut). Behalve in de jaren '80 (AIDS) heb ik nooit meer gehoord van grootschalige sterfte door seks zonder condoom.

En voor wie meer wil weten over perversiteiten: lees eens de boeken van D.A.F. de Sade.

Laatst bewerkt:

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik heb hier nu met argus ogen heel de thread gelezen .. met de hamvraag zijn we pervers of een ander afwijkende soort ...
maar mijn exacte visie heb ik hier nog zelfs niet in een verbloemde versie gelezen ... 24000 leden ?? en het lijkt op alle reacties dat het singles zijn ?? komop !! ik denk dat hier op dat vlak mannen zijn met een neus nog langer dan pinokkio himself !
. sta me toe , mijn ongezouten mening hierover bij te dragen .. Wie zijn pervers ?? ik denk als je thuis als man met je vaste partner / echtgenote . een condoom gaat gebruiken ,, DAN ben je pas pervers !! .. is het namelijk niet zo dat een man zijn partner kiest omdat zij lekker bare kan neuken ?? Natuurlijk ! want daar is dan ook alles bij ! .. het zoenen ..het voorspel ...de uitdaging ... noem maar op ! hier bestaat dus een woord voor , genaamd " Girlfriend " !
wetende dat deze categorie die je thuis hebt , op jaarbasis minstens 3x zoveel kost , dan dat je zou uitgeven om regelmatig een DVP te gaan bezoeken ! . waar zit jullie eerlijkheid ? ... waar kijken jullie naar bij de mogelijkheden die aangevinkt staan van een DVP ?? Juist ! op de éérste plaats GFE ! .. (Girlfriend expiriance ) .. want je wil dat het zoals je eigen vaste partner is ..
op nummer 2 , is dan natuurlijk " intiem zonder condoom " .. want dat hoort volgens ons toch bij een Girlfriend .
daarna op nr 3 vinden we het uiterlijk belangrijk , want dit moet voor ons voldoen aan ons eigen ideaalbeeld ..
wel , ..Ik vind dit héél normaal ! je wil ook eens iets anders tussen je brood in plaats elke dag hetzelfde , want anders wordt het afgezaagd .. dus je kiest exact bewust voor een DVP te neuken zoals het je eigen partner is .. en wie dat Pervers vind is volgens mij NIET bewust en natuurlijk , het is zeker niet pervers ! , en bovendien door deze ontspanning /verovering die je dan financieel even steunt , stelt je eigen relatie in prive op een steviger voetstuk .. en ga je je partner niet beu worden om een ander te zoeken . want die kun je wanneer je wil ook nog eens vullen .
voor mijn mening .. rubber hoort rond een wiel te zitten en niet rond een lekker vleesje ..
een condoom bied geen enkele zekerheid op bescherming : .. mijn vriend had er eentje om , en hij werd nog overreden door de stadsbus toen hij overstak !
met een DVP gaan neuken .. ze geilt je lekker op , meneertje staat paraat .. en dan begint ze te prutsen om het pakje open te scheuren .. kijken welke kant erover moet om hem te kunnen afrollen .. en dan kunnen we er aan beginnen ??? duuuuh ..
resultaat , 40% van het effect van het voorspel om hem in staande positie te krijgen poeffff ! meteen weg ! dus begin maar opnieuw te boetseren ??? .. DAT is de reden waarom die 24000 leden graag Bare gaan ! en dat heeft helmemaal niets met pervers te maken ... de kans dat je iets oploopt ???.. dat risico neem je bewust ! want wie zegt dat thuis jou partner nooit naast de pot pist ? dus daar zit evenveel gevaar in ..
het enige wat ik persoonlijk wel doe , is zeer selectief zoeken , en ervaringen van anderen lezen .. en mij daar een beeld van vormen hoe de DVP is . en als dit dan bij je eerste bezoek smaakt naar herhaling .. dan hoef ik niet naar een andere te gaan zoeken .. ook een DVP kan je trouw blijven als klant ! ..

alles berust dus op mijn mening , dus wil niemand hier opdringen mijn mening te gaan uitvoeren , .. maar of je nu single bent of niet .. het zal altijd hetzelfde gevoel en keuze zijn .

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
"De term sodomie komt trouwens van Sodom en Gomorra, twee steden die in de bijbel (boek van Genesis) bekend stonden vanwege hun losbandige levensstijl en daarom verwoest werden." (# 32).

Dat verhaal kennen velen, inclusief dat van de vrouw van Lot die in een zoutpilaar veranderde. Maar als je de Hebreeuwse teksten rondom dat verhaal bekijkt in wat wij met een Griekse term "Genesis" noemen (in het Hebreeuws hebben de "boeken" geen titels), dan schrik je je wild van de ... morele perversiteit. Hebben we Marquis de Sade (# 32) dan nog wel nodig ?

Ik parafraseer, verkortend. Twee vreemdelingen komen in de stad. Het zijn geen mensen, maar als mensen vermomde engelen. Dan nodigt Lot (dat is de "goede" in het verhaal - lees verder) hen gastvrij uit. Maar de mannen van de stad drommen samen voor Lots voordeur en eisen dat Lot die twee naar buiten stuurt, want ze willen die twee neuken. Lot weigert. En zegt tenslotte: ik heb twee maagdelijke huwbare dochters. Die mogen jullie hebben om te neuken. - het komt zover niet want de vreemdelingen (engelen !) slaan de mannen met blindheid zodat ze de deur niet meer kunnen vinden.

Waarom zeg ik: "Hebreeuwse teksten". ? Vrijwel geen enkele vertaling is honderd procent correct. Dikwijls probeerden de "vertalers" dit verhaal te "verzachten".

Dan krijg je Lots redding Als enige (hij is de "goede", nietwaar - vinden zijn dochters ook, denk ik) wordt zijn gezin gered. Het zoutpilaar-gegeven. En uiteindelijk vinden we Lot en zijn dochters in den vreemde.

Hoe komen wij, zeggen de dochters, nu aan kinderen (men "huwde" in die dagen binnen de familie - verre achterneven enzovoorts - of binnen de "clan" - en die mogelijkheid had god uitgeroeid door zijn vernietigende stafmaatregel). Nou, dan voeren we onze vader dronken en laten we ons door hem neuken.

Zo gezegd zo gedaan. En god "zag dat het goed was" ? Of zag hij hoe enorm "pervers" hier met seks wordt omgegaan .... en wat "condoom" is in het Bijbelse Hebreeuws - ik heb geen idee ...

Wat betreft (al dan niet betaalde) seks: het eventuele "perverse" element zit in misbruik van macht, in onderwerping, dwang, in grove misleiding. Waar wederzijdse overeenstemming is, kan in wezen van perversiteit geen sprake zijn, ook al vindt de goegemeente iets al gauw "raar", "vies", "afwijkend", "verwerpelijk".

Mijn medeleven gaat uit naar de necrofielen. Wederzijdse toestemming is voor hen best problematisch.

Laatst bewerkt:

Oppie

Toogplakker
13 jun 2015
64
7
Ik ben kinky, ben een liefhebber van watersport , een vuistje , tepelklemmen en een heerlijke befpartij.
Met andere woorden een liefhebber van SM en dat al 45 jaar.
Maar een zachte massage kan ik ook waarderen.

FvdZ

Snuffelaar
13 okt 2021
4
1
Ik ben ook kinky , droom van sex met een ondergespoten dame.
M.A.W ik ben spermaliefhebber , iedere gek zijn gebrek zal ik maar zeggen.
Een paar ervaringen heb ik al wel , creampie uit likken en een cumkiss , het verlangt mij alleen maar naar meer.
Dus "goede" tips zijn altijd welkom (liefst brabant of noord België)

robert69

Snuffelaar
18 okt 2022
15
6
De dame die bij de GGD altijd mijn soa test afneemt heeft mij toch aangeraden eens een psycholoog te bezoeken. Ja echt! Haar mening is dat je geestelijk niet in orde bent wanneer iemand zijn gezondheid voor een paar minuten plezier in gevaar brengt. Mijn mening is dat we niet in orde zijn hier ook nog voor te betalen. Een beetje vreemd is her naar mijn mening wel, een aantal reacties hiervoor bevestigen dat weer aan mij. Ach ik denk dat elk mens wel een vreemde kant heeft en daar naar handelt.
Hoe kun je als hetero man gratis laten testen bij de GGD?

Voormalig lid 15415

Toogplakker
2 feb 2020
28
13
Neuken zonder is een natuurlijk iets dus denk niet dat het kinky, pervers of gestoord is. Het is alleen niet altijd even slim, puur omdat er risico's aan kleven

Terug
Naar boven