Zijn wij gewoon kinky, pervers, of gestoord?

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Laptar = Peeklak, een zielig mannetje die tijdje geleden verbannen werd door de mod… Witte Ridder die de hoeren overal en altijd wil verdedigen want zijn vriend(in?) is er één 🙄 waarschijnlijk Roemeens?

Hij wou ons doen geloven dat hij Zwitser van afkomst is maar kent geen zak van hoe Zwitserland in elkaar steekt 😂

Preekt hoog van de toren over soa risico's en gaat dan bare bij Angela waarvan hij dacht dat ze een nieuwe dvp was met een kleiner risico 🤣🤣 die meid consumeerde meer zaad dan politici leugens verkondigen 😎

Onverbeterlijk die gast, zielig gewoon… 💩
nee , dat ben ik niet . en kudos dat iemand een vriendin heeft , want ik heb ubberoud me hele leven nog in geen enkele solide relatie vertoeft . of de dicke van dale moet nou gewone friendschappen , one night stands en kortstondige fwb contacten onder het begrip solide relaties gaan wegzetten .

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Whatever, geen probleem hoor. Je schrijft wat je wil maar dan moet je ook maar tegen de reacties kunnen.

Dit is geen snowflake forum, het gaat om nzc recensies en ervaringen uitwisselen. Je moet niet elke dag of week recensies maken maar er zijn nogal wat kerels hier die never nooit ervaringen posten en alleen maar zitten te kreften en miepen als er een slecht woord valt over de hoertjes die we bezoeken.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

oh nee , ik ben er niet zo zeer om kritiek te geven op iemands omschrijving van zijn of haar ervaring met een bezoek aan de lichtenkooien . en ik heb in mijn leven genoeg gewone vrienden en vriendinnen zien komen en gaan , en zo ook tijdelijke vrouwelijke fwb en zelf ook wel genoeg plezier in die contreijen van de lichtekooien van de samenleving beleefd , dat zeker . maar ik heb me helaas toen niet verdiept in namen , en zelfs al was er vaker contact het is niet dat ik ben blijven vastklampen aan het merendeel van mijn geschiedenis of herrinderingen van een ver verleden . en ben al jaren niet meer aan de wandel geweest . en met mijn leven nu spreek ik amper nog iemand . en vandaag de dag is het al heel wat , als het menselijke contact dat ik zo nu en dan nog een keer mee maak als ik geluk heb een boodschappen controlle aan de zelfscan kassa in de super is . en ik in een eerdere reactie aangaf , ik wist tot enkele dagen geleden niet eens dat dit forum bestond . ik struikelde er per ongeluk over toen ik op zoek was naar informatie . en dacht het is mischien niet enkel educatief en interessant om hier en daar wat te lezen , maar mischien ook leuk om hier en daar gezelig en leuk mee te kletsen en hopelijk een leuk gezelige en wie weet enige vorm van positiefe bijdragen te leveren aan dit forum .

Laatst bewerkt door een moderator:

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De beslissing om op een natuurlijke manier te neuken, moet geen reden zijn om neer te gaan kijken op dvp's en om te beginnen schrijven in bewoordingen waarin elk respect voor dames zowel als voor medewandelaars lijkt te moeten wijken voor het eigen imago.......

. Maar uit de manier van schrijven van een aantal mannen hier, krijg ik wel een vermoeden dat zij wel degelijk gestoord zijn.
Misschien heb ik wat gemist, uit welke bewoordingen heb ik respectloos over DVPs gesproken?
Als u goed leest spreek ik over het gezamenlijk goed vinden van condoomloze sex.
Als u dan iemand citeert, doe dat dan bij diegene die neerbuigend/ respectloos reageert op op vrouwen in het algemeen.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Ik vínd bare neuken en de gedachten eraan super geil. Bedenk dat je daarbij ook nog anaal kunt wat wil een man meer. Het is toch een snoepwinkel om te kiezen wie wil en zij doen wat wij lekker vinden. Pervers soms wel ja als je bedenkt dat je de vijfde in rij bent die haar gaat neuken… wordt al geil bij de gedachten

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik vind het een beetje een domme vraag ... Natuurlijk is het al gewoon om zonder condoom te neuken. Miljoenen mensen doen dat ook? Waarom zou ik of een ander dan 'vreemd' zijn?

En stel je voor dat je fantaseert over seks met een, bijvoorbeeld, vrouwelijke BN'er...Fantaseer je dan ook dat je een condoom om doet? Nee toch? Dat vind ik pas raar, indien iemand dat wel zou doen.

Mvg,

Terug
Naar boven