dannydonker
Toogplakker
- 18 jun 2016
- 98
- 36
haha, nice one. Dank.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handycarp zei:Zo af en toe kijk ik voor de gein rond op Tinder.
Best grappig, nu al twee dames getroffen die zo megageil zijn, en die ik dus ook rubberloos volspuit in alle gaten.
Ééntje is zelfs zo geil, die zou wel door 10 man geneukt willen worden en daarna compleet ondergespoten willen worden.
Ik ben ze aan bewerken om die 10 man ook rubberloos toe te laten. Vooralsnog wil ze dat niet maar wie weet na een tijdje.
Zijn er hier dan in dat geval geïnteresseerden te vinden?
Hieronder een foto van haar heerlijke kutje....
Greetz, Handyimage.jpg
CWP zei:Wat ook goed werkt Zijn de 18+ groepen op facebook, heel veel single lady's die wel open staan voor een one night stand. Ik heb er dacht ik 6 gehad, varierend van 28 tot 46. Allemaal mijn regio. Een daarvan wilde niet zc, rest wel, maar je moet ze inderdaad wel eerst verwennen, dan zijn ze geil genoeg en kan je er zo op.
Laatste vorige week, 28 jaar, had al 5 jaar geen sex gehad, die was zo geil, daar ben ik van 17:00 tot 22:00 geweest. Alleen maar sex, tering wat een feest. Nu na haar vakantie nog een ontmoeting in het verschiet.
Let wel, om in de 18+ groepen te geraken moet je, je aanmelden bij zo'n groep, bv de groep verboden verhalen 18+
En vergeet niet, als je het doet met je publieke account, geniet de hele familie mee..... Dus ff een accountje aanmaken en alles op " alleen vrienden " zetten. Dan kunnnen alleen de groepen waar je lid van bent je foto,s zien, even gedult en je inleven in de groep doet wonderen, als je bij de eerste de beste meid een berichtje schrijft dat je haar wil neuken dan gooien ze je er af. Dus mannen. Op eigen kracht weer wijven versieren !!!
Lagers zei:Is knap.,.. maar dan sta je toch met jouw foto op tinder en het risico is toch heel groot dat er iemand jou herkend denk ik dan ?