Tinder

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Via reguliere datingsites heb ik toch ook wel eens beet..... Hoewel ik de laatste tijd na heel wat gedane en gesekst te hebben meer neig naar het betaalde, Wat een energie erin gaat zitten en dan moet je er ook weer een beetje fatsoenlijk vanaf zien te komen.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Als je er echt weer vanaf wilt komen heb ik wel een tip....

Gewoon zeggen dat je prostituees neukt zonder condoom.
Ik denk dat je er dan snel genoeg van af bent :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Richard zei:
Het zal vast aan mij liggen, maar via Tinder een match krijgen blijkt vrijwel onmogelijk haha. Via Badoo ook al tijdje aan het rondneuzen, maar gaat verre van zo makkelijk als jullie het voordoen.

Doen jullie het met betaalde versies? kan me best indenken dat dat zal schelen.. maar als je dus tips heb zou ik het wel eens willen weten want ik krijg er niet erg veel uit via dat gedoe.

Gewoon zo.
Snel en simpel...

marcel2015

Snuffelaar
31 jul 2015
1
0
Hallo Handy,

Als je nog op zoek bent..laat het maar weten.

Gr marcel2015

Handycarp zei:
Zo af en toe kijk ik voor de gein rond op Tinder.
Best grappig, nu al twee dames getroffen die zo megageil zijn, en die ik dus ook rubberloos volspuit in alle gaten.
Ééntje is zelfs zo geil, die zou wel door 10 man geneukt willen worden en daarna compleet ondergespoten willen worden.
Ik ben ze aan bewerken om die 10 man ook rubberloos toe te laten. Vooralsnog wil ze dat niet maar wie weet na een tijdje.

Zijn er hier dan in dat geval geïnteresseerden te vinden?
Hieronder een foto van haar heerlijke kutje....

Greetz, Handy

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Ik ook wel. Maar aangezien het gaat om bericht van 2015. Denk ik dat er weinig kans is.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Inderdaad Giet,

Ik heb geen kontakt meer met haar helaas.....

Ik heb wel een andere slet die voor meerdere mannen te gebruiken is en ik had dat ook al op dit forum gemeld naar nog geen bruikbare reactie gehad.

Als ik zie hoe dat met dit topic is gegaan verwacht ik pas reacties in 2018 :lol:

petergee

Toogplakker
28 jul 2016
31
2
Ik kom uit de omgeving van Rotterdam en heb beslist belangstelling voor zo'n groeps sessie nzc. Wordt heel graag op de hoogte gehouden, maar ben ivm met mijn relatie niet vaak beschikbaar. Bij voorbaat dank,
vriendelijke groet
petergee

SplitHer

Toogplakker
11 jun 2016
28
1
Handycarp zei:
Inderdaad Giet,

Ik heb geen kontakt meer met haar helaas.....

Ik heb wel een andere slet die voor meerdere mannen te gebruiken is en ik had dat ook al op dit forum gemeld naar nog geen bruikbare reactie gehad.

Als ik zie hoe dat met dit topic is gegaan verwacht ik pas reacties in 2018 :lol:

Nog net in het oude jaar :p
Beschikbaar omg 0181.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Zat vandaag op Tinder, had op een gegeven moment een match. Iemand met een premium account had waarschijnlijk gezien dat ik naar 'rechts' had geswiped.... Jaay was haar naam. Openingszin van haar was meteen een opgestelde tekst. 200 per uur, 50 extra voor bare en wel de helft vooruit betalen. Moet ik nog zeggen dat ik het aanbod lachend heb afgeslagen ?

A

Anonymous

Guest
wat heb je in je profiel staan dan? wel heel apart als ze je zo benaderen :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Laatst afgesproken op Tinder met een 43-jarige.... Puur voor het neuken.... Ook nog zc....
Maak je toch niet vaak mee helaas, dat dames uit zichzelf vragen of je zin hebt om te komen neuken....

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Idd zeer uitzonderlijk maar een paar jaar geleden ook eens voorgehad op Tinder .
Match - beginnen chatten - 2 dagen later zat ik erop en al mijn zaad een paar keer condoomloos mogen doneren in haar kutje
Daarna nog een paar keer contact gehad maar nooit nog tot een 2de afspraak gekomen .

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Mijn 1'ste date via online/ Tinder dating was altijd op restaurant/café maar volgende keer was wel bij hun of mijn thuis voor of na de date en direct bare, ze vertrouwden mij snel en namen de pil:).

RonJeremy

Toogplakker
1 okt 2018
27
0
De rode of de blauwe? Om een of andere reden twijfel ik altijd aan het waarheidsgehalte van dit soort verhalen.

Terug
Naar boven