Tinder

tslover

Snuffelaar
16 sep 2020
2
0
Er is ook een optie in tinder dat alleen vrouwen / mannen jou kunnen zien die jij hebt geliked.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Ook ik als getrouwde man Tinder eens uitgeprobeerd. Wel betalend genomen, dan kan je je profiel wat boosten en zie je ook af en toe wie jou naar rechts heeft geswiped zonder dat jij dat profiel bent tegen gekomen. (beetje snellere weg)
In mijn tekst staat ronduit dat ik getrouwd ben en op regelmatige basis zoek naar verzetje, toch op de eerste avond al prijs (match) met een 6-tal vrouwen van verschillend kaliber.
Kaf van het koren gescheiden en na wat chats en calls al kinderkamer mogen gaan schilderen. Heerlijke dame, exact wat ik zocht. Heeft me welgeteld 2u gekost qua tijdsinvestering voor ik daar was... Wordt een blijvertje...

A

Anonymous

Guest
Is knap.,.. maar dan sta je toch met jouw foto op tinder en het risico is toch heel groot dat er iemand jou herkend denk ik dan ?

Toondoom

Snuffelaar
6 okt 2020
2
0
Handycarp zei:
Zo af en toe kijk ik voor de gein rond op Tinder.
Best grappig, nu al twee dames getroffen die zo megageil zijn, en die ik dus ook rubberloos volspuit in alle gaten.
Ééntje is zelfs zo geil, die zou wel door 10 man geneukt willen worden en daarna compleet ondergespoten willen worden.
Ik ben ze aan bewerken om die 10 man ook rubberloos toe te laten. Vooralsnog wil ze dat niet maar wie weet na een tijdje.

Zijn er hier dan in dat geval geïnteresseerden te vinden?
Hieronder een foto van haar heerlijke kutje....

Greetz, Handyimage.jpg

Hoe doe je dat? Ik kan op Tinder alleen maar wijven op vakantie, geen mooie spleetjes zoals jouw foto.

Toondoom

Snuffelaar
6 okt 2020
2
0
CWP zei:
Wat ook goed werkt Zijn de 18+ groepen op facebook, heel veel single lady's die wel open staan voor een one night stand. Ik heb er dacht ik 6 gehad, varierend van 28 tot 46. Allemaal mijn regio. Een daarvan wilde niet zc, rest wel, maar je moet ze inderdaad wel eerst verwennen, dan zijn ze geil genoeg en kan je er zo op.
Laatste vorige week, 28 jaar, had al 5 jaar geen sex gehad, die was zo geil, daar ben ik van 17:00 tot 22:00 geweest. Alleen maar sex, tering wat een feest. Nu na haar vakantie nog een ontmoeting in het verschiet.

Let wel, om in de 18+ groepen te geraken moet je, je aanmelden bij zo'n groep, bv de groep verboden verhalen 18+
En vergeet niet, als je het doet met je publieke account, geniet de hele familie mee..... Dus ff een accountje aanmaken en alles op " alleen vrienden " zetten. Dan kunnnen alleen de groepen waar je lid van bent je foto,s zien, even gedult en je inleven in de groep doet wonderen, als je bij de eerste de beste meid een berichtje schrijft dat je haar wil neuken dan gooien ze je er af. Dus mannen. Op eigen kracht weer wijven versieren !!!

Welke groepen moet je hebben? Ik kan niks vinden.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Lagers zei:
Is knap.,.. maar dan sta je toch met jouw foto op tinder en het risico is toch heel groot dat er iemand jou herkend denk ik dan ?

Neen, gewoon random foto van het internet genomen zonder een gezicht. Die dames begrijpen heus wel dat je als getrouwde man niet fotos openbaar zet. Als vertrouwen wat is gewonnen stuur ik foto via whatsapp.

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
99
24
Ben ook ingeschreven. Redelijk anonieme foto met wat tekst er zoal gehuwd, fwb,.. En nu afwachten

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Misschien een idee om de 18 plus groepen iets exacter te benoemen op FB? Er staan er veel maar ik vraag me af op welke groepen er meiden/dames/vrouwene uit Nederland zitten.

Groet,
R.

Mark08

Toogplakker
16 aug 2020
31
6
Ik ben anders ook wel heel benieuwd welke groepen dat zijn. Zou graag een keer weer een amateur dame volspuiten. Door de corona is het daten in een dieptepunt geraakt. Mocht iemand nog leuke contacten rond Den Haag hebben dan hoor ik het graag😃

sdm

Snuffelaar
30 jan 2019
15
4
Ik ben even benieuwd naar een Belgische / Vlaamse variant?

Gelieve niet te qouten als je direct onder het bericht reageert waar het om gaat.
Mvg Moderatorteam

A

Anonymous

Guest
Sinds de sneeuwval begin februari ook maar eens een tinderprofieletje aangemaakt. Gewoon simpel gehouden met een paar selfies van mijn snuit erop gezet. Wat opvalt is dat veel vrouwen er overdreven mooi uitzien. Kennelijk gebruiken ze van die filters om zichzelf een stuk mooier te maken dan ze werkelijk zijn. Verder ook van die cliché-teksten van "geniet van het leven" en "ik hou van reizen". Lees ook vaak dat ze niet op zoek zijn naar FWB's of ONS. Dit heb ik alleen een paar keer gelezen toen ik de leeftijd omhoogschroefde naar vrouwen boven de 40.

Ben nu een goede maand bezig (1 maand mijn profiel op verborgen gezet) en nog bar weinig succes gehad. Ik moet nog wel een tekst schrijven e.d maar veel informatie staat er al op. Ik ben evenmin getrouwd dus hoef ook niet anoniem te zijn. Het behoeft geen betoog dat ik op Tinder maar verzwijg dat ik op dit forum actief ben.

Mochten jullie je vervelen, dan zou ik graag eens antwoord willen hebben op de volgende vragen:

(1) Hebben jullie tijdens deze lockdown met dit medium al wat volblafsuccessen geboekt?
(2) Hoe moet ik als gratis lid matchen als ik moet betalen om te zien wie me geliked heeft? Gewoon wachten en op goed geluk?
(3) voor de niet anonieme gebruikers: wat voor profielfoto's plaatsen jullie? Gewoon lui zoals ik met een selfie of wat anders?

Dat was het weer. Grotjes van Degrotedekuboom.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Tinder gehad maar is niks geworden.
Ik zie er zeker niet afzichtelijk uit, maar amper matches en zelfs twee keer ineens dat iemand de match opgiet tijdens gesprek (en echt zonder reden).

Tinder is goed voor het echt jonge volkje.

dbpaal

Toogplakker
20 dec 2018
27
10
Beste wandelaars,

Ik heb 2 jaar terug Tinder geïnstalleerd voor een snelle wip in de buurt. Ik heb verschillende matches gehad, gechat, maar het kostte veel tijd en ik kwam geen stap verder (geen dates). Doordat ik van een koude kermis thuis ben gekomen, was ik ook nog eens verkouden geworden (geen Corona) :D Voor 'even snel' en 'welke trucje moet ik doen' acht ik de kans klein om op Tinder te slagen (mijn ervaring). Ga liever dan naar SJ ofzo.

Dat gezegd te hebben, heb ik een keer out of the blue om 01.00u (in de nacht) op een doordeweekse dag een matchbericht gekregen.
Doordat ik wakker was en dit hoorde, heb ik direct een bericht teruggestuurd. Drie berichten verder op Tinder en over op Whatsapp.
Het was duidelijk dat de dame gewoon geil was en een wip zocht. Wie ben ik dan om geen helpende hand uit te reiken :lol:
Dame zag er leuk uit, average en goed verzorgd, dus kon leuk worden.

Ik ben langsgereden, de deur ging open, ik stapte naar binnen, deur ging weer dicht, en vanaf deur hebben we lopen tongzoenen tot we bij de bed zijn beland. Daar elkaar gestript en op bed beland waar we verder gingen. Ik houd van tongzoenen mits fris gebit en gepijpt worden. Tongzoenen was super, ik was daardoor op volledige sterkte, en een handje van haar begeleidde mij naar een natte strakke poort (no protection). Van langzaam ging het in rap tempo naar hard uitgewoond willen worden. Dat is niet mijn ding. Daarnaast was pijpen niet haar ding, waardoor mijn interesse afnam. Zonder iets te zeggen, voelde we beide dat dit het niet was en ben ik rustig mijn kleren weer aan gaan doen en ben huiswaarts gekeerd.

Dat er met Tinder een date kan plaatsvinden, daar ben ik levend bewijs van. Echter moet je wel heeeeeelll geduldig zijn, van geluk moeten spreken en hopen dat er een klik is. En zo geduldig ben ik niet, waardoor ik eerste instantie Tinder heb verwijderd.

Doordat ik van tijd tot tijd wel van een wapdate houd (met stellen), en tijdens zo'n date grapjes werden gemaakt of ik niet een dame op Tinder kon vinden voor een wapdate, heb ik besloten om Tinder weer te installeren, en in mijn profieltekst beschrijving op te nemen wat een wapster wel zou herkennen (door specifieke woorden te gebruiken). Ik kreeg weer matches, waarbij 95% niet mijn tekst begreep maar wel reageerde om te chatten en gezelligheid. Ik stuurde dan een korte bericht terug dat het om wappen ging en of er interesse was. Bij geen interesse ging ik meteen unmatchen. Tot heden heb ik 2 succesvolle (niet betaalde) wapdates gehad met dames vanuit Tinder. Hoe deze dates zijn verlopen, zal ik nog een recensie over schrijven in een ander rubriek.

Mijn lering met Tinder (tot zo ver): Als je met Tinder zelf vaag of onduidelijk bent (wat ik in beginsel was), dan zal het heel lang duren voordat je een date hebt. Je moet geduldig zijn met Tinder. Hoe duidelijker en concreter je bent met wat je zoekt, hoe minder mensen zullen reageren, maar de kans op een date door iemand die reageert is wel aanzienlijk groter.

Ik heb geen betaalde dienst op Tinder. Dus als er een like is, dan zie ik een vage foto van degene die geliket heeft, en dan probeer ik diegene te vinden tijdens het swipen. Ik houd van puzzelen, dus dat vind ik niet erg :ugeek:

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Nog nooit zoveel sex gehad sinds ik Tinder heb. En dit met meisjes en vrouwen tussen de 18 en 50 jaar. Zowel met en zonder condoom.
Al word het de laatste tijd wel moeilijker. Iedereen wil meer vaste relatie tegenwoordig precies.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Hi, ik nu al een 10 jaar op Tinder schat ik.
Ik vind deze app helemaal geweldig.
Af en toe een maandje betaald.
Maar hoofdzakelijk gratis versie.
Ik heb laatst zitten rekenen... ik schat in ruim 50 vrouwen mee gedate te hebben. 9 van de 10 de 1e of 2e date al mee naar bed. Er was er maar 1 welke pertinent met condoom wilde. De rest allemaal, soms wat aandringen zonder in het poesje.
De meeste ook gewoon inspuiten.
1 keer verlieft geworden, maar uit eindelijk mee gestopt anders ging het fout. Wat een droom vrouw in bed.
Gisteren avond een chinees dame mogen neuken. In de auto dan wel de 1e date maar ik verwacht vrijdag dat we neuken in haar bed. Ze gaat voor me koken nadat haar zoon naar vader gaat.

Heren, heel veel berichten sturen, uitgebreide tekst en geduld. Als je beetje goed uit ziet en verzorgd dan lukt het zeker.
Succes all

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Toen ik vrijgezel was, ging dat toinderen inderdaad vlot. Vlot matchen, vlot afspraakjes. In bed belanden was minder, maar dat ligt aan mijn onhandigheid. Maar had al snel een 10 tal matchen op een maand en mits goede aanpak, was ik wsch met bijna allemaal in bed beland.

Maar nu ik een vriendin heb, is Tinder natuurlijk not done... Er zit daar af en toe bekend volk op die ook mijn vriendin kennen. Al even op internet gezocht naar profielfoto's die op mij lijken zodat ik die kan gebruiken, maar voorlopig geen succes.

Terug
Naar boven