Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Wel 3 Franse Fr 😉
Ah ok. In heerlijke-vervlogen- tijden bezocht ik de Bois de Boulogne in Parijs waar ik naakte of semi naakte straathoertjes voor 50 FFr neukte (= 16,5 Gld of 7,5 EURO!)( met of zonder c. zelfde prijs, CIM inkluis)( en neen het waren toen niet allemaal transen, maar zelfs knappe jonge Franse meiden).

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Mijn gedachten hieromtrent,

Dat de prijzen een stijgende lijn volgen, dat kan ik mij nog wel voorstellen. Ook de dames doen hun boodschappen ed in de Lage Landen.

Maar ... Met de hogere prijzen zie ik ook een steeds lagere serviceniveau. Dat is mijn grootste bezwaar!

Een maandje geleden nog een poging gewaagd in het Haagse ramenbuurt ... Zelfs pzc was nog teveel moeite, net drie likjes en mevrouw was 'moe'. Maar wel extra geld vragen?!

Nee, het is bar slecht ...

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Wat mij betreft is de verontwaardiging niet dat het nu 170-200 per uur is. De algemene verontwaardiging is naar mijn inziens veel meer gericht op de helemaal niet bijzondere dames die direct al 250 per uur vragen. of 200 +50 extra voor tz/pc/deepthroat etc waardoor je met een beetje een pret pakket ineens op de 250-300 zit waar je 2 jaar geleden nog 150 all in voor betaalde. die 5 tientjes mogen ze wat mij betreft hebben dat was inderdaad tijd.

200 voor een uurtje met tz/pzc/bare is naar mijn mening ondertussen gewoon ok. als je over de afgelopen 2 jaar nog altijd geen 10% loons verhoging hebt gehad is het toch echt tijd om je baas eens stevig aan te spreken of naar een nieuw bedrijf te gaan. Want je bent het momenteel echt meer dan dik waard.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ok 200€/u, maar ik ken jullie loon niet. Maar ik geraak niet boven de 2000€ met mijn job.
Dus 200€ voor een date ok, maar dan lukt het mij max 2 keer per maand om te daten.
Veel te weinig voor me.
Als je het gelukt hebt om een goed betaalde job te hebben, maar denk dat er hier nog mensen dezelfde problematiek hebben als het over centen gaat.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Als je het modaal erop nakijkt zijn er inderdaad zat mensen die echt niet een heel groot budget voor deze hobby kunnen vrijmaken (heb zelf ook veel over hiervoor). Besteedt ook bijna altijd meer dan ik verantwoord beschikbaar heb xD.

Maja het feit dat jij het geld niet hebt heeft met de marktprijs niet heel veel te maken. Je ziet ondertussen ook de lonen toch omhoog gaan omdat mensen gewoon niet willen werken voor ~2000 per maand

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Als je het gelukt hebt om een goed betaalde job te hebben, maar denk dat er hier nog mensen dezelfde problematiek hebben als het over centen gaat.
Als je iets niet kan betalen, moet je de tering naar de nering stellen. Dat is met alle andere zaken in het leven net hetzelfde. Laat dus de dure dames links liggen, ga eens naar de ramen. En als dat je niet aanstaat, zoek dan een beter betaalde job of geef zelf (gratis...) een ruk aan je leuter. Zo is het leven.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het is zeker niet allemaal goud wat er blinkt.
Buitenlandse dames spreken meestal alleen hun moedertaal.
Daar begint de ellende al.

In de Filipijnen kom je Besaya en Tagalog tegen als inheemse talen.
Spaans kun je vergeten, soms spreken de dames een beetje Engels.
Er nog veel meer talen in de Filipijnen.
Seks zonder communicatie is voor mij armoedig.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@GertG,

Dat zijn op zich goede argumenten, maar het ging toch om het neuken .. niet om hele tafelgesprekken met een DVP?

Mvg,

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik beperk me tot aanwijzingen tijdens het neuken.
Even vragen of de dame het prettig vindt maakt de wedstrijd aangenamer.
Wanneer ik op de goede weg ben om ze te gerieven krijg ik aanmoedigingen om door te gaan.
Probeer dat maar eens te doen met google translate.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
sws een beetje een kak argument.

Het is hier "te duur" ga dan ff je vakantie opnemen en naar een hele andere markt want daar is het veel goedkoper.

1. Je kan dat niet 52 weken per jaar doen.
2. Heeft geen reet te maken met de marktprijs hier.

Naar verhouding blijft het hetzelfde . Ben voorheen voor 150/u ook vaak genoeg bedrogen buiten gestapt.
Ik blijf erbij dat we dames die meer dan 200/u vragen gewoon keihard moeten boycotten, maja de mannen die 100k+ per jaar verdienen boeit dat niet zoveel...

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Iedereen heeft zo zijn eigen grenzen wat hij voor een half uurtje of een uurtje plezier met een dame over heeft.
Dat heeft wat mij betreft niet zozeer te maken met mijn inkomen maar meer met de tegenprestatie die mij geboden wordt.
Of het een feestje wordt hangt ten dele af van haar verschijning maar meer nog van de manier waarop we het samenzijn beleven.
Meer uitgeven is beslist geen garantie dat het genoegen wat ik er aan beleef ook groter is.
De categorie die zich zelf het predicaat high class geeft valt bij mij vrijwel meteen af.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Kies toch gewoon een meisje dat qua prijs binnen jouw budget valt en hou op met zeuren over anderen die voor jou (of volgens jou) te duur zijn. De duurste zijn niet noodzakelijk de beste, en de goedkopere zijn niet per definitie slecht. Trek je ogen open, en laat je niet inpakken door al dat gelieg in online advertenties. Er is meer dan genoeg keuze.

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
sws een beetje een kak argument.

Het is hier "te duur" ga dan ff je vakantie opnemen en naar een hele andere markt want daar is het veel goedkoper.

1. Je kan dat niet 52 weken per jaar doen.
2. Heeft geen reet te maken met de marktprijs hier.

Naar verhouding blijft het hetzelfde . Ben voorheen voor 150/u ook vaak genoeg bedrogen buiten gestapt.
Ik blijf erbij dat we dames die meer dan 200/u vragen gewoon keihard moeten boycotten, maja de mannen die 100k+ per jaar verdienen boeit dat niet zoveel...
Ieder zijn ding... als je van reizen houd en ziet dat het ook anders kan. Dames die meer dan 200 euro per uur boycotten kan je doen, maar ik denk dat gewoon de hele markt totaal word overspoeld door goudzoekers die elkaar kapot concureren. Kijk maar op kinky naar een dame die zich zelf sissel noemt. Een lekker wijfie 500 euro per uur..

"Het is absoluut niet naar verhouding hetzelfde". Ik blijf weken tot maanden weg en geniet dan al die dagen van uitstekende service. Love tight asian pussy! :)

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Heeft voor mij weinig met budget te maken.
Prijsopdrijving vindt vooral plaats bij de dames.
Sissel zal het wel druk hebben met die prijzen.

Alles wordt duurder. Van 50 naar 100 euro zoals in het SKW door een dame werd gevraagd levert alleen maar
langs lopende mannen op maar geen klanten.

Het staat de dames vrij om te vragen wat ze willen.
Zolang er nog heerlijke alternatieven zijn mag Sissel best 500 vragen voor een uurtje.
Of ze wat te doen heeft betwijfel ik

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Juist eentje op tinder tegengekomen.
Schoon kind, maar weeral dat klote only fans account.
Vraag ik of ze wilt daten, ja als je jouw abonneert.
Kzeg nee bedankt, maar als je u bedenkt dan betaal ik jou 250 per date.
Ik zal me niet bedenken zegt ze, voor 250€ komt ik zelfs niet uit mijn bed!😂😂

Bijlagen

• IMG_4416.jpeg
    IMG_4416.jpeg
    219,5 KB · Weergaven: 102
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven