Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Jup. Bij nieuwe dames vaak Half uurtjes voor €150 en dan ook nog een supplement voor bare er bovenop. Vaste dames krijg ik vaak wel terugkeer korting. Probleem is dat ik graag nieuw vlees ontdek en weinig investeer. Beste is om gewoon met condoom te investeren en dan het bare "je laten overkomen". Dat geduld heb ik vaak niet. En te verslaafd aan bare. Hou het dus ook zelf in stand😔

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Bij mijn zijn die graaiflatie mutsen kansloos. Ik spaar liever voor een reisje naar een exotische oord, waar de meisjes stukken goedkoper zijn dan in ons achterlijke Koninkrijk. Het had erger kunnen zijn, dat een geitenwollensokken partij in de coalitie, de huisjes melkers voor de dvp's willen aanpakken en waardoor minder privé dames beschikbaar zijn. Ook nu is het triest met de transen. Ik zie meer tgirls op kinky staan, dan vroeger en vragen dezelfde uurprijs a 200 met extra diensten. Ik spreek daar schande over. Dan heb ik niet over de raambuurten gesproken daar lijkt de prijs gestagneerd te zijn, maar het aanbod valt minder naar mijn smaak of ik tref dames die voor die prijs een opblaaspopservice biedt.

Dus ja het is voor de wandelaar met een modaal inkomen een klote tijd. Gelukkig kom ik via chats aardig aan mijn trekken. Alleen jammer dat er weinig echte vrouwen voor te porren zijn.

Cumgiver

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
De laatste weken al regelmatig (of ze echt zijn of niet laat ik in het midden) advertenties van beginners/amateurs zien opduiken voor 300/u met minimale service (dikwijls niet eens pzc) en meestal nogal wat overgewicht (en niet al te intelligent aan hun schrijfstijl te zien) die niet eens een foto plaatsen maar er wel zelf vragen van de mannen. N'importe quoi!

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Realistisch zou zijn:
30 min = 50 + 30 bare
1 uur = 80 + 30 bare
En wat bepaald of het realistisch is?
De prijzen die je noemen is voor jou een mooi bedrag die past bij je eigen portemonnee neem ik aan. Maar deze prijzen zijn in mijn optiek alles behalve realistisch. Puur omdat dit zijn bedragen die ik nooit heeft meegemaakt. En ook nooit zal meemaken.

Wij kiezen zelf voor deze "hobby". En de dames wil geld zien. Dus wij kan betalen of postzegels verzamelen als alternatieve hobby.

Maar ja, zijn ook leden hier die heel graag veel te veel betalen (300-400 voor 1 uur of zo?). En dan denken natuurlijk deze dames dat "kon het bij die ene kan het ook bij de volgende".

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ze waren vroeger wel realistisch. In de begindagen van mijn wandelcarrière waren dit de gangbare prijzen...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Dat zou mooi zijn! Hele business model omgooien richting netflix model of pay as you use. Per maand een vast bedrag en zo veel mogelijk naaien of betalen voor het aantal stoten (25 cent per stoot)!
Vroeger had je van die Pauschal party's (La Luna)... Entree betalen en neuken maar. Das War Einmal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven