- Ban
Meer dan 20 jaar geleden en nog steeds die 50 euro. Wat valt er te klagen?En in Het Antwerpse Schipperskwartier van 1000 BEF (=56 gulden) naar €50.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer dan 20 jaar geleden en nog steeds die 50 euro. Wat valt er te klagen?En in Het Antwerpse Schipperskwartier van 1000 BEF (=56 gulden) naar €50.
Ah ok. In heerlijke-vervlogen- tijden bezocht ik de Bois de Boulogne in Parijs waar ik naakte of semi naakte straathoertjes voor 50 FFr neukte (= 16,5 Gld of 7,5 EURO!)( met of zonder c. zelfde prijs, CIM inkluis)( en neen het waren toen niet allemaal transen, maar zelfs knappe jonge Franse meiden).Wel 3 Franse Fr![]()
Als je iets niet kan betalen, moet je de tering naar de nering stellen. Dat is met alle andere zaken in het leven net hetzelfde. Laat dus de dure dames links liggen, ga eens naar de ramen. En als dat je niet aanstaat, zoek dan een beter betaalde job of geef zelf (gratis...) een ruk aan je leuter. Zo is het leven.Als je het gelukt hebt om een goed betaalde job te hebben, maar denk dat er hier nog mensen dezelfde problematiek hebben als het over centen gaat.
Dat zetten ze er bij voor komedisch effect toch?De categorie die zich zelf het predicaat high class geeft valt bij mij vrijwel meteen af.
Ieder zijn ding... als je van reizen houd en ziet dat het ook anders kan. Dames die meer dan 200 euro per uur boycotten kan je doen, maar ik denk dat gewoon de hele markt totaal word overspoeld door goudzoekers die elkaar kapot concureren. Kijk maar op kinky naar een dame die zich zelf sissel noemt. Een lekker wijfie 500 euro per uur..sws een beetje een kak argument.
Het is hier "te duur" ga dan ff je vakantie opnemen en naar een hele andere markt want daar is het veel goedkoper.
1. Je kan dat niet 52 weken per jaar doen.
2. Heeft geen reet te maken met de marktprijs hier.
Naar verhouding blijft het hetzelfde . Ben voorheen voor 150/u ook vaak genoeg bedrogen buiten gestapt.
Ik blijf erbij dat we dames die meer dan 200/u vragen gewoon keihard moeten boycotten, maja de mannen die 100k+ per jaar verdienen boeit dat niet zoveel...