Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Dat is gedeeltelijk waar omdat er van de recente gangbang activiteiten van haar weinig vermeld staat en aangezien ik nieuw ben vind ik dat wel zeer handig te weten hoe het er nu aan toe gaat voordat ik beslis er een keer naartoe te gaan. Zou ik heel blij mee zijn, dus iemand?

dutchie82

Snuffelaar
26 aug 2019
20
50
Voorlopig geen gangbang vrees k , maar hele knappe meid beetje apart maar service goed stoutste dromen. Bij gangbang nog geen ervaring met haar of vriendinnetje.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
jawel, gangbang doet ze nog steeds, gewoon even aanmelden via whatsapp
dan krijgje info wanneer er wat georganiseerd wordt

Rick512

Snuffelaar
1 apr 2020
10
0
Ik ben afgelopen week nog bij haar geweest ik kom vaker bij haar er is veel mogelijk ze pijpt heerlijk je mag haar lekker nemen in alleenstaande en je mag ik lekker in haar klaar kommen ik vond het een goed ervaring

Benergekop122

Snuffelaar
19 jun 2020
5
0
Hey.

Idd een prachtige dame! Alleen kan ik haar niet meer vinden op sj.
Iemand die nog weet waar je wel wat kan kan vinden van haar?
Ze gaf bij me aan open te staan voor contact met een doel. En dat wil ik graag nog eens doen.

Thnx.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
piet zei:
Begrijp dat gedoe met mail maar niet van sommige dvp's. Telefoon werkt sneller, dus haar eigen fout.

Redenen zijn dat er veel fakers bellen (fakers mailen ook maar is klik en weg) en natuurlijk de FIOD en aanverwante instanties.

Benergekop122

Snuffelaar
19 jun 2020
5
0
Hey,

Dank je buitje1! Daar ga ik eens kijken volgens mij is dat wel heel ver weg. Maar goed. Je moet er wat voor over hebben.
Thnx.

Snap je hoor Aplhasierra. De dvp zullen het al wel zwaar gezooen hebben. En dan het kof van het koor te scheiden kan vast wel eens een uitdaging zijn.

Maar goed vind het een fijne dame om mee af te spreken. En wil dit zeker zo nu en dan eens doen.

Thnx.

A

Anonymous

Guest
Ontvangt blijkbaar wel eens in Bekkevoort. Kan haar ad dan vinden op redlights.

A

Anonymous

Guest
Ik zou ook een keertje met haar willen afspreken maar helaas in geen velden of wegen meer te bekennen. Is ze gestopt?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Is er nu niemand die door heeft dat deze dame onder de naam melanie vaak bij Freya in hulst zit?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
voodoo1 zei:
Is er nu niemand die door heeft dat deze dame onder de naam melanie vaak bij Freya in hulst zit?

Nee ik had dat niet door maar dank voor de tip.
Blijft dat het een tering eind rijden is om haar te zien en neuken.

A

Anonymous

Guest
voodoo1 zei:

Zowel op de website van freya als op redlights al langere tijd niet te vinden of niet actief. Rara wat is er aan de hand?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
hoezo niet op de site te vinden van freya? Het lijkt wel erg moeilijk en te intensief een keer op een site goed te kijken
https://sexyfreya.nl/nl/gallery/29/melanie
Maar inderdaad ze kan daarom wel vakantie hebben zoals zoveel mensen nu. Soms lijkt het wel of zulke vrouwen nooit op vakantie mogen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven