Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Bij de laatste gb waar ook Melanie bij was, was er ook een getinte wandelaar, die ik al vaker heb gezien. Dus ik denk dat het idd geen principieel probleem is. Neem even contact met ze op zou ik zeggen.

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
ik was toen jarig met floortje en die nieuwe dame
Deze man stond enkele minuten op tenen en probeer me weg te duwen, heb wel gemeld bij die organiseert, en hij was het eerste vertrokken

meeste getinte mensen begrijp het spel niet van de gangbang daarom hebben ze haantjes gedrag (ik ik ik)

A

Anonymous

Guest
Dan hebben we het misschien niet over dezelfde want de gast die ik bedoel is aardig, respectvol en heel relaxed, ik heb hem iig nog nooit zien duwen en voordringen.

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
rob1three5 zei:
Dan hebben we het misschien niet over dezelfde want de gast die ik bedoel is aardig, respectvol en heel relaxed, ik heb hem iig nog nooit zien duwen en voordringen.

oke top het was ook toen op 9 aug

Nathan

Toogplakker
12 mrt 2019
29
35
Ondanks dat ze adverteerd in Twello, Arnhem en Apeldoorn ontvangt deze dame in Apeldoorn Zuid. Contact gaat geheel via mail en ze heeft de advertentie alleen online staan als ze actief is. Het is een ontzettend lekker en geil ding als ze een goede dag heeft maar kan (helaas) ook een afstandelijk type zijn als ze haar dag niet

Mijn eerste ervaring was echt fenomenaal,ik was helemaal verkocht. Lief, sexy en ontzettend geil. binnen de tijd mocht ik haar kutje twee keer vol spuiten en daarna nog even gezellig blijven liggen. Helaas daarna lange tijd niet meer gevonden, toen ze weer adverteerde direct gereageerd maar bleek dat haar vriend / man de mails beheerde en was het wat vaag of ze wel vogespoten mocht worden. Uiteindelijk was het niet echt een probleem maar ze was wel afstandelijker.

Al met al, zeker een aanrader en ik ga zeker nog eens langs :-D in beide gevallen waren de kosten 100 euro voor een half uurtje!

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/neuken-zonder-condoom/flinke-spuiters-gezocht-gfe_6502238

Edwinv29

Snuffelaar
13 sep 2018
10
10
Ik ben nu ook 2x bij deze topper geweest.
1x met een GB waarbij intern doneren toegestaan was en een keer een uurtje met haar alleen.
Wat kan die meid lekker zuigen en wat heeft ze een heerlijk kutje.
In totaal 3x klaargekomen. 1x in haar kutje, 1x in haar geile bekkie en 1x over haar klein, maar fijne tietjes.
Hopelijk ontvangt ze binnenkort weer!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Welke link hier op het forum hoort bij de bekende Melanie ?

viet

Toogplakker
15 mei 2016
37
3
In de advertentie staat dat Naomi aan tongzoenen doet, maar melanie doet dat toch niet?

A

Anonymous

Guest
Ongeveer iets meer als een maand terug adje tegengekomen van Jennifer op SJ.

Kon niets over haar vinden. Fotos zagen er redelijk gefotoshopped uit. Ondanks mijn bedenkingen maar een mailtje er aan gewaagd.
Mail contact was vrij lang, maar uiteindelijk tot een afspraak gekomen. Nog steeds geen tel nr.

Adres doorgekregen, en eigenlijk op de gok naar Apeldoorn gereden. Kreeg van haar onderweg nog wel een mailtje of de afspraak doorging.
Nadat ik in der straat was gemaild en kreeg warempel een huis nummer door...

Frisse leuke Nederlandse meid ergens midden-eind twintig. Ontvangst in een huisje met opfris mogelijkheid.
Foto's zijn behoorlijk bij geplamuurd, i.v.m. tattoos die zij heeft. Lichaam klopt, leuk gezichtje.
Verder met haar een leuke tijd beleeft op de kamer. Pijpen deed ze goed, maar daar kwam ik uiteindelijk niet voor ;)
Gebeft en zc er ingeschoven. Paar standjes afgewerkt.

Heb haar meerdere keren in een uurtje volgespoten..viel me op dat ze niet opstond en het er lekker in liet zitten.
Ze kan ook leuk babbelen voor de liefhebbers :lol:
Na afloop haar nummer gehad.

Heren haar advertentie is op dit moment offline.
Ze adverteert alleen wanneer er inkomsten nodig zijn. Heb meerdere bezoeken gedaan, dit is een samenvatting van de eerste.

Wees lief voor haar. Prijs was 200 nzc. p/u.

Mochten er heren zijn, die ook afspreken..zeg dan aub niets over dit forum merk aan haar dat ze vrij schuchter is...

alain101

Snuffelaar
11 apr 2016
16
2
Heb ook een afspraak gemaakt en ben daarheen geweest maar helaas onverrichter zake naar huis gegaan of beter gezegd weggestuurd. Was wel echt mijn fout maar had gehoopt op wat coulance, zeker omdat ik 2 uur had gereden. Kort gezegd ik was 10-15 minuten te laat, maar dame was al zo chagrijnig van het wachten dat ze me weggestuurd heeft. Dus voor degene die een afspraak maken met haar, neem wat marge, wees op tijd. check je mail en beantwoord snel anders kan het zijn dat je weggestuurd wordt.

Voor degene die wat meer context willen, hieronder het lange verhaal:
- na wat mailverkeer over details, 6 juli bericht gekregen dat ze volgende week weer kan. Meteen gevraagd of ze dinsdag om 15:00 kon.
- 8 juli bericht teruggekregen dat ze kon en hoelang ik zou willen, Ik gezegd 1 uur. Gevraagd waar ik morgen dan moet zijn
- 9 juli op de dag zelf pas om 10:29 bericht gekregen van adres en of ik afspraak kon bevestigen om 15:00
- 11:07, ietsje meer dan half uur later beantwoord ik met ja bevestig afspraak en tot straks om 15:00. Wel snel bericht teruggekregen dat ze al weer volgeboekt was en 15:00 niet meer kon maar 17:00 tot 1900 kon wel. Ze zal het wel heel druk hebben dat ze onze afspraak al heeft overgeboekt omdat ik pas binnen 40 minuten op haar mail reageer voor de laatste bevestiging..
- ok dan maar toch de afspraak bevestigd voor 17:00 dan . Krijg bericht terug dat ik moest mailen als ik er ben en dat het kan zijn dat ze wat later reageer ivm afspraken.

Ben dus daarheen gereden, had wat marge genomen en was 3 kwartier te vroeg. Ben wat gaan wandelen omdat het warm was in de auto met de volle zon. 16:53 gemaild dat ik gearriveerd was. Heb paar minuten later mail teruggekregen van huisnummer maar ik was toen aan wandelen en heb niet de notificatie van de mail gehoord blijkbaar. Normaalgesproken hoor ik de notificatie ping van de mail altijd maar omdat het in mijn broekzak zat en ik buiten aan het wandelen was blijkbaar niet gehoord.

Ben toen in de buurt door gaan wandelen met in mijn achterhoofd dat ze zei dat ze wat later kon reageren en ook dat ze de afspraak van 15:00 zomaar over kan boeken dus niet elke minuut de mail gecheckt. Nog steeds niks gehoord dus om 17:10 even mail gecheckt en zag toen pas haar bericht van huisnummer en dat ik via de oprit naar de tuin moest gaan. Meteen gemaild van sorry had de notificatie niet gezien ga er nu heen. Was aan de andere kant van de straat dus moest nog 5 minuten lopen om daar te zijn.

Daar aangekomen bij de tuindeur, om 15:15 zie meteen 2 honden blaffend om mij af gerend. Omdat het kleine hondjes waren toch maar doorgelopen. Door herrie kwam dame naar buiten, moest stil zijn vanwege de buren dus kon even naar binnen. Blijkt echter dat ze direct na mijn mail van 17:11 nog een mail gestuurd heeft dat ze al verder was gegaan en dat het een andere keer wordt.. Heb nog geopperd dat die 15minuten te laat gewoon van mijn tijd afgetrokken kon worden maar helaas een nee en ben toen weggestuurd. Dame was blijkbaar al zo chagrijing dat ze de afspraak niet meer wilt door laten lopen.

Jammer, je mag wel wachten op de dame maar de dame mag niet op jouw wachten. 2 uur voor niks gereden en ze zag er best ok uit, ondanks haar wat chagrijnige gezicht en mijn normaal hoge standaard. Wel je moet maar positief denken, misschien heb ik wel een soa misgelopen doordat de afspraak toch niet doorging haha.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Begrijp dat gedoe met mail maar niet van sommige dvp's. Telefoon werkt sneller, dus haar eigen fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven