Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Enkel privé, zonde :( Een mooi lichaam heeft ze al, als ze dan nog eens van wanten weet heb je een topper.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Jammer dat de prijs voor nzc € 200,00 is en ze niet aan tongzoenen doet want dat vind ik wel bij een lekkere sexdate horen.

puurgenot

Toogplakker
3 aug 2015
74
9
Vandaag geweest...heeeel TOP
is -ik dacht Liana...zie GB's van enige tijd geleden-
nederlandse...

zijn geld zeker waard. ze werkt nu alleen.

A

Anonymous

Guest
OPGELET !!!!! Chlamydia allert !!!

Sedert kort heb ik mij vervoegd bij jullie , collega's , die graag een dvp bezoeken om te neuken zonder condoom . Ik las wel al fora maar om privacy redenen had ik tot nog toe geen account aangemaakt . Nu heb ik besloten om een account aan te maken om iets te delen wat niet ok is !!!

Een tijdje geleden heb ik Femke (Liana) voor het eerst ontmoet op een gangbang in Antwerpen . Maar omdat het te druk was ben ik weggegaan .
Enkele weken geleden vond ik haar op redlight.be en heb ik een 1-1 date geboekt met haar .
Het was een totaal ontspannende date
Femke is een mooie dame doch met wel wat tatoeages op haar lichaam . Vooral op haar benen .
Ik schat haar rond de 23-25 jaar . Het is een prachtige vrouw die alles toelaat !!! Voor 100€ kon ik haar zelfs tongzoenen . TOP maar overpriced ! We hebben verschillende malen afgesproken in Wommelgem .

Nu kom ik net terug van de dokter en blijkbaar heb ik Chlamydia opgelopen !!! Dit is natuurlijk het risico van onze hobby . Binnen enkel maanden nog eens een test op HIV . Deze was nu negatief …
en hopelijk dan ook .
Tussen mijn vorige test en nu heb ik maar met 1 dame afgesproken en dat is met Femke . Ik heb ze netjes verwittigd doch mijn nr is sindsdien geblokkeerd .
Voorlopig geen nzc meer !!!

En het ergste is dat ze blijft verder werken !!!
Ik stel mij trouwens de volgende vraag :
Wat met de andere meisjes van deze stal? Fenny( al een tijdje niet meer gezien op redlights) ,
Omaira , Diana… . Allemaal meiden waarvan de advertenties duidelijk uit 1 hand komen .
Zijn ze soa vrij ?
We zijn ons als bezoeker zeker bewust dat vele Oostblokkertjes komen via een pooier maar dit lijkt mij ook niet ok !!!
Enfin , jullie zijn gewaarschuwd !!!Ik blijf er voorlopig weg !!!

A

Anonymous

Guest
OPGELET !!!!! Chlamydia allert !!!

Sedert kort heb ik mij vervoegd bij jullie , collega's , die graag een dvp bezoeken om te neuken zonder condoom . Ik las wel al fora maar om privacy redenen had ik tot nog toe geen account aangemaakt . Nu heb ik besloten om een account aan te maken om iets te delen wat niet ok is !!!

Een tijdje geleden heb ik Femke (Liana) voor het eerst ontmoet op een gangbang in Antwerpen . Maar omdat het te druk was ben ik weggegaan .
Enkele weken geleden vond ik haar op redlight.be en heb ik een 1-1 date geboekt met haar .
Het was een totaal ontspannende date
Femke is een mooie dame doch met wel wat tatoeages op haar lichaam . Vooral op haar benen .
Ik schat haar rond de 23-25 jaar . Het is een prachtige vrouw die alles toelaat !!! Voor 100€ kon ik haar zelfs tongzoenen . TOP maar overpriced ! We hebben verschillende malen afgesproken in Wommelgem .

Nu kom ik net terug van de dokter en blijkbaar heb ik Chlamydia opgelopen !!! Dit is natuurlijk het risico van onze hobby . Binnen enkel maanden nog eens een test op HIV . Deze was nu negatief …
en hopelijk dan ook .
Tussen mijn vorige test en nu heb ik maar met 1 dame afgesproken en dat is met Femke . Ik heb ze netjes verwittigd doch mijn nr is sindsdien geblokkeerd .
Voorlopig geen nzc meer !!!

En het ergste is dat ze blijft verder werken !!!
Ik stel mij trouwens de volgende vraag :
Wat met de andere meisjes van deze stal? Fenny( al een tijdje niet meer gezien op redlights) ,
Omaira , Diana… . Allemaal meiden waarvan de advertenties duidelijk uit 1 hand komen .
Zijn ze soa vrij ?
We zijn ons als bezoeker zeker bewust dat vele Oostblokkertjes komen via een pooier maar dit lijkt mij ook niet ok !!!
Enfin , jullie zijn gewaarschuwd !!!Ik blijf er voorlopig weg !!!

A

Anonymous

Guest
Opgelet SOA !

Ik kom net terug van mijn dokter waar ik me regelmatig laat testen voor SOA's en deze keer heb ik prijs : chlamydia .
De laatste paar maand heb ik enkel zonder geneukt met Femke .
Het kan enkel via haar gekomen zijn . Ik heb ze verwittigd doch nu is mijn nr geblokkeerd . Doet ze haar telefoons zelf ? Of zit er iemand achter die het ook doet voor Omaira , Diana ,...
Ik ga effe heel voorzichtig worden .

baremexico

Toogplakker
11 nov 2016
34
7
Bedankt voor de waarschuwingen.
Helaas heb ik haar intussen ook zonder genomen, zal zien als ik binnen een week of 2 last krijg :?

Heb sowieso mijn geplande soa test in februari (2x per jaar) maar zal misschien dit een maand vervroegen om zeker te zijn.

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Riskante dame, werkt door en waarschuwt niet igv SOA

Zou op alles testen in dit geval inclusief Syfillis, hep, HIV

Pas op!

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Misschien moeten de anderen die haar recent hebben bezocht maar eens open kaart spelen + de dvp's die ze buiten haar hebben bezocht en aan pzc/nzc doen vermelden.... zouden ze het lef hebben ?

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Wie op HOOKERS deze situatie probeert aan te kaarten wordt definitief van het forum geknikkerd door moderator de moderator.
Welke aandelen heeft deze man bij Femke en waarom probeert hij koste wat kost te verhinderen dat men te weten komt dat deze meid momenteel een gevaar is voor de volksgezondheid ?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nou Balthazar, kan het je wel uitleggen. er komen hier zeer vaak meldingen van een SOA voorbij, vaak eendags accountjes, en of collega pooier die een of andere dame van haar werk wil beroven.
Voor de duidelijkheid, op 3 dec was er al een melding, en die heb ik ook op onzichtbaar gezet, in afwachting van eventuele nieuwe meldingen. die kwamen er, dus weer op leesbaar gezet.

Op hookers hebben ze ook te maken met " economische " belangen van adverteerders, die hebben we hier gelukkig niet, maar meldingen van SOA worden 9 van de 10 keer weg gemodereerd, ook hier, en dat heeft met name te maken dat het vaak in ruzie uitloopt. Lees het Roosje topic maar......

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik meen mij te herinneren dat deze dame al vaker is bestempeld met een soa. Was toen in gangbang rubriek van Antwerpen en Zwolle. Ik ben ook wel eens op haar gangbang geweest en gelukkig nooit positief getest op een soa. Maar mocht het zo zijn dat het nu wel zo is dan moet de dame haar verwantwoordijkheid nemen en niet doorwerken.

4fun

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Ik wacht voor alle veiligheid een tijdje af. Ze heeft veel klanten die ook aanwezig zijn op gangbangs en vanzelfsprekend ook daten met dvp's die openlijk adverteren met NZC (hun goed recht natuurlijk). Maar dit kan wel een sneeuwbaleffect hebben natuurlijk.

Voorlopig hou ik het dus effe veilig. (En ik ben blij dat ik een paar keer in de maand nog een meisje zie waarbij ik vroeger vaste klant was en waarvan ik weet dat het bij haar veilig NZC is en die het geld niet kan missen).

KING1991

Snuffelaar
29 dec 2017
1
0
Ik ben in november/december vier keer bij haar geweest, telkens inclusief nzc, en heb me gisteren laten testen op chlamydia via een urinestaal: negatief.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Voorzichtigheid is de oliegigant van de telefoonwinkel. Of goed dat het. O ja als u NZC doet moet u altijd voorzichtig zijn. Denk met uw hoofd, niet met uw lul. Allen een neukvol en geil 2018, zonder russen die let 4 zijn. Of tetiën uit de bak.
Een test elke 3 ma and is geen.overbodige luxe.

Jelle

Snuffelaar
19 nov 2017
1
1
Ben op de eerste dag geweest dat ze in Wommelgem begonnen is . Volledige negatief getest op bloed en urine . Dus ze is clean begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven