Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Ben verschillende malen geweest bij haar. Uitzonderlijk mooi en super beleving. Bij mijn eindejaarscheck ook inderdaad niets geconstateerd. Helemaal niks. Was duidelijk een "broodje aap" verhaal.

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Deze dame stond nog altijd op mijn verlanglijstje. Door dat SOA gebeuren helemaal van de baan. Nu blijkt dat het loos alarm was lijkt me leuk om een keer af te spreken. Onder welke naam adverteert ze nu?

A

Anonymous

Guest
Dat weet ik niet. Door dit soort onzin gaan ze "undercover" of ze stoppen een tijdje en dan wordt het weer zoeken tot je haar vindt. Voor mij een reden om ook voorzichtig te zijn met nog dames te melden hier. Al vaker de meest belachelijke aantijgingen gezien van een stelletje malloten ... en dame foetsie ... zoals bij Roosje (Gouda) of Mercedes (Capelle) etc..... Dus voor mij geldt: hier een dame posten staat bijna gelijk aan haar binnen de kortste keren niet meer kunnen vinden.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
als Melanie/Femke/Liana dezelfde dame is als Olivia kan ik ook melden dat ik geen probleem heb gehad na een date met haar.
Jammer dat kussen of tongzoenen niet mogelijk is. Maar verder een knappe dame die wat moet loskomen (ze babbelt niet veel), zot lekker kan pijpen en geen probleem heeft met CIM of intern doneren.
Hopelijk duikt ze snel terug op en blijven loze commentaren zoals in dit topic achterwege.

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
Zoekt en gij zult vinden.. :mrgreen:
Mischien dat ik ze komende week nog wel spreek.
Zal wel eens polsen of er binnenkort nog iets op de agenda komt :mrgreen:

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Klereleier zei:
Zoekt en gij zult vinden.. :mrgreen:
Mischien dat ik ze komende week nog wel spreek.
Zal wel eens polsen of er binnenkort nog iets op de agenda komt :mrgreen:
Help ons!!! We vinden haar niet...! :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als ik naar haar borsten kijk en vergelijk met de oude adjes dan zou het zo maar kunnen..

Oud
femke-20171130181009.jpg

Nieuw
Schermafbeelding 2018-01-09 om 10.39.19.png

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
Jullie hebben haar sneller gevonden als ik :ugeek:
Heb dan ook niet gezocht :mrgreen:
Heb de nieuwe foto's ook eens bekeken.
Wie oplet ziet het :lol:
Ik zeg dat ze het is, weet het voor 99% zeker.

d84f30e655ac505531994d27e673e87a8373.jpg

A

Anonymous

Guest
Laten we inderdaad hopen dat zij het is. Ik val vooral op slanke donkere dames. Maar maak wel eens een uitzondering voor slank en jong, Marokkaans, Belgisch of Nederlands. Zeker geen Oostblok. Deze dame ga ik graag opnieuw heen, als zij het is. Ik zal een afspraak proberen maken deze week.

Hotjake

Toogplakker
4 apr 2018
236
83
Reeds 2x deze lekkere Nederlandse bezocht, eerste keer lekker haar kutje volgespoten. De tweede keer heeft ze me naar een lekkere neuk sessie lekker klaargepijpt. Spijtig dat ze niet tong (maar dat weet je op voorhand). Fantastisch lekkere kont. Borstjes zouden van mijn part wat gepimpt mogen worden 😁 Zeker voor herhaling vatbaar. Wacht ook vol ongeduld tot Fenny terug is. Staat op mijn verlanglijstje.

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Van de week bezocht omdat ik toevallig een keer die richting in moest. Zeker de moeite waard, wat een lekker ding zeg. Leuk en enthousiast, doet lekker mee en neemt ook zelf initiatief. Jammer dat ze te ver weg zit voor herhaling, want ik zou zeker nog een keer gaan. Enig minpuntje is de ontvangstlocatie, waar het beste wel van af is.

Theewater

Toogplakker
19 mrt 2016
42
16
Vandaag een date gehad met Melanie...
Wat. Een. Beauty. :eek:

Bij binnenkomst ontvangen met een zuinig zoentje op de wang ( ze tongzoent niet )
Vervolgens linea recta naar de badkamer verwezen voor een douche ( +-punt )
En daarna het bed op voor een lekker potje neuken

Geen GFE, maar d'r knappe verschijning, strak lijfje & enthousiasme maken dat meer dan goed.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Melanie is nu voor een maand op haar welverdiende vakantie.

Eindelijk weer eens kunnen afspreken met Melanie vlak voor haar vakantie.
Eerst Melanie lekker verwend en laten klaarkomen en daarna hemelse sex gehad.
Het was een en al TOP met deze schoonheid. Hoop haar snel weer te ontmoeten.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Heb haar ook eens bezocht voor een 1 op 1 date. Mooie meid met een perfect slank en gebruind lichaam en een heerlijk kontje. Prima service zonder meer: pijpt lekker en bouwt het goed op van zacht naar harder en dieper. Raakt echt op dreef als ze je in zich heeft. Het feit dat ze niet zoent is jammer en doet een beetje af van de ervaring. Voor de rest ook een slimme meid waarmee het prettig praten is tussen de bedrijven door.

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
Wederom super date gehad met Melanie 1+1 4 september om 11 uur

super bedankt Melanie je was fantastisch voor mij

xxx

Jonjoneszie

Snuffelaar
28 jan 2018
4
0
Ik ben al heel lang heel benieuwd naar een ervaring met melanie.
Helaas ben ik wat bruin getint en staat er duidelijk in de advertentie dat ze enkel vlaamse mannen aanneemt.
Soms vind ik dat erg spijtig om te horen aangezien ik geen slechte bedoelingen heb.

Groet

Jones

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Als Melanie een trio-actie doet met een andere dame, spelen zij dan ook met elkaar?
(eerst even informeren vooraleer zoveel geld uit te geven)

A

Anonymous

Guest
Jonjoneszie zei:
Ik ben al heel lang heel benieuwd naar een ervaring met melanie.
Helaas ben ik wat bruin getint en staat er duidelijk in de advertentie dat ze enkel vlaamse mannen aanneemt.
Soms vind ik dat erg spijtig om te horen aangezien ik geen slechte bedoelingen heb.

Groet

Jones

Ik heb de indruk dat zulke teksten meer bedoeld zijn te voorkomen dat bepaalde respectloze figuren haar niet bezoeken. Heb nergens uit kunnen opmaken dat ze racistisch is ofzo. Maar bepaalde "bevolkingsgroepen" sluit ze wel categorisch uit doordat zij ervaren heeft dat die vrouwen in dit beroep zonder enig respect behandelen. Denk dat we allemaal wel begrijpen wie of wat ze dan bedoelt. Gaat dus meer om type gedrag dan om uiterlijke kenmerken. Dat denk ik tenminste. Ook omdat ze wel samenwerkt met donkere meiden ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven