Jara - Grembergen

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
De ergste symptomen zijn weg. Nu enkel nog ambetant gevoel in lul en urinewegen en af en toe wat vochtverlies maar niet zoals voordien. Toen liep het er uit en was de consistentie ook anders. Nog ff doorbijten hoop ik. Antibioticakuur loopt nog tot en met vrijdag.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@Joske007 groen gele pus uit de piemel die zgn. vanzelf is gekomen en zal weggaan nadat ons Jara half het nzc forum heeft besmet (ok ik overdrijf wat)? Ik hoop dat je de nodige medicatie neemt 🙈

BS420

Snuffelaar
25 mrt 2022
13
11
Heb ik dit juist gelezen? Een mens doet dan de moeite om te waarschuwen en dit wordt zo opgelost? 🤦‍♂️🤡

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars, diverse berichten werden verwijderd daar deze niet stroken met de forumregels.

Gelieve de volgende gedragsregels van dit forum nog een goed door te lezen en toe te passen in jullie volgende 'liefst voornamelijk recensies'.
- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.
- Forumgebruikers brengen in hun berichten en privéberichten respect op voor ieders persoon en mening, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, religie en seksuele voorkeur.

Graag vanaf nu enkel nog recensies over Jara,
al de rest zal verwijderd worden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Laatst bewerkt:

dnst810

Snuffelaar
19 mei 2022
19
4
@Moderator , we waarschuwen de medewandelaars voor besmetting. Dan wordt dit verwijderd? Dus met andere woorden mogen we medewandelaars niet inlichten over het gebeuren? Of zie ik dit fout?

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
ik vermoed dat de moderator zijn tussenkomst bedoelt is op de persoonlijke aanvallen en beledigingen tussen bepaalde forumleden !
Dat men de medewandelaars wil waarschuwen zal geen enkel probleem zijn voor de moderator, maar hou het gewoon vriendelijk en wees niet onbeleefd.
Grtjs en een veilige wandeltocht aan iedereen !

V

Verwijderd lid 12162

Guest
zo zie je maar, of het nu een junk op straat of een 18jarige nieuweling is, gevaar is er altijd . En Jara is t levende bewijs dat zelfs een jong fris blaadje een groot risico inhoudt, laat staan de crackjunks. Misschien toch een wakeupcall voor sommigen.

Myprojects

Snuffelaar
11 sep 2023
1
0
Iemand nog nieuws? Ik ben daar geweest 13augustus. Heb sinds vrijdag keelpijn en andere klachten waarvan men dokter zegt dat het buikgriep is. Enkel de keelpijn lijkt me niets met buikgriep te maken te hebben. Zodra ik beter ben moet ik een bloedstaal en urinestaal laten onderzoeken. Zit een beetje met schrik na alles wat ik hier gelezen heb. Hoop niet dat ik iets opgelopen heb dat niet te genezen valt, heb men les zeker al geleerd.

Terug
Naar boven