Jara - Grembergen

paradox123

Toogplakker
13 mei 2015
94
12
klein foutje toch wel.... Jara was deze zomer toen ze werkte maar 16jaar .....
Deze zomer was ze minimum 17, maar ik denk 18. Heb het haar meerdere keren gevraagd. Als je een beetje verder zoekt via het fb bericht hierboven, kom je idd op haar profiel terecht. Daar staan geen foto's bij, maar je kan doorklikken naar het profiel van haar moeder. En daar staan wel foto's. En het gaat dus effectief over "Jara". Op een foto van nov2020 staat er een commentaar dat ze al 14 is. Dus nu in 2023 is dat minimum 17. Maar zoals gezegd, vermoedelijk wel al 18.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
En nu maar hopen voor de onwetende wandelaars hier dat ze niet ten prooi gevallen was van 1 of andere loverboy, zoals zovele tienermeisjes die jong in de prostitutie belanden. Kans dat er dan een onderzoek gaat gebeuren naar haar klantenbestand is zeer reëel.

ook voor jara zelf te hopen natuurlijk, dat deze bijverdienste volledig haar eigen keuze was en niet t idee van een ander. Ik vind jonge Belgische meisjes altijd een risico en een nogo, net door dat hele loverboy gebeuren.

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
Als Jara in november 2020 nog geen 15 is , dan is ze in november 2023 nog geen 18 ook
Ik hoop dat de meeleesbrigade hier niet dieper gaat graven, voor mij kan nu wel geen kwaad, ik ben er jammer genoeg niet bijgeweest

Terug
Naar boven