Jara - Grembergen

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Wel ja, ik zeg het toch: resultaat is negatief op alles
Heb je pcr test laten doen? Klinkt als Mycoplasma genitalium / hominis
Als ze.dat.gewoon testen komt dat altijd negatief terug ook al ben je +. Enkel een pcr soa array test kan deze detecteren als positief.

Als de dokter niet weet hoe of wat die testen gaan via een ziekenhuis in Brugge.

Als je pcr op 15 zaken negatief is is het wel raar natuurlijk als je lekt...

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Wel als je lul continu Picasso schilderijen maakt in je slip dan ben je inderdaad zeker positief ongeacht wat de test zegt… anders even naar de uroloog gaan.

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Mannen. Wil niet zeuren. Denk nu dat jullie Jara echt laat schrikken en gaat ze nooit meer zonder condoom aanbieden als ze überhaupt terug komt.
(Jara is ook lid van de forum dus.)

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
Mannen. Wil niet zeuren. Denk nu dat jullie Jara echt laat schrikken en gaat ze nooit meer zonder condoom aanbieden als ze überhaupt terug komt.
(Jara is ook lid van de forum dus.)
Ik kan dat wel geloven en in sluit niet uit dat ik hierna ook ga stoppen met bare neuken. Iets te veel afgezien laatste week. Zeer pijnlijk bij momenten. Vrouwen voelen dit vaak niet. En wordt ook niet altijd gedetecteerd in urinestalen. Kan dus kloppen dat ze clean testte op alles

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
Hominis… genitalium is zo te zien niet op getest. Hoegenaamd heb ik twijfels over de correctheid van de test en ga maandag nieuwe stalen binnenbrengen om zeker te zijn dat er niks anders is ook. Nu ja als het ook chlamydia is, is dat ook weg met die azytromicine. Evt. gonnoroe is dan weer iets anders. Ik ben overigens allergisch voor penicilline. Van mijn getuigenis mag je zeker zijn. De rest is nogal vaag vind ik. IMG_1886.jpeg

BS420

Snuffelaar
25 mrt 2022
13
11
Ik kan dat wel geloven en in sluit niet uit dat ik hierna ook ga stoppen met bare neuken. Iets te veel afgezien laatste week. Zeer pijnlijk bij momenten. Vrouwen voelen dit vaak niet. En wordt ook niet altijd gedetecteerd in urinestalen. Kan dus kloppen dat ze clean testte op alles
Best een vaginale uitstrijksel uitvoeren ipv urinetest?

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
Ook hier geen klachten.
Nu, niet elk sexueel contact leidt tot een besmetting. De besmettingskans na eenmalig seksueel contact met een geïnfecteerde persoon is afhankelijk van wie geïnfecteerd is: van geïnfecteerde man naar vrouw is de kans tussen 50% en 70%. Van geïnfecteerde vrouw naar man ligt het slechts tussen de 20% en 30%.
Geen wonder dus dat maar enkelen hier iets hebben opgelopen.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Kan u verzekeren dat ik wel degelijk klachten heb en daarom denk ik dat er ook nog een chlamydia bijzit
Mycoplasma hominis en genitalium hebben 80% vergelijkbare klachten met Chlamydia maar wat je zeker moet uitvinden is of die MYCO resistent is tegen
1) Azitromycine (en dat zeggen ze in jouw test)
2) doxycycline

Ik heb verkeerdelijk doxy gekregen en die pakt niet.

je moet deze test eens doen. Je kan voor beide mycoplasmas positief zijn maar als ze er niet op testen weet je het niet natuurlijk.
https://www.azsintjan.be/nl/labogid...v-real-time-pcr-tac-taqman-amplification-card

Voor één keer druk deze post af en ga daar mee naar de dokter :)
res.jpg

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
In mijn test stond dat ze resistent zijn tegen macroliden. Therapie is nu: 7 dagen 2x100mg doxycycline. Zou ook de chlamydia moeten aanpakken moest die er zijn. Mijn vrouw moet zich ook laten testen 😂 dokter zei dat myco wel uitzonderlijk is.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Oei dat wordt een tijd TV beeld zonder klank met je vrouw 🫣

In ieder geval succes met de behandeling!

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ook hier klachten sinds deze ochtend, kan ook enkel van bij jara zijn. Straks afspraak maken huisarts.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Verdomme,.tis zaterdag, huisarts niet bereikbaar. Ik ben ongeveer 12 dagen geleden geweest en iets van 20 dagen geleden. Exacte data weet ik niet meer door berichten gewist.
Klachten: lijkt op lichte vorm gonorroe. Chlamydia en mycoplasma, geen idee hoe dat zit.

Terug
Naar boven