Jara - Grembergen

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Verdomme,.tis zaterdag, huisarts niet bereikbaar. Ik ben ongeveer 12 dagen geleden geweest en iets van 20 dagen geleden. Exacte data weet ik niet meer door berichten gewist.
Klachten: lijkt op lichte vorm gonorroe. Chlamydia en mycoplasma, geen idee hoe dat zit.
Het zal Mycoplasma zijn dat is idd 9a15dagen incubatie. Vraag naar een pcr test bij de arts...dan ben je zeker dat je de juiste pillen krijgt bij resistentie tegen x of y....

dnst810

Snuffelaar
19 mei 2022
19
4
Ik 20 augustus geweest. Deze week wel beetje ongemakkelijkheid in de balzak. Maar dit kan mss zijn omdat ik er aan denk met alles hier te lezen. Ik ga alvast een kuurtje azotromicine doen denk ik, en we zien dan wel zeker? Of best nog wat afwachten? Gaat mycoplasma ook niet van zelf weg?

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ze liet indruk na, maar was ook wel knappe, jonge verschijning. Maar een dame die hier populair is op forum.... Risico's nemen toe als ik zo de praat hoor van anderen.
Maar niets om haar kwalijk te nemen ( tenzij ze het doelbewust zou gedaan hebben). Tenslotte waren wij vragende partij ervoor.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Is een beetje het "nadeel" van dit forum.Deel je hier een dame die iet of wat de moeite is en dan ook nog openstaat voor AO dan weet je zelf wel zeker wat voor beweging dat in gang zet met uiteraard alle gevolgen van dien.

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
Jara adverteerd er openlijk mee, dus dit heeft niks met het forum te maken. Vrouwen die er niet mee adverteren, das iets anders.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ben ik het niet volledig mee eens.Zonder dit forum zou ik de advertentie van Jara nooit opgemerkt hebben.Kan moeilijk geloven dat ik de enigste geweest zou zijn.En net dat bedoel ik met een beweging in gang zetten,ook niets mis mee uiteraard.

Voormalig lid 1207

Toogplakker
5 jul 2015
135
16
Ja, maar zelf zonder dit forum springt bijna iedereen op een dame die met nzc adverteerd. Ik durf er voor te wedden dat 80% van haar klanten zonder deden. Reken uit ongeveer 5 klanten per dag op 4 maand tijd. Dat is een hoop. En daar zit dit forum.voor niks tussen. Moest ze niet openlijk ermee geadverteerd hebben, dan wel.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Daarom ben blij dat ik niet geweest ben bij haar als ik de verhalen zo hoor sterkte voor de gene met problemen thuis en beterschap

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ja, maar zelf zonder dit forum springt bijna iedereen op een dame die met nzc adverteerd. Ik durf er voor te wedden dat 80% van haar klanten zonder deden. Reken uit ongeveer 5 klanten per dag op 4 maand tijd. Dat is een hoop. En daar zit dit forum.voor niks tussen. Moest ze niet openlijk ermee geadverteerd hebben, dan wel.
Denk dat 90+ procent bare doet als ze kunnen en ze heel wat meer doet dan 5 klanten per dag hoor.

mij had ze geblokkeerd omdat ik door tijdens t appen na traag antwoord van haar zei dat ik die dag toch niet meer kon. Wat een geluk seg of ik had ook een soa nu wrs

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
De soa begint te slinken door de AB. Alles alweer vergeten. Blij dzt ik dat jong ding twee keer heb kunnen volspuiten. Zou het opnieuw doen 😂 tot zover mijn voornemen te stoppen met bare
Ik zou het ook opnieuw doen...
Maar ik wacht nog op uitslag, en dokter ( van wacht) wou niets voorschrijven omdat hij niet zeker wist wat het was. Ik weet het ten vroegste morgen avond. Ik loop er dus nog mee rond. Zou me niet verwonderen dat hij enkel op gonorroe en chlamydia getest heeft ( ondanks dat ik zei van de mycoplasma). Dus mogelijk daarna opnieuw testen.... En zo blijven we rondlopen. Wel goede manier om het ( bare) af te leren. Maar iemand als Jana kan ik misschien toch niet links laten liggen als ik eens genezen ben en ze terug verschijnt :)

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.103
Wel de les is ook dat de melding van @BS420 inderdaad correct was en overduidelijk nodig gezien het aantal collega's met een zere lul.

Als niemand z'n mond open doet uit schrik voor reacties zijn we nog verder van huis. Dus bedankt BS, I tip my cap to you.
Je wordt hier meestal weggehoond als je een soa melding maakt.

Terug
Naar boven