Club Amai - Meer

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Amai is slachtoffer van haar eigen succes, resultaat.. veel te veel volk en dus in overtreding met het max toegelaten personen. Dus die laten we nu links liggen

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
82
48
Ik denk dat inschrijven of aanmelden vooraf wenselijk/beter is.
Anders gaat de club aan z'n succes ten onder.
Ik stond met mannen in de rij te kletsen die al meer dan 8 maanden op de 'wachtrij' stonden om lid te worden, dus dit niet niet 1,2,3 geregeld.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Er is een ledenstop momenteel. Ze zijn aan verbouwingen bezig dus mogelijk gaat de capaciteit omhoog.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
478
@LifeSame , hoe oud ben je eigenlijk ?
Als je 50+ al graftakken vindt.
Ik ken graftakken met een lichaam, waar een 20+ jaloers op zal zijn.
Vraag mij af hoe jij eruit ziet, gezien je reactie ben je een jonge god met sixpack en een lichaam en uiterlijk waar iedereen jaloers op moet zijn.

mr Sensei

Toogplakker
16 okt 2024
92
84
Beste vrouwen (hete geile donders met groen fluo bandje :p die veel ladingen aankunnen) en beste heren,

Wik en weeg je woorden en speel op de bal en niet op de man ...

objectief gezien verwondert het mij inderdaad dat er zoveel mannen staan aan te schuiven ... blijkbaar is Amai een trendy club.

ik ben er 1 maal geweest met mijn toenmalig sletje en ik mag niet klagen, waren nog met een ander koppel en was super leuk.

graag wil ik nog een teruggaan met mijn huidig sperma sletje van 38j.

Als ik het goed begrijp is maandag namiddag een goede dag voor mijn sletje om zich volledig te laten gaan, de rij mannen is eindeloos ?

of misschien net niet door de negatieve ervaringen ? ik ga het hier ook melden als we gaan.

wat is de beste dag ? voor een sperma sletje die er the girl next door uitziet en veel aankan maar kick op hoe meer zielen hoe meer vreugd (lees pap)

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Waarschijnlijk de maandelijkse Gangbang op de tweede woensdag van de maand 's avonds, behalve als ze een bbwtje is, dan de BBW-gangbang op de derde woensdag van de maand, ook 's avonds.

Het verschil is dat er op deze gangbangs 3 mannen worden toegelaten per koppel ipv 2.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
@LifeSame , hoe oud ben je eigenlijk ?
Als je 50+ al graftakken vindt.
Ik ken graftakken met een lichaam, waar een 20+ jaloers op zal zijn.

Vraag mij af hoe jij eruit ziet, gezien je reactie ben je een jonge god met sixpack en een lichaam en uiterlijk waar iedereen jaloers op moet zijn.
gezien de aard van het schrijven en de minachting voor ervaren swingers van ze oude graftakken te noemen , en te oordelen dat je als koppel iemand weigert dat ze er niet thuishoren , kan ik maar 1 ding vaststellen , dat is een persoon die denkt dat een club bezoek een Recht is in plaats een privilege , en van mening is ik heb betaald dus ik mag neuken wie ik wil ?? of ze het nou goedvinden of niet .. ik ben stiekem blij dat zulke kortzichtigen en zelfverklaarde adonissen zo een blauwtje lopen ! ... deze mensen hebben echt geen positieve waarde in een club . en kunnen beter stand up comdy gaan doen ...daar word het afkraken van personen meer op humor onthaald als hier !

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Groene fluorescerende polsbandjes besteld. Eerst zelf alleen als man op stap kijken/proberen of Amai ook wat is.

Nu laat de agenda maar een beperkt bezoek toe, dus even wat advies nodig van de kenners.

Een hete huisvrouwendag op de maandag wat mij erg leuk lijkt zit er de komende maanden helaas niet in, want afspraken overdag die me gewoon teveel omzet zouden kosten.

Mijn opties zijn:

Woensdag de 20ste - de BBW avond. Kan er dan pas zijn tegen 21:30.
Donderdag de 21ste - doendersdag. Kan er zijn tegen 21:00.

Daarna helaas vanwege werk pas weer ergens eind september zoals het er nu uitziet.

Welke van deze 2 dagen zouden jullie adviseren? Voor zowel bare als een algemene indruk?

Vince40

Snuffelaar
1 dec 2023
19
28
Ik zou dan de bbw avond adviseren. Kan gezellig druk zijn op die avonden. Ik denk dan ook wel iets meer kans op bare, al is dat echt nooit zeker in Amai. De donderdag vind ik altijd iets rustiger (al zitten daar ook wel een uitschieters tussen). Maar op die avond heb ik zelf geen bare meegemaakt. Dus denk dat je daarvoor iets meer kans hebt op de bbw avond (gb). Een algemene indruk is wel lastig daar de dagen/avonden soms zo verschillen qua drukte.
Kijk ook eens op t gastenboek, sommige bare stellen/dames kondigen hun bezoek aan. Ook hier op t forum. Veel plezier alvast!

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Dat systeem met die bandjes is puur theoretisch. In de praktijk nog een bandjes gezien. Behalve één maar was mijn size niet.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Dat systeem met die bandjes is puur theoretisch. In de praktijk nog een bandjes gezien. Behalve één maar was mijn size niet.
het is dan ook de bedoeling dat de VROUWEN van bare liefhebbers dit polsbandje dragen .. zoals al decennias lang zijn Mannen de vragende partij en de vrouwen die met dit polsband systeem " beschikbaarheid" tonen .. het is niet de bedoeling dat bare vrouwen mannen moeten gaan zoeken die een groen polsbandje dragen ! .. Mannen zijn de vragende partij dus deze code is om bij de ontvangende partij duidelijkheid te bieden .. niet andersom

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ok, de groene polsband discussie graag in het bijbehorende topic.:

https://www.nzcforum.com/threads/parenclubs-groene-polsbandjes.19839/

Terug naar mijn vraag over Amai...
(Mijn dank aan Vince voor zijn antwoord)

Woensdag de 20ste - de BBW avond. Kan er dan pas zijn tegen 21:30.
Donderdag de 21ste - doendersdag. Kan er zijn tegen 21:00.

Welke van deze 2 dagen zouden jullie adviseren? Voor zowel bare als een algemene indruk?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Dat systeem met die bandjes is puur theoretisch. In de praktijk nog een bandjes gezien. Behalve één
Als je al iemand met een bandje gezien hebt, is het niet theoretisch, he.

Er zijn hier niet veel koppels die naar clubs gaan, dus het gaat een tijdje duren eer het ingeburgerd geraakt. Maar wij en andere koppels starten deze "trend" wel op.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Gisteren nog eens in Amai geraakt! Met dank aan Bare Sletje MV en nog een koppel dat oraal tot het einde toestond, er waren bij mijn weten twee koppels die zonder condoom bereid waren.

Terug
Naar boven