Club Amai - Meer

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Morgen (Donderdag 2 oktober) weer met mijn geile sletje naar Amai, waar ze in het begin selectief was met bare is het hek nu van de dam en laat mijn geile sletje zich zelfs gewillig volspuiten 😊.

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, opvallend rode lingerie met open cups, en open string, tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, gewillig, en onderdanig.

Wurmpie3

Toogplakker
15 jan 2022
55
17
Vanaf November kan ik eindelijk terug gaan bijna twee jaar ertussen uit geweest met het werk 🥳

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Niemand gezien die aan je beschrijving voldeed.

Het bubbelbad is in Amai toch wel de plek om bare te neuken. Mijn vrouw is 6x bare geneukt daar gisterenavond, ikzelf heb er ook 2x bare geneukt en wij hebben ook bij anderen tal van neukbeurten zonder condoom gezien
Volgens mij heb ik jou/jullie wel gezien toen mijn vriendin bare sex had op het grote bed bij de jacuzzi, en later bij het omkleden om naar huis te gaan in de kleedkamer maar wist het niet zeker dus heb je niet aangesproken, jij hebt grijs haar in een knot toch? Je partner getint, en vol.

Het was een avond met relatief veel bare maar de donderdag lijkt mij beetje tam de laatste tijd (normaal gaan we op vrijdag of zaterdag).

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
255
80
Ben er vrijdag geweest en zero bare gezien of ervaren. Was er niet druk voor een vrijdagavond. Kan zijn dat bepaalde bbw's bare aanboden, maar ben zelf tenger dus...

biibiim4u

Toogplakker
7 jan 2017
47
121
Morgen (Donderdag 2 oktober) weer met mijn geile sletje naar Amai, waar ze in het begin selectief was met bare is het hek nu van de dam en laat mijn geile sletje zich zelfs gewillig volspuiten 😊.

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, opvallend rode lingerie met open cups, en open string, tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, gewillig, en onderdanig.
Lijkt super ... zeker het groene polsbandje kopen/aandoen.

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
27
93
Gisterenmiddag (maandag) weer eens naar Amai afgereisd voor een gezellige huisvrouwenmiddag. In het begin was het nog relatief rustig qua aantal stellen en mannen. Een mooie gelegenheid om de nieuwe jacuzzi te ontdekken, waar ik al snel werd gepijpt door een leuke dame die ik even later in het water mocht neuken. Wel met condoom. Later volgde er nog heerlijke neukpartijen in de jacuzzi, in de bioscoop en de andere ruimtes. Intussen was het ook een stuk drukker geworden met steeds meer stellen. Net voordat ik weg ging nog even in de gang naast de bioscoop gekeken. Er zat een dame in de bioscoop, dus mijn pik even door de gloryhole gestoken. En al snel werd ik lekker door haar gepijpt. Ze had er zin in, want even later stond ze op en keek de gang in met de vraag, wil je me ook neuken. Waarna ze voorover ging staan en mijn pik lekker bare in haar kutje liet verdwijnen. Een heerlijke afsluiting na een geile middag.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Wij gaan vanavond naar de Megagangbang. Zij is een klein schattig Indisch bbwtje en zij draagt een lichtgevend groen bandje (niet in bad of onder de douche).

Wij neuken in heel de club, we zijn wel vaak te vinden aan de tralies (vlakbij de darkroom) als het daar vrij is.

Zijn er hier bare-neukers die straks naar Amai komen?

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond weer naar Amai, waar mijn vrouw in het begin terughoudend was met bate is de rem er nu helemaal af.

Beloofd weer een geile avond te worden, vaak in de BDSM ruimte (met fuckbox), jacuzzi, de gangbangkamer of darkroom te vinden. Of 1 op 1 in een hokje.

Terug
Naar boven