Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stond met mannen in de rij te kletsen die al meer dan 8 maanden op de 'wachtrij' stonden om lid te worden, dus dit niet niet 1,2,3 geregeld.Ik denk dat inschrijven of aanmelden vooraf wenselijk/beter is.
Anders gaat de club aan z'n succes ten onder.
@LifeSame , hoe oud ben je eigenlijk ?
Als je 50+ al graftakken vindt.
Ik ken graftakken met een lichaam, waar een 20+ jaloers op zal zijn.
gezien de aard van het schrijven en de minachting voor ervaren swingers van ze oude graftakken te noemen , en te oordelen dat je als koppel iemand weigert dat ze er niet thuishoren , kan ik maar 1 ding vaststellen , dat is een persoon die denkt dat een club bezoek een Recht is in plaats een privilege , en van mening is ik heb betaald dus ik mag neuken wie ik wil ?? of ze het nou goedvinden of niet .. ik ben stiekem blij dat zulke kortzichtigen en zelfverklaarde adonissen zo een blauwtje lopen ! ... deze mensen hebben echt geen positieve waarde in een club . en kunnen beter stand up comdy gaan doen ...daar word het afkraken van personen meer op humor onthaald als hier !Vraag mij af hoe jij eruit ziet, gezien je reactie ben je een jonge god met sixpack en een lichaam en uiterlijk waar iedereen jaloers op moet zijn.
het is dan ook de bedoeling dat de VROUWEN van bare liefhebbers dit polsbandje dragen .. zoals al decennias lang zijn Mannen de vragende partij en de vrouwen die met dit polsband systeem " beschikbaarheid" tonen .. het is niet de bedoeling dat bare vrouwen mannen moeten gaan zoeken die een groen polsbandje dragen ! .. Mannen zijn de vragende partij dus deze code is om bij de ontvangende partij duidelijkheid te bieden .. niet andersomDat systeem met die bandjes is puur theoretisch. In de praktijk nog een bandjes gezien. Behalve één maar was mijn size niet.
Als je al iemand met een bandje gezien hebt, is het niet theoretisch, he.Dat systeem met die bandjes is puur theoretisch. In de praktijk nog een bandjes gezien. Behalve één
Het was weer leuk en geilGisteren nog eens in Amai geraakt! Met dank aan Bare Sletje MV en nog een koppel dat oraal tot het einde toestond, er waren bij mijn weten twee koppels die zonder condoom bereid waren.