Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gaan die heerlijke tepels en haar geile inzet missen. Super leuke dameLisa komt niet meer terug krijg ik net op de app door![]()
Geil. Ik krijg zo'n zin om naar de Aue te gaan. Deze dames blijven voor mij de lekkerste en geilste. Trio's daar zijn het summum. Van kutje naar kutje en dan zien welke het wordt om vol te spuitengisteren even tijd gehad om bij de Aue langs te wippen. Aangebelt en werd snel open gedaan door een mooie voor mij onbekende dame (geschat 35) met slank/ normaal figuur. Aila heet ze.
Naar de achterste kamer heen en zij vraagt hoe lang ? Half uurtje. Meteen gevraagd of Lisa, Yoyo of Mimi er waren (ook al wist ik dat die hier niet meer werken) om aan te geven dat ik hier vaker kom (stamgast ben).
Ik kleed mij uit en zij gaat ook heel vlot uit de kleren en kwam voor mij staan. Slanke buik, b-cup.
Behoorlijk lang tongzoenen (a la Yoyo) en ik ga haar kutje voelen en werd na 10 seconden goed vochtig.
Ik keek na een tijdje naar beneden en zij snapte meteen wat ik wil en ging mij zalig pijpen. Na een korte tijd mocht ik op de massagetafel gaan liggen.
Zij ging bij mijn benen hurken en mij weer uitgebreid pijpen en daarbij mij ballen en lies zachtjes maseren.
Op een gegeven moment ging ze zelfstandig op mij pik zitten.
Eerst pakte zij mijn pik en wrijfde het langs haar schaamlippen om weer nat te worden. Na zo'n 15 seconden voelde ik de vocht op mijn pik en zij liet zich zich zakken.
Een goede cowgirl ride. Zachtjes op en neer en ook soms alleen de eikel op een neer er op rijden. Dan een dolle rit van voor naar achteren waarbij zij acteerde alsof ze aan het klaar komen was (voor mij geen nominatie voor een Oscar).
Omdat ik bijna niks voel van het heen weer rijden, haar op de rug gelegd en ging haar lekker neuken.
Tussendoor haar gebeft (wel flinke bos schaamhaar) en dan weer lekker in naar natte poes pompen tot ik lekker in haar kwam met wat nastoten.
Ze haalde natte doekjes voor mij en zij ging zich ook schon vegen.
Ik had nog bijna een kwartier te goed en dacht ik laat mij masseren.
Ging op buik liggen met hoofd in het gat en zij masseerde mijn nek, schouder en rug goed met olie. Deed ze best goed.
Na tien minuten ging ze de olie met een droge doek reinigen. Tijd was om (klopt).
Haar in engels gevraagd hoe oud ze was. 35. Ze kan een heel klein beetje engels en duits kan ze het nodig vocabulair voor haar werk zeggen (wie lange?) en verstaan (halbe Stunde).
Haar achterwerk typisch chinees plat en een beetje zacht. B tietjes fijn om in te kneden. In totaal was ik blij met haar. Beter dan een oud dametje.
Aangekleed en haar 70€ overhandigd en ze glimlachte. (wij hadden geen prijs van te voren afgesproken).
Bij de uitgang was ik even nieuwsgierig wie in de kamer zit naast de ingangsdeur. Kamer was donker en zag Lala en nog een onbekende dame.
Mobiellichtje aangedaan om haar te bekijken. Zag er leuk uit. Mid 30 en normaal figuur. Taila (of zoiets) heet zij.
Misschien volgende keer Taila proberen of maar weer Aila die ik best leuk vond.
Hoe ziet Mia er verder uit? Cup size - grote of kleine tepels en is geschoren van onderen. Denk nog steeds aan de tepels van Lisaafgelopen maandag een heerlijke sessie met Mia gehad een leuke welgevomde dame met een tattoo op haar rechter schouder .
Deze dame is voor veel in en masseert ook erg lekker ,. na een uur weer met een lege zak en voldaan weggeaan