China Massage Wuppertal - Aue 94

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Vorige week maandag weer eens met Yoyo afgesproken. Ik was er al een hele tijd niet meer geweest. Aangebeld en binnen twee seconde opende Yoyo de deur (zij zat in het kamertje links van de deur vol verwachting op mij te wachten) en sprong gelijk in mijn armen en begroete mij met een lange natte tongzoen. Nou dat was weer eens een warm welkom. Zij greep naar mijn ballen en reeds knetter harde pik. Zij nam mijn hand en snelde naar haard kamertje waarna zij mij weer nat begon te tongen. Al tongend kleden wij ons uit en binnen een mum van tijd stonden wij tongend poedelnaakt voor elkaar. Snel even onder de douche waarna het feest kon beginnen. Al tongend begon zij aan mijn knetter harde pik te trekken en dat voelde goed. Mijn handen streelde haar borsten en lichaam en vonden als snel haar kletsnatte druipende geile kut. Makkelijk gleden twee vingens naar binnen en bewerkt snel haar kut. Binnen een mum van tijd kwam zij spuitend en trillend klaar. Ik was de eerste van de week en dat heb ik geweten. Na een tijdje sprong zij op het bed en spreidde haar benen zodat ik naar haar mooie gladde druipende kut kon kijken. Geil keek zij mij aan en beval mij om haar te gaan beffen. Dat laat ik mij geen twee keer zeggen en ben op mijn knieen voor het bed gaan zitten en heb vingerend haar kut en kont gebeft en dat kon zij wel waarderen. Na een tijdje begon zij haar warme kutsap in mijn gezicht te spuiten. Nu was het haar buurt om mijn kloppende harde pik diep te gaan pijpen. Gulzig en met veel speeksel begon te zonder haar handen te gebruiken aan mijn pik te zuigen. Dit deed zij goed en kundig. Ook werden mijn kale ballen niet vergeten deze zoog zij diep naar binnen en dat voelde goed. Na een tijdje vonden wj het toch een tijd om te gaan neuken. Yoyo houd van stevig tot hard beuken tot zacht en teder met veel tongen. Verschilden standjes van bed tot bankje en van bankje tot op de kast hebben wij gehad. De tijd vloog om en het werd toch een tijd om mijn sperma diep in haar lekkere kut te spuiten en dat heb ik dan ook maar gedaan. Ik trok mijn pik uit haar natte kut en Yoyo lachte en stak wijdbeens haan benen de lucht in en liet mijn sperma uit haar natte kut lopen. Haar vingers gleden spreel door het sperma tussen haar natte heerlijke kutlippen. Wat een geil gezicht was dat. Nog even lekker masseren en weer voldaan op pad. Dit keer laat het niet mee zo lang duren.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Wat zijn de openingstijden tegenwoordig? Ben al een tijdje niet geweest maar krijg nu wel erg veel zin in Yoyo 😜

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
Vanochtend weer vroeg YoYo mogen vereren met een bezoek.
Ik hou het kort deze keer haha.
Als van ouds 1 uur vol genieten.
Tongzoenen tot we er moe van werken.
Beffen tot zij 3 keer klaar kwam met spuitende kut.
Pijpen heeeeel lang tot ik niet meer hield en haar mond vol spoot wat veel te veel was en ze het uit haar mond liet lopen.
Deze keer niet neuken !!!
Korte massage van schouders ik zittende op de bank en zij achter me zittende op de leuning.
Zij honderd euries rijker en ik 1000% tevreden naar me klant in de omgeving.
Saludos medegenieters

Voormalig lid 51539

Snuffelaar
6 aug 2025
17
21
Pijpen heeeeel lang tot ik niet meer hield en haar mond vol spoot wat veel te veel was en ze het uit haar mond liet lopen.
Korte massage van schouders ik zittende op de bank en zij achter me zittende op de leuning.
Saludos medegenieters
Heerlijk man. Ik ben over 2 weken pas in de gelegenheid om weer eens een salon te bezoeken ivm werk. Heb Yoyo op mijn lijstje staan en ga er alles aan doen om een afspraak net haar te maken. Daar ik nog nooit het genoegen heb mogen smaken om in het gezelschap van Yoyo te vertoeven, vraag ik mij af hoe haar te herkennen (mijn ervaring is dat als je belt voor een afspraak alles kan en de dame.altijd beschikbaar is maar de werkelijkheid is vaak anders) en of ze ook op zaterdagen ontvangt?

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
Saludos medegenieters
heb je nog collega's nodig? ik kom bijna niet voor mijn werk in Duitsland haha

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
ik wil dat beffen totdat ze 3 keer in mijn gezicht spuit toch wel heeel graag een keer meemaken :p, dus ik ga er maar een keer apart voor rijden denk ik.. ik rij redelijk zuinig met mijn Plug-in, maar geld kost het sowieso.. en cash betalen en cash tanken.. alsof je er niet bent geweest

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
Yoyo en de meeste Chineesjes werken (lees neuken) 7 dagen in de week. In de Aue van 09:00-22:00 uur.
Gewoon heen gaan en vragen naar haar. Als je pech heb uurtje wachten.
Als je haar mlobiel nummer vraagt… krijg je als ze je mag 😜 dan kan je in vervolg haar appen. Wel in het chinees schrijven anders wordt het niks😂😅

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
Ja ik kan sinds ik jaren geleden in China was een aantal zinnen spreken en schrijven in pinyin en dat vinden ze meestal wel leuk. Als je zegt dat je WeChat gebruikt, willen ze meestal wel scannen.. het leuke is dat je dan ook hun moments af en toe voorbij ziet komen, zie je wat ze allemaal eten 😁

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
Gisteren ochtend weer vroeg bij YoYo.
Ze wachten me open want ik belde nog niet aan of ze deed de deur al open.
Zoals altijd hartstochtelijk ontvangst met vol tongzoenen en meteen voelen of de ballen goed vol zaten met zaad.
Daar ik sec een dunne sportbroek droeg kon ze me volle ballen goed voelen en werd ik snel hard van haar gulzige handjes.
Naar haar kamer en binnen een minuut waren we naakt en zakte ze door haar knietjes want ze was super geil en wilde me zo graag pijpen.
Dat heeft ze gedaan terwijl ik stond maar werd het steeds moeilijker om rustig te blijven staan omdat ze gulzig en diep pijpte, ze wilde blijkbaar zaad proeven! Uit eindelijk kon ik het niet meer houden en spoot vele stralen warm ggd sap in haar mond. Ze keek me aan en slik weg haar ontbijt.
Toen moest ik even zitten op de tafel, ik was gewoon week in de beentjes van deze super lekker ontlading.
Ze zij massage? Ja schat graag. We waren pas 😀 10 minuten op de kamer zag ik!
Heerlijk heeft ze me rug, schouders, benen en voeten gemasseerd totdat ze me billen begon te likken, deze uit elkaar deed en toen vol overgave begon te rimmen…..Whoooooo zo lekker. Ik deed mijn billen omhoog zodat je me inmiddels harde paal onderdoor kon halen om deze af te trekken terwijl haar tong in mijn aars zat. Zo een tijdje verwent te zijn wil ik haar kut proeven en neuken.
Haar op de rug op de tafel, ik op de knieën ervoor om haar waarvan ze waanzinnig kan genieten en meermaals klaar kan komen te beffen.
Ook deze keer keer kwam ze zeker 3 keer klaar met golven sap uit haar spleet.
Ze moest hiervan bijkomen maar ik heb haar geen rust gegeven, ging staan en stak mijn knetter harde pik in een stoot tot mijn ballen in haar klets natte kut. Haar ogen puilde uit toen ik dit deed maar begin meteen te hijgen en kreunen. Ik heb haar in een hoog tempo wederom klaar gemaakt ( ze kwam keihard klaar en schreeuwde dit uit!)en spoot wederom mijn ballen in haar leeg. Ik hoorde op de gang de collega's lachen daar ze zo hard heeft gekreund en het uitschreeuwde van genot in haar orgasme!!
Hierna zij douchen en ik uitpuffen op mijn rug op de tafel. Zeker een 10 minuten heb ik zo gelegen, was bijna in slaap gevallen toen ze me zachtjes kuste en in mijn oor fluisterde van… in het chinees …. Zo lekker baby…. Ik spreek het uit als ZOVOE PAUWPEE… ZO LEKKER BABY.
Hierna likt ze de restjes sperma en haar sappen van mijn pik. Ik naar de badkamer om te douchen, 2 collega
keken me lachend aan en staken hun duim omhoog haha!
Hierna aankleden YoYo weer een groene papier gegeven en hub de straat op naar me favoriete ontbijt plekje om na te genieten met heerlijke koffie en ei met broodjes.
Saludos medegenieters😃

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
Ben net weg bij yoyo.
Vroeg haar om zo laat mogelijk bij haar te komen.
Dat was 22:00 uur. Dus ik precies op dit tijdstip aangebeld. Ze deed meteen open. Had haar gevraagd om naakt te zijn en ik zou alleen een dunne jogging broek dragen en een jasje met instappers zonder sokken. Vroeg haar om meteen bij binnen komst op haar knieën te gaan om mij te pijpen. Dus zo geschiede dit.
Ze was naakt en met natte haren, was dus net onder douche vandaan.
Ik kreeg ene tongzoen, ze deed mij jasje open, ging op haar knieën zitten en trok mij jogging broek naar beneden. Ik stond al kei hard en ze hapte junior dan ook meteen vol naar binnen en begin me zalig te pijpen terwijl je me volle ballen kneden.
Ik pakte haar harde spenen tussen wijs en duim van beide borsten en trok haar spenen omhoog totdat ze kreunde tijdens het pijpen. Dat was best heel ver omhoog en het zal pijn hebben gedaan. Gelukkig kon ze veel hebben weet ik en ze vindt het ook lekker de pijn in haar spenen.
Ze heeft met zo een half uur gepijpt totdat ik met een diepe grom mijn ballen leegspoot in haar mond en keel. Ze keek me geil aan en slikte alles weg.
Ze kam om hoog en trok me broek mee. Ze deed mij jasje dicht. Ik kreeg een tongzoen. Ik gaf haar 6 tientjes en draaide me om, zij deed de deur open en ik ging naar buiten en wandelen naar de parkeer garage.
Zit nu in mijn auto dit bericht te typen.
Wat was het weer lekker….. nu naar mijn hotel om heerlijk weg te dromen van deze pijpbeurt 😆

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heerlijke recensie weer van je. Geniet van alle recensies van jullie massage salon adresjes in Duitsland.
Jammer dat al die geile meiden in dit gedeelte allemaal rond de 2,5 uur rijden enkele reis is.
Zou echt graag eens kennis met hun maken.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
zaterdagmiddag een bezoekje gebracht , net voor mij stapte er een andere klant binnen maar er werd eigenlijk direct weer opgedaan door de madam . ik moest even doorlopen zodat een andere klant weer weg kon (privacy) en kon gelijk bij de dame naar binnen {helaas de naam vergeten} maar een leuke chinees dametje met een kleine b-cup en glad geschoren . Deze dame een uurtje geboekt en van alles genoten en zij gaf dit zelf ook aan ondanks dat ze net ervoor een klant gehad had . Uiteindelijk met een leeg maar heerlijk gevoel weer afscheid genomen van deze dame . Het was een goed combinatie van een (massage)beurt .

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
439
187
Ben net weg bij yoyo.
Vroeg haar om zo laat mogelijk bij haar te komen.
Dat was 22:00 uur. Dus ik precies op dit tijdstip aangebeld. Ze deed meteen open. Had haar gevraagd om naakt te zijn en ik zou alleen een dunne jogging broek dragen en een jasje met instappers zonder sokken. Vroeg haar om meteen bij binnen komst op haar knieën te gaan om mij te pijpen. Dus zo geschiede dit.
Ze was naakt en met natte haren, was dus net onder douche vandaan.
Ik kreeg ene tongzoen, ze deed mij jasje open, ging op haar knieën zitten en trok mij jogging broek naar beneden. Ik stond al kei hard en ze hapte junior dan ook meteen vol naar binnen en begin me zalig te pijpen terwijl je me volle ballen kneden.
Ik pakte haar harde spenen tussen wijs en duim van beide borsten en trok haar spenen omhoog totdat ze kreunde tijdens het pijpen. Dat was best heel ver omhoog en het zal pijn hebben gedaan. Gelukkig kon ze veel hebben weet ik en ze vindt het ook lekker de pijn in haar spenen.
Ze heeft met zo een half uur gepijpt totdat ik met een diepe grom mijn ballen leegspoot in haar mond en keel. Ze keek me geil aan en slikte alles weg.
Ze kam om hoog en trok me broek mee. Ze deed mij jasje dicht. Ik kreeg een tongzoen. Ik gaf haar 6 tientjes en draaide me om, zij deed de deur open en ik ging naar buiten en wandelen naar de parkeer garage.
Zit nu in mijn auto dit bericht te typen.
Wat was het weer lekker….. nu naar mijn hotel om heerlijk weg te dromen van deze pijpbeurt 😆
Wat zijn eigenlijk leeftijd en looks van deze dame?

KoosRubberloos

Toogplakker
9 apr 2015
54
41
Nou vette pech...
Gisteravond plannen, in de auto, Duisburg voorbij en naar AUE gebeld. Er werd opgenomen maar de dame verzekerde me dat 'alles geschlossen' was und 'keine frauen da' .
Ik reed vlakbij Haan, daar even langsgeweest zoals in dat topic beschreven.
Soms heb je er een k*tavond bij, en dit was er zoeen😆

Terug
Naar boven