China Massage Wuppertal - Aue 94

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Heden ochtend toch naar de Aue. Was zo geil en gelukkig in de buurt om mijn schatje YoYo te appen of ze beschikbaar was.
Dikke 👍
Half uur later opende ze deur voor me. Meteen vol tongzoenen en nog in entree staande. Collega's joelde☺️
Hub naar haar kamer.
Een vol uur plezier samen. Heel beffen om haar vol te laten genieten, 3 kwam ze klaar. Pffff heerlijk ik onder haar sappen. Zij mij vol en diep pijpen. Daarna haar op zijn hondjes kei hard geneukt. Je kreunde steeds harder en spoorde me aan steeds harden haar te palen. Ik har haar billen en anus in de olie gezet en masseerde haar billen en mocht steeds dieper met mijn duim in haar aars😛
Na 30 minuten neuken spoot ik mijn ballen leeg en schreeuwde ze uit van plezier.
Zo haar nog een tijdje zachtjes na geneukt totdat het zaad eruit begon druppen.
Ze draaide zich om en begon vol te tongen. Zo heerlijk staande nagenietende🤩
Hierna samen douchen. Onder de douche nogmaals tongen.
Terug op de kamer. Heeft ze me nog heerlijk relax gemasseerd.
Toen ik weg ging zag ik dat ik 1,5 uur binnen was geweest😊
Ik appte haar om te bedanken. En schreef tot snel…..

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Afgelopen week bij de chinezen in Wuppertal langs gewipt.
Daarbij wel een heerlijk half uurtje gehad met lizzy ( als ik het goed onthouden heb, eindigde op izzy)
Na een paar dagen minder fijn nieuws, het gevoel alsof ik naalden uit plas en het begon te druipen.
Hoogstwaarschijnlijk gonorroe :( nog even de test af wachten en aan de medicatie.

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Afgelopen week bij de chinezen in Wuppertal langs gewipt.
Daarbij wel een heerlijk half uurtje gehad met lizzy ( als ik het goed onthouden heb, eindigde op izzy)
Na een paar dagen minder fijn nieuws, het gevoel alsof ik naalden uit plas en het begon te druipen.
Hoogstwaarschijnlijk gonorroe :( nog even de test af wachten en aan de medicatie.
Even een update over mijn situatie.
Vandaag gebeld door de huisarts dat zowel de chlamydia test als de gonnoroe test postief uit komen.
Vandaag de injectie gehaald en aankomende week de pillen slikken.
Word later verder onderzocht of er sprake is vab meer soa's of HIV

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Even een update over mijn situatie.
Vandaag gebeld door de huisarts dat zowel de chlamydia test als de gonnoroe test postief uit komen.
Vandaag de injectie gehaald en aankomende week de pillen slikken.
Word later verder onderzocht of er sprake is vab meer soa's of HIV
Heb je contact gehad met de masaman hierover om ze te waarschuwen

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Vandaag vroeg afspraak met Lisa gemaakt. Het is veel makkelijker als je haar nummer hebt om afspraak te maken.
Om 8 uur was ik er al.
Meteen tongzoenen.
Ze was super heet… kleden me uit, op haar knieën en meteen diep pijpen…
Daarna moest je op de bank zitten en kwam ze met haar al klets natte spleet op de paal.
Ze reed zich zelf binnen een minuut klaar.
Hierna wilde ze zachtjes wippend haar spenen gezogen hebben, is ze dol op en ja hoor ze kwam weer klaar.
Toen gaf ze gas en reed mij klaar. Met veel kracht spoot ik in haar poes.
Toen ze omhoog kwam kwam er een hele straal zaad uit gelopen wat ze opving op haar hand.
Hierna samen douchen, het was lekker vroeg nog geen andere klanten en dus konden we onder de douchen lekker neuken en spoot ik al staande haar vanachter vol. Dat was de 2e lading zaad binnen 20 minuten.
Hierna massage van ca. 20 min.
Ze maakte me pik hard door zalig te pijpen.
Zij op haar rug, benen wijd en vroeg hard en diep geneukt te worden. Haar zeker 5 minuten diep gepaald en toen bang weer spuiten😜

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Ik ben al een aantal dagen aan het bellen, maar krijg helaas geen contact.
Zijn zij wegens vakantie gesloten?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Hoi, nee ze zijn geopend. Vandaag 3 dames aanwezig begreep ik van YoYo.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
2 weken geleden nog een goed bezoek gebracht en door een leuke dame (naam niet bekend) verwend .

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Ze zijn aan het renoveren. Daarom dicht en kan je ze telefonisch ook niet bereiken.
Klopt Yoyo en Lisa zijn er even tussenuit.
Hoe lang renovatie duurt konden de dames niet zeggen.
# voor een ieder welke mij in PB vraagt om hun prive mobiel nummer. Sorry maar ik mocht deze niet delen. Ik heb gekregen denk ik omdat ik de dames al heel lang vanaf het moment dat ze daar kwamen werken.
Dus ff geduld en ze zijner weer. De dames blijven echt niet lang weg… ze zijn namelijk zeer € hongerig 😜

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
was er vandaag tegen middagtijd en aangebeld en na 5 seconden ging de deur open. Trouwens op de voordeur staat er nu een gekleurd A3 formaat geplakt en staat er "China Massage" er op. Mamasan Jasmin liet mij binnen en moest haar volgen naar achteren. In keuken was Lala bezig met koken en ze deed haar schort uit.
Jasmin vraagt ok ? Geen Mimi of Lisa hier. Ze zijn op vakantie.
Ok dan. Half uurtje.
Lala geschat 50-55 jaar oud met cup c. Tongzoenen was met tong naar voren.
Ze vraagt 70 vooraf. Ze gaat even naar buiten en ik kleed mij alvast uit.
Zag dat ze condoom naast het gat neerlegde. Ging liggen en zij pakte condoom maar pakte het uit haar hand en legde het achter mijn kussen.
Dat is niet goed zij ze. Dat doe ik hier altijd zo antwoorde ik.

Zij ging mij dan zonder pijpen.
Zalig zacht. Beetje likken en weer met juiste druk pijpen. Had dat niet verwacht. Blasen Ficken ? Uiteraard.
Lekker nat kutje en glij er zo in.
Na 5 minuten stoten een pauze en liet mij weer pijpen. Deze keer was het stroef met pijpen en beetje haastig.

Ging weer in missio neuken. Dit keer was het kutje niet meer zo nat en wat stroever. Duurde niet lang en ik kwam lekker in haar grotje. Zij ging snel naar de badkamer.

Daarna heb ik mijn schouder laten masseren voor de tijd die overbleef.

Jasmin gevraagd waar Mimi of Lisa is.
Urlaub. Nu alleen Lala en Jessi aanwezig. Heb Jessi nieg gezien.

Tijdens kamer met Lala, ging de bel maar werd niet opengedaan.
Misschien was Jessi bezet. Een deur was dicht.
Dus niet veel keuze op het moment.

Terug
Naar boven