Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zondag gewoon open hoor. Elke dag zijn ze open!!@ggd , je schrijft vanochtend vroeg. Maar ze zijn zondags toch gesloten?
Pro Tip: zet tijdens het neuken altijd je telefoon uit of op stil.Afgelopen zaterdag naar Lilly geweest. Was al een hele tijd geleden dat ik haar regelmatig bij Au bezocht. Gronau is iets minder ver rijden dat Wuppertal. Ik had via WhatsApp contact gezocht en kreeg de standaard prijslijst met de 2 foto's. Ik vroeg voor de zekerheid of e gehele service kon krijgen maar dat was niet mogelijk. Toen aangegeven dat ik haar nog kende van Au en de reactie was dat ik een afspraak kon maken
. Uiteindelijk wasik ongeveer een half uur te vroeg en appte of ik moest wachten. De reactie was "kommen"..... Ik dus naar binnen en werd door Lilly aan de hand meegenomen naar haar kamer. Daar weer als vanouds mega tongzoenen en voelen. Ze heeft mij uitgekleed en een heerlijke pijpsessie gegeven. Dat heb ik daarna beantwoord met een lange liksessie. Daarna verschillende standjes en tussendoor haar weer even gelikt. Heel erg lang hield ik het niet meer vol en ben heerlijk in haar klaargekomen. Eerst bleven wij nog even liggen en toen ging zij zich even opfrissen. Vervolgens een massage maar ik denk dat Lilly haar andere kwaliteiten een stuk beter zijn. Toen de tweede ronde, eerst weer een lekkere pijpbeurt en daarna doggy tegen de massagetafel. Op dat moment ging mijn telefoon en die bleef maar doorgaan. Eerst genegeerd maar naar herhaalde oproepen was mijn geilheid toch wel verdwenen. Lilly heeft van alles geprobeerd maar uiteindelijk zijn wij gestopt. Wel ruim 80 minuten binnen geweest. Mijn les ook geleerd en vanaf nu gaat de telefoon op stil bij een bezoekje aan een mooie vrouw.