China gesundheit massage Gronau

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Afgelopen zaterdag naar Lilly geweest. Was al een hele tijd geleden dat ik haar regelmatig bij Au bezocht. Gronau is iets minder ver rijden dat Wuppertal. Ik had via WhatsApp contact gezocht en kreeg de standaard prijslijst met de 2 foto's. Ik vroeg voor de zekerheid of e gehele service kon krijgen maar dat was niet mogelijk :oops:. Toen aangegeven dat ik haar nog kende van Au en de reactie was dat ik een afspraak kon maken :). Uiteindelijk wasik ongeveer een half uur te vroeg en appte of ik moest wachten. De reactie was "kommen"..... Ik dus naar binnen en werd door Lilly aan de hand meegenomen naar haar kamer. Daar weer als vanouds mega tongzoenen en voelen. Ze heeft mij uitgekleed en een heerlijke pijpsessie gegeven. Dat heb ik daarna beantwoord met een lange liksessie. Daarna verschillende standjes en tussendoor haar weer even gelikt. Heel erg lang hield ik het niet meer vol en ben heerlijk in haar klaargekomen. Eerst bleven wij nog even liggen en toen ging zij zich even opfrissen. Vervolgens een massage maar ik denk dat Lilly haar andere kwaliteiten een stuk beter zijn. Toen de tweede ronde, eerst weer een lekkere pijpbeurt en daarna doggy tegen de massagetafel. Op dat moment ging mijn telefoon en die bleef maar doorgaan. Eerst genegeerd maar naar herhaalde oproepen was mijn geilheid toch wel verdwenen. Lilly heeft van alles geprobeerd maar uiteindelijk zijn wij gestopt. Wel ruim 80 minuten binnen geweest. Mijn les ook geleerd en vanaf nu gaat de telefoon op stil bij een bezoekje aan een mooie vrouw.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Omdat ik toch in Tukkerland moest zijn hier vroeg in de morgen kennis gaan maken na afspraak per whatsapp met Lilly. Ze is geil genoeg en ook bepaald niet lui, maar toch is dit haastige, ruwe gedoe niet mijn ding. Ondanks twee keer spuiten in een uurtje denk ik niet dat ik op herhaling ga. Lilly deed goed haar best maar de complete ervaring is het voor mij net niet. Overigens werden alle opties mét en zonder bij binnenkomst zonder enige aarzeling uit eigen beweging opgesomd, voor wie twijfels over de mogelijkheden mocht hebben.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Van ochtend vroeg bij Lily geweest. Ik was zo geil dat ik graag haar kontje wilde neuken en volspuiten.
Meteen bij binnenkomst achter de voordeur staan tongen en haar tietjes gevoelt. Bloesje omhoog en haar spenen gezogen. Ik had een knieiter harde baal, Lily op haar knieën, mijn dunne broek omlaag (had geen short aan) en ze hapte mij pik in haar mond en begon me zaling af te zuigen.
We war dus gewoon in de ontvangst ruime waardoor haar kollega ons zag…. Zo geil. Ze keek ook geil en likte haar lippen maar liep toen weg haar kamer is helaas.
Toen ik bijna moest spuiten haar omhoog getrokken, ik mijn broek verder uit en met recht opstaande paal achter haar aan naar haar kamer achterin.
Daar snel de rest uit en zij leunend op de tafel met rokje omhoog zonder slip en met kont naar achteren. Zij omkijkende met geil blik van pak me, naai me klaar.
Ze was weer klets nat…. In een stoot tot aan me ballen in haar en stoten. Lily kreunde echt enorm terwijl mijn volle ballen tegen haar klit aan sloegen.
Zo een 10 Minuten staan naaien terwijl ik haar ontbloten tietjes kneden en heel hard aan haar spenen trok. Daar wordt ze echt bloed geil van.
mijn pik uit haar kut… heb een scheutje massage olie op haar aarsje gespoten, mijn pik in de massage olie gezet en toen mijn eikel tegen haar gaatje geplaatst.
Ze keek achterom en beet op haar lip toen ik naar binnen schoot. Even op en neer en toen er helemaal in.
Lily kreunde geil en ik begon haar met lange diepe halen te neuken. Wederom hard trekkende aan beide spenen totdat ik vele stralen warm zaad haar kontje inspoot.
Met een plop ging mijn paal uit haar gevolgd door een golf zaad wat op de grond en kleed druipte.
Hierna beide naar de badkamer om te douchen.
Aankleden, haar een groen papiertje gegeven en voldaan weg terug naar NL.
nu ff terugdenkende aan deze geile wip wordt ik alweer geil🤪

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Ik ben blij dat het voor mij niet naast de deur is, anders zo ik een dagelijkse gast zijn.....

Tjenk

Snuffelaar
13 apr 2021
3
1
Vorige week met Koningsdag ben ik hier geweest. Geappt met de salon en alleen Nana was op korte termijn beschikbaar.
Het was de 2e keer dat ik Nana bezocht en zij vroeg opeens of ik zonder wou? Of course 😊Mocht helaas niet intern doneren.

Laatst bewerkt:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
@ggd , je schrijft vanochtend vroeg. Maar ze zijn zondags toch gesloten?
Zondag gewoon open hoor. Elke dag zijn ze open!!
Normaal van 09:00-….. zo lang er klanten zijn en komen!
En als je mobiel nummer appt kan je zelfs al om 8 uur komen.

Kellystafford1080

Toogplakker
15 sep 2023
71
98
@ggd , top! Reden waarom ik het vroeg is dat de website het over andere tijden heeft en zelfs beweert dat ze zondags dicht zijn, vandaar.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Afgelopen zaterdag naar Lilly geweest. Was al een hele tijd geleden dat ik haar regelmatig bij Au bezocht. Gronau is iets minder ver rijden dat Wuppertal. Ik had via WhatsApp contact gezocht en kreeg de standaard prijslijst met de 2 foto's. Ik vroeg voor de zekerheid of e gehele service kon krijgen maar dat was niet mogelijk :oops:. Toen aangegeven dat ik haar nog kende van Au en de reactie was dat ik een afspraak kon maken :). Uiteindelijk wasik ongeveer een half uur te vroeg en appte of ik moest wachten. De reactie was "kommen"..... Ik dus naar binnen en werd door Lilly aan de hand meegenomen naar haar kamer. Daar weer als vanouds mega tongzoenen en voelen. Ze heeft mij uitgekleed en een heerlijke pijpsessie gegeven. Dat heb ik daarna beantwoord met een lange liksessie. Daarna verschillende standjes en tussendoor haar weer even gelikt. Heel erg lang hield ik het niet meer vol en ben heerlijk in haar klaargekomen. Eerst bleven wij nog even liggen en toen ging zij zich even opfrissen. Vervolgens een massage maar ik denk dat Lilly haar andere kwaliteiten een stuk beter zijn. Toen de tweede ronde, eerst weer een lekkere pijpbeurt en daarna doggy tegen de massagetafel. Op dat moment ging mijn telefoon en die bleef maar doorgaan. Eerst genegeerd maar naar herhaalde oproepen was mijn geilheid toch wel verdwenen. Lilly heeft van alles geprobeerd maar uiteindelijk zijn wij gestopt. Wel ruim 80 minuten binnen geweest. Mijn les ook geleerd en vanaf nu gaat de telefoon op stil bij een bezoekje aan een mooie vrouw.
Pro Tip: zet tijdens het neuken altijd je telefoon uit of op stil.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag weer zin om te spuiten. Effe met de fiets naar Gronau. Om 13.00 wordt de deur geopend en Lily ineen leuk pakje. Was ohne Termin. Was verder niemand binnen. Rechts achterin in het donkere kamertje heeft ze me verlost van al mijn zwemmers. Had maar voor half uurtje gekozen. Ze vroeg 100, ik zeg 70 kan toch ook? Hup en alles ging uit. Nippels knijpen is wel haar favoriet. Het viel me op dat ze een zalfje of iets had om de kut te smeren. Ik was super geil en was in een kwartiertje klaar. Het was verder rustig. Super geil donderkopje heeft ze. Gelukkig wat ouder en ietsje gezet, herhaling mogelijk, maar staat niet boven aan mijn lijst.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Deze massagesalon is dus echt goed voor je gezondheid zo te lezen! @De Grote XXX is er veel keuze daar qua dames? Wat zijn je ervaringen daar? Voor mij net iets te ver voor een snelle wip.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Was mijn eerste keer bij deze salon. Dame was op zich ok, wordt zeer goed over geschreven. Ik had dus wel geluk.
Vandaag was ze alleen, andere dames ken ik niet. Ik heb wel meerdere behandel kamers gezien, dus ga er van uit dat er normaliter meerdere meiden zijn.
Laat even duidelijk zijn, dit is een massage zaak 😏

#Edwin#

Snuffelaar
2 nov 2023
11
7
Afgelopen week ook bij Lili geweest. Niet gestart met massage. Ze begon meteen te tongen en overgegaan op pijpen. Wat kan ze dat beide goed. Verschillende standjes allemaal geen probleem. Daarna samen douchen, lekker hoor. Nou ze ziet me vaker.

sw97

Toogplakker
16 apr 2024
46
22
Vandaag een afspraak gemaakt bij deze salon. Had gevraagd naar Lili, maar bij aankomst was ze waarschijnlijk bezet, want Nana kwam bij mij. Had nog gevraagd naar Lili, maar was af en toe best lastig te communiceren.
Toch maar bij Nana gebleven. Werd eerst gemasseerd wat op zich wel lekker was en zij was ook naakt. Kon haar af en toe wat strelen.
Op een gegeven moment mocht ik mij omdraaien en werd door haar gepijpt. Dat deed ze best wel lekker en moest een beetje afremmen om alles niet in haar mondje te spuiten.
Helaas doet zij niet aan onze hobby, maar wel even geneukt met haar, om me vervolgens klaar te laten pijpen. Het duurde dan ook niet lang dat alles in haar mond verdween.
Ga de volgende keer weer eens langs en dan wil om een bevestiging vragen dat ik Lili krijg.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Nana is kieskeurig zeg!
Ik heb haar wel gewoon mogen neuken zonder rubber en haar klets natte kut mogen volpompen!
Maar Lili is in alle opzichten veel geiler.
En maak haar goed geil dan laat ze toe dat je haar kontje mag penetreren😜

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Ik ben een paar weken geleden ook bij Nana geweest en ze bood wel zonder aan.
Ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat ik net genezen ben van een heftige schimmelinfectie waar ik zelfs voor bij de dermatoloog ben geweest.
Dus voor mij voorlopig geen nzc meer...
Nana is een knappe dame, kan goed masseren, pijpen en neuken, wat ik een afknapper vond was het tongzoenen dat deed ze alleen met het puntje van haar tong, ik ga daar ook voor naar Duitsland omdat ik in Nederland geen dames kan vinden die tongzoenen doen.
Het was opzich geen slechte date maar de volgende keer toch Lily maar een keer proberen.

Terug
Naar boven