China gesundheit massage Gronau

Tingi

Toogplakker
8 mei 2019
38
95
Vandaag een dagje vrij en vanochtend een appje gestuurd of ik vanmiddag bij Lily langs kon komen… en ja hoor.
Ik ken Lily uit Dortmund en wist van mijn bezoekjes daar dat het niet de allermooiste dame is, maar dat de mogelijkheden ongekend zijn. Zo ook vandaag. We begonnen met intens tongzoenen, en daarna het hele pakket. Dus pijpen, beffen neuken. En heerlijk weer in haar klaargekomen. Daarna wat masseren en likken van pik, ballen en kontje. Was zalig. Ik moet er 1,5 uur voor heen en terug rijden, maar het was het meer dan waard. Bedankt Lily!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Gisterenavond laat nog ( ik stond zo geil dat ik moest spuiten om de ballen te ontlasten) voor vroeg deze ochtend met Lily afspraak gemaakt. Dat is natuurlijk makkelijk als je haar mobiel nummer hebt.
Ik vroeg haar om haar kontje goed te spoelen omdat ik graag in haar kontje wilde spuiten en of ze zonder slip de deur wilde openen zodat we meteen konden neuken.
Ze opende de deur tot verbazing in alleen een dun wit T-shirt aan waar haar altijd harde en nu nog meer (ze stond ook enorm geil zei ze later) spenen heerlijk doorheen priemde.
Ze Tongde me meteen, trok me short omlaag waardoor me al knetter harde paal eruit spong. Je pakte me pik en liep zo voor me uit naar haar neuk kamer.
Ze boog zich voorover haar massage tafel met har kontje geil omhoog en keek achterom met een blik van naai me dan.
Haar spleet was zoals altijd al klets nat, zette me paal tussen de kutlippen en stoten in een keer tot aan de ballen in haar. Een hele diep zucht van haar kant om mijn dikke lang paal in een keer te krijgen.
Ik heb haar zo een 5 minuten heerlijk met lange halen genaaid waarvan ze steeds luider werd en uit eindelijk haar 1e orgasme aan me gaf. Je voelt de sappen dan heerlijk langs je ballen lopen.
Ik haalde me paal uit haar kut en smeerde haar aars met haar eigen sappen in. Ze keer weer om met een geile blik, likte haar lippen af en drukte haar kont naar achter waardoor mijn eikel in haar iets open staande aars kwam. Ik pakte daar heupen vast en duwde mijn staaf langzaam in haar aars.
Dit is altijd zo heerlijk om een strakke aars welke al gewillig iets open staat te vullen tot aan je ballen.
Ze zucht heel diep tot ik er heel in zat.
En toen begon ik haar te naaien, met lange diepe halen en stoten heb ik mezelf klaar geneukt.
Dit doe ik dan altijd terwijl ik haar harde spenen zo ver mogelijk uitrek totdat ze begint te jammeren van de pijn en voor haar ook genot waardoor ze knetter hard klaar komt terwijl je haar kontje neukt en je ballen tegen haar klit slaan.
En ik…. Kwam zo hard klaar en bleef spuiten. Het leek wel of ik weken niet had gespoten zo veel.
Toen ik me paal langzaam uit haar kont trok en met een plop uit haar aars ging kwam er een hele golf zaad mee. Zo geil dit.
Lily ving dit op met haar hand om niet haar tapijtje te bevuilen maar zeker ook om het op te slurpen. Ze houd van zaad.

Ik was een 40 minuten binnen toen ik weg ging nadat ik mijn paal bij de wasbak schoon heb gewassen.
ik heb nog even lekker aan haar spenen getrokken bij de voordeur. GEIL.

Lily heeft eigenlijk de perfect spenen voor piercings!
Wie o wie voelt zich geroepen haar tepel piercings aan te bieden. Ik heb zo'n gevoel dat ze dat wel zou willen als er een man haar dit aanbied😉

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Heren ik heb vernomen dat de locatie in Gronau niet lang meer zal bestaan.
Het pand voldoet niet ad eisen! Ook vergunning niet. (Meeste locaties zo!)
Dus als je Lily nog wil neuken in Gronau doe dat snel!!!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Ik krijg net door dat ze pas in namiddag / avond open gaan ivm controles overdag!!!

Voormalig lid 51539

Snuffelaar
6 aug 2025
17
21
Goed om te weten dat deze tent waarschijnlijk op korte termijn gaat sluiten. Ontvangt Lily momenteel ook ergens anders of alleen in Gronau?

sw97

Toogplakker
16 apr 2024
46
22
Zaterdagavond maar even richting Gronau om met Lili te spelen. Bij aankomst werd de deur door haar open gedaan. Ze nam me bij de hand en gingen naar een kamer achter in het pand. Daar vroeg ze of ik alles wilde en daar ja op gezegd.
Gelijk begon ze te tongen, wat niet verkeerd was. Ze heeft best een lange tong.
Ondertussen door de kleding elkaar strelen. Toen maar uitgekleed en ze ging met haar kont tegen me aanrijden. Heb haar tepels ondertussen ook bewerkt.
Op een gegeven moment ging ze door haar knieen en begon me te pijpen en te likken. Daadna kwam ze weer tegen me aanrijden en heb haar geneukt toen ze doggy op de masagetafel ging.
Zo een poosje bezig geweest en toen ging ze op haad rug en heb haar even gelikt. Daarna haar weer geneukt.
Toen ben ik op de massagetafel gaan liggen en heeft ze bereden. Daarna reveree cowgirl haar geneukt en een vinger in haar kontje gedaan, wat ze wel kon waarderen.
Toen hield ik het niet meer en heb haar voorzien van het witte goud.
Na een kleine pauze ging ze me weer hard maken en deed dat met een vinger in mijn holletje en werd gepijpt.
Ook dat heb ik niet lang volgehouden en spoot alles in haar mond.
Daarna nog een massage gekregen en af en toe ging ze me een beetje teasen de stouterd.
Toen zat de tijd erop en na een douche de kleren aan en met nog een paar lekkere zoenen bij de deur en met een tot de volgende keer weer op huis aan

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Heren medegenieters.
Zojuist vernomen dat deze salon is gesloten ivm vergunning.
Dus…. Even afwachten waar Lili heen gaat.

sw97

Toogplakker
16 apr 2024
46
22
Dan ben ik dus nog op tijd geweest. Ze heeft mij er niks over verteld

Tjenk

Snuffelaar
13 apr 2021
3
1
Ben er toevallig maandag in de avond nog geweest. Waarschijnlijk dan voor het laatst!😭
Er hing een brief aan de deur dat het gesloten was. Had via de app een afspraak gemaakt, alleen Nana was beschibaar. Had nog aan haar gevraagd of het helemaal gaat sluiten, maar zij wist het niet. Binnen leek het inderdaad wel zo, ontvangstruimte lag vol met tassen.

Laatst bewerkt:
  • Sad
Waarderingen: AG66

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Tja, en ik wil er morgen graag naartoe.... Lezen de Duitse GGD medewerkers hier ook mee. Oftewel is dit het gevolg van het forum. Dat zou jammer zijn, want dat wil je juist niet.

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Tja, en ik wil er morgen graag naartoe.... Lezen de Duitse GGD medewerkers hier ook mee. Oftewel is dit het gevolg van het forum. Dat zou jammer zijn, want dat wil je juist niet.
In Duitsland is het "Ordnungsamt" van de betreffende gemeente verantwoordelijk, dus dat, wat in NL de handhaving is. Sommige steden zoals Aken zijn zéér aktief tegen nzc prostitutie en lezen in alle forums mee. In andere steden schijnt er weinig ertegen gedaan te worden.
Ik ben eens door een dienstverleenster verteld, dat de belastingdienst recensies gebruikt om het aantal klanten te schatten en zo de belasting vastlegt. Daarom vragen vrouwen ook vaak om geen recensies op Kaufmich te zetten.

Terug
Naar boven