China gesundheit massage Gronau

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Heb jij Lili dan anal mogen neuken dan?
Ik kan geen recessies van jou vinden!
Nope, in Aue 94, lang geleden een keer vaginaal door geneukt, alleen.
Coco in Aue weleens anaal, die ik overigens veel aantrekkelijker vond dan Lili en Yoyo

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
29
21
Bij Lili mocht ik bij haar kontje nooit berijden, meer dan een vinger tijdens reverse doggy of het pijpen wilde ze helaas niet.

Wollie

Toogplakker
2 jul 2024
29
21
Ik ging altijd meerdere keren per maand, bij supermarktbezoekjes aan Gronau. Baal ervan dat ze dicht zijn en ze op WhatsApp ook niet meer reageren. Al kreeg ik vanochtend wel het bericht dat er een 7 dagen vervaldatum was ingesteld (ipv 24 uur). Dus het lijkt erop dat de telefoon nog wel in gebruik is.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Vermoed dat de fantasie van ggd op de vrije loop is;)
Fantaseren doe ik over hele andere dingen!
Neuken doe ik gewoon en heel vaak!
Bij de juiste klik en vertrouwen is heel veel mogelijk. Gelukkig zijn er ook collega's welke ook die klik hebben met de dames welke ons veel genot geven.
Respect hebben voor de dames en ze niet alleen maar zien als zaad dump sletten!!

Saludos rubberloze medegenieters

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
45
32
Ik neem aan dat gesloten is. Zit hier nog een alternatief in de buurt. Vraag dit voor een vriend 😃
Vorige week in Lingen geweest. Me heerlijk dik 1.5 uur uitgeleefd met Lulu. Niet de mooiste maar wel een zalige kut en heerlijke tietjes. Ze zuigt ook nog eens fantastisch. Kutje volgespoten.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Vorige week in Lingen geweest. Me heerlijk dik 1.5 uur uitgeleefd met Lulu. Niet de mooiste maar wel een zalige kut en heerlijke tietjes. Ze zuigt ook nog eens fantastisch. Kutje volgespoten.
Link naar lulu of mobiel nummer?

Terug
Naar boven