pieter1989
Toogplakker
- 29 apr 2016
- 185
- 9
Bedankt voor de alert!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arbez zei:
Dit jaar eens Koningsdag gevierd in Villa Venus en helaas daar weer eens wat opgelopen: gisteren signaleerde ik een drupje witte afscheiding uit de pisbuis en na een nachtje slapen is het overduidelijk dat dit een flinke druiper is.
Namen van dames noem ik niet, want het is al sneu genoeg voor hen en volstrekt zinloos. Liever noem ik de naam van de bezoeker die de besmetting in de club heeft gebracht, ook al heeft niemand daar wat aan. Er zijn blijkbaar nog steeds wandelbroeders onder ons die anderen met hun laksheid opzadelen.
Dat wordt weer druk bij de SOA-poli in Duitsland, want de club loopt momenteel als een trein nu Freude39 zo is ingezakt. Jammer dat er niet zo'n forum als dit in Duitsland bestaat waar SOA-meldingen kunnen worden gedaan. Maar zegt dit gerust voort tegen onze oosterburen.
Hopelijk lezen de landgenoten die in de club waren dit ook, met het advies zich te laten testen alvorens er weer op uit te trekken, ook al heb je geen klachten.
Wanneer symptomen zich aandienen en in welke mate, is bij iedereen verschillend en ook weer afhankelijk van de variant. En sommigen krijgen helemaal geen symptomen.De Grote XXX zei:Binnen twee (drie) dagen deze klachten?
Getriggerd door het bericht van wandelbroeder xxlbare (waarvoor nog veel dank!) over de terugkomst van Nicole in zwangere toestand, onverwijld afgereisd richting Villa Venus.xxlbare zei:Nicole (weer terug van weggeweest mét een, voor de liefhebbers, zwangerschapsbuikje)
mart1980 zei:Sorry hoor maar wat voor een lul ben je als je een zwangere zonder wil beuken. Denk eens aan dat kind, weet je wat voor vreselijke aandoeningen die kunnen krijgen voor een voor ons simpele chlamydia?
Heb daar geen goed woord voor over!!
dirkA zei:mart1980 zei:Sorry hoor maar wat voor een lul ben je als je een zwangere zonder wil beuken. Denk eens aan dat kind, weet je wat voor vreselijke aandoeningen die kunnen krijgen voor een voor ons simpele chlamydia?
Heb daar geen goed woord voor over!!
Zeg dat tegen de "dame"
tim zei:blonde meid probeerde altijd een praatje met mij te pakken toen ik cola ging halen. Dan maar naast haar gaan zitten en ze begon met mij te kussen maar ze rook ook niet zo fris uit haar mond. Alsof ze al 2 dagen haar tanden niet gepoetst heeft. Ik had geen goed gevoel en wilde eigenlijk weg van haar maar wist niet of dat aanraken en beetje kussen
(tongzoenen wilde ik niet), wat zou kosten ? Geen zin in eventuele discussies als ik plotseling niet meer wil en toch 30 € zou moeten betalen.
Dan maar ogen dicht en snel een kamer maken. Op de bank viel mij niet op hoe lang zij is. Maya (22 jaar Roe) is 1,77m lang.
Ben niet zo op lange vrouwen. Hou meer van kleine dames. Op kamer wilde ze weer kussen wat ik heel kort en droog terugkuste.
Pijpen deed ze best lekker en haar dan in missionaris gelegd en ik moest op buikje komen en ze smeerde wat glijmiddel op haar kut.
Het was ok maar helemaal geen gevoel met haar. Ook cowgirl en weer pijpen en weer neuken hielp niet. Maar mee gestopt.