Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Binnen twee (drie) dagen deze klachten? Ik ben bang dat het van een eerder bezoek elders is en dat jij nu bezig bent waar je anderen van beschuldigd. Je weet wat incubatietijd is,dus tel het dan maar verder uit. Misschien hebben anderen weer iets aan dat eerdere bezoek van jou. Ik zit verder niet op lange discussies hierover te wachten en zal dus niet verder hierop reageren.

Arbez zei:

Dit jaar eens Koningsdag gevierd in Villa Venus en helaas daar weer eens wat opgelopen: gisteren signaleerde ik een drupje witte afscheiding uit de pisbuis en na een nachtje slapen is het overduidelijk dat dit een flinke druiper is.

Namen van dames noem ik niet, want het is al sneu genoeg voor hen en volstrekt zinloos. Liever noem ik de naam van de bezoeker die de besmetting in de club heeft gebracht, ook al heeft niemand daar wat aan. Er zijn blijkbaar nog steeds wandelbroeders onder ons die anderen met hun laksheid opzadelen.

Dat wordt weer druk bij de SOA-poli in Duitsland, want de club loopt momenteel als een trein nu Freude39 zo is ingezakt. Jammer dat er niet zo'n forum als dit in Duitsland bestaat waar SOA-meldingen kunnen worden gedaan. Maar zegt dit gerust voort tegen onze oosterburen.

Hopelijk lezen de landgenoten die in de club waren dit ook, met het advies zich te laten testen alvorens er weer op uit te trekken, ook al heb je geen klachten.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
De Grote XXX zei:
Binnen twee (drie) dagen deze klachten?
Wanneer symptomen zich aandienen en in welke mate, is bij iedereen verschillend en ook weer afhankelijk van de variant. En sommigen krijgen helemaal geen symptomen.

Bij mij is het tot nu toe altijd zo geweest dat als ik gonorroe opliep, er na 2 á 3 dagen al de eerste verschijnselen optraden. En nog nooit is er bij mij een soa geconstateerd wanneer ik klachtenvrij was en een periodieke test deed.

Je bent wellicht in de war met de zogeheten windowfase. Dit is de periode die in acht wordt genomen voor een betrouwbare testuitslag. Een vergissing die velen maken overigens. Die windowfase geheel staat los van het moment dat er verschijnselen optreden.

Het voorlaatste sekscontact dat ik heb gehad was trouwens een paar weken eerder in Villa Venus, dus zo het al het geval zou zijn dat het klopt wat jij beweert, ook dan heb ik de besmetting in Villa Venus opgelopen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Kan perfect was Arbez hier aangeeft. Ik heb 2/3 maanden geleden in Villa Venus ook Gonorroe opgelopen. Zie hier onder wat info en een link.

Gonorroe symptomen
Binnen 2-10 dagen na blootstelling aan een geïnfecteerde persoon, kunnen klachten ontstaan. Deze periode kan zelfs oplopen tot drie weken voor vrouwen.
Gonorroe symptomen bij mannen
Sommige mannen met gonorroe hebben helemaal geen symptomen. De overgrote meerderheid van de mannen krijgt daarentegen last van symptomen die twee tot vijf dagen na de besmetting verschijnen. De symptomen bestaan vaak uit:
pusachtige afscheiding uit de plasbuis, die vaak wit, geel of groen van kleur is,
een branderig of geïrriteerd gevoel bij het urineren,
regelmatig kleine beetjes plassen.
pijnlijke of gezwollen testikels (teelballen of zaadbalen) bij sommige mannen.
Kans op gonorroe-besmetting
Door het hebben van seksuele betrekkingen met een vrouw die is besmet met gonorroe, heeft een man een kans van 20% op het krijgen van de infectie. Vrouwen daarentegen hebben 50% kans op het krijgen van de infectie door het hebben van seksuele betrekkingen met een man die is besmet met gonorroe.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl...omen-behandeling-geslachtsziekte-druiper.html

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Helemaal duidelijk. Ook ik leer iedere dag weer bij.
De bewuste persoon was op 27 apr daar en had op 29 april de eerste signalen, en dat vond ik heel snel. Maar dat kan dus begrijp ik uit boven staande. Voor iedereen verder, haal er je 'voordeel' uit, maar nog belangrijker informeer je mede lopers.
Veel wandel plezier!!!!

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Afgelopen maandag weer eens een bezoekje gebracht aan deze Club.

Lekker tongen, gepijpt en de kutjes afgevuld van achtereenvolgens van Maria (altijd een toppertje), Nicole (weer terug van weggeweest mét een, voor de liefhebbers, zwangerschapsbuikje) en Larissa (ook weer terug na 5 maanden absentie, met de bekende top-service).

Nog even gekletst met een Londenaar die Thailand heeft ingeruild als seks-toerist. Duitsland roept minder vragen op én makkelijker te plannen.
De snoepert had de afgelopen dagen 3 clubs en deelgenomen aan een gangbang. Alles bare natuurlijk.
Tijdens mijn bezoek heeft hij 3x een trio geboekt en was nog niet uitgeneukt! :shock: en respect.

Was weer heerlijk en gezellig.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
xxlbare zei:
Nicole (weer terug van weggeweest mét een, voor de liefhebbers, zwangerschapsbuikje)
Getriggerd door het bericht van wandelbroeder xxlbare (waarvoor nog veel dank!) over de terugkomst van Nicole in zwangere toestand, onverwijld afgereisd richting Villa Venus.
Veel mannen moeten niets hebben van zwangere vrouwen, maar ik vind dat toch altijd heel bijzonder, en al helemaal als ze al zo'n mooi lijf hebben als Nicole. Ja, daar wil ik wel flink voor rijden. In het verleden heb ik voor zwangere dames wel langere afstanden afgelegd.

Aanwezig waren gisteren 13 dames, waaronder:
Nicole > mee gekamerd dus
Maja > slechts even kort gezien
Larissa > net een weekje terug antwoordde ze (en nee, niet de Larissa uit Verena)
Mine > betitel ik als het mooiste meisje van de klas, maar meer iets voor een Optikfick
Riana > de kleine dondersteen met heerlijke borsten, is helaas wat routinematig geworden
Marianne > stond gekleed om te vertrekken, herkende haar zo amper terug...
> rest van de dames heeft niet mijn interesse (het is balen dat de fotolijstjes met namen sinds enige tijd zijn verdwenen, zogenaamd vanwege de aankomende wetgeving).
Afwezig: (T)Ina, (ex F39, Verena, Arabella; zgn halfzus van Maja), Elena (getinte slanke met tatoeages)
Thekefrau was Barbara dit keer.

De Shell na de afrit is in verbouwing, maar als je 300 meter doorrijdt na Villa Venus zit na de bocht een goedkopere Tankstelle. De E10 was daar 1.289 gisteravond.

Na binnenkomst snel aangeschoven bij Nicole en het was een hartelijk weerzien. Haar borsten, normaal een a/b-cupje, staan er inderdaad flink strak bollend bij en uit de nu wat donkere tepels krijgt ze al wat melk. Ik sluit niet uit dat ze wat langer zwanger is dan de 4 maanden die ze zegt te zijn, mede gezien de bolling van haar buik.
Tz was dit keer niet zo uitbundig, hetgeen kwam omdat ze de dag ervoor bij de lip een kleine kwetsuur had opgelopen bij een Turk, verklaarde ze later.
Verder was het weer een prima kamergang. Nicole is weliswaar uit haarzelf niet zo initiatiefrijk, maar ze werkt wel altijd voluit mee bij aanwijzingen. Gaat bijvoorbeeld rustig door met pijpen als je dat aangeeft. En verder is ze gewoon een prettige meid waar je je behaaglijk bij voelt.
Tijdens de kamergang heerlijk van haar genoten en niet al te veel capriolen uitgehaald, mede omdat ik zelf eigenlijk wat moe was. Het neuken beperkt gehouden tot de variaties op missio en zijligging. Overigens valt haar zwangere buik als ze ligt minder op, merkte ik.

Bij aanvang drong ze een beetje aan om voor een uur te gaan, een praktijk die me altijd erg tegenstaat. Het is een verschijnsel wat zich steeds meer voordoet, dat dames wat zeuren om voor een uur te gaan. Doorgaans hou ik het open en afhankelijk hoe het loopt, plak ik er dan een verlenging aan vast. Maar goed, in haar geval vond ik het geen probleem, want zelfs al zou ik binnen 25 min klaar zijn, dan vind ik het nog de prijs waard met een zwangere vrouw. Laten we wel wezen: in Nederland kom je bij een zwangere dame er niet eens een half uur voor dat uurbedrag (70 euro).

Ik weet niet of er hier nog een apart topic is voor liefhebbers van zwangere vrouwen, anders kan iemand misschien even een link hiernaartoe plaatsen.
Oja, verdere info kan per privébericht en s.v.p. hier geen domme vragen dan wel opmerkingen of overpeinzingen stellen.

.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Sorry hoor maar wat voor een lul ben je als je een zwangere zonder wil beuken. Denk eens aan dat kind, weet je wat voor vreselijke aandoeningen die kunnen krijgen voor een voor ons simpele chlamydia?

Heb daar geen goed woord voor over!!

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
mart1980 zei:
Sorry hoor maar wat voor een lul ben je als je een zwangere zonder wil beuken. Denk eens aan dat kind, weet je wat voor vreselijke aandoeningen die kunnen krijgen voor een voor ons simpele chlamydia?

Zeg dat tegen de "dame"

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
dirkA zei:
mart1980 zei:

Zeg dat tegen de "dame"

Ik heb het haar pooier al verteld, maar die doet er niks mee........ :shock:

Denk je nu echt dat een dame dit vrijwillig doet, wat dergelijke gevallen betreft mag ik het voor mij rap 1 juli zijn. :evil:

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Wie nog het plan had opgevat naar Villa Venus af reizen special voor de zwangere
Nicole: dan ben je te laat.
Ze is inmiddels bevallen van een dochtertje liet thekefrau Barbara zich ontvallen en Nicole bevindt zich nu in haar thuisland Bulgarije.
Klopt uiteindelijk toch mijn indruk dat ze heel wat meer maanden zwanger was dan de vier die ze begin deze maand vertelde te zijn.

.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vanochtend tegen half 11 daar geweest en hoopte dat Larissa er zou zijn. Helaas de avond ervoor plotseling vertrokken op vakantie
volgens de Thekendame. Ik zag meteen rechts (als men de woonkamer binnekomt) een meid die nog nooit zag (maar nog wat andere onbekenden voor mij. Mijn ervaring tot nu is dat deze bank is voor de nieuwkomer. Ze heet Antra (20 jaar, Roe) en zit er heel mooi uit.
Lichaam slank en op achter op de rug een paar witte pigment vlekken. Zij kan geen duits of engels. Alleen roemeens.
had al snel het gevoel dat ze nog niet lang in het vak zit. Beetje verlegen en schuchter en deed niet echt kussen.
Niet zo erg want ze rook niet ze fris uit haar mond. Dan maar op goed geluk een kamer doen meet haar. Voor de trap naar boven bleef ze staan en
wist niet waarheen en ging voor. kwam haar collega langs met de sleutel en zij vertlede dat het haar eerste dag is bij Villa Venus en
ik denk dat het ook haar eerste kennismaking is met dit werk.
Ze wilde de deur van binnen op slot doen maar de sleutel paste niet. Heb haar probeert uit te leggen dat het ok is.
Wij gingen dan naast mekaar naakt op het bed zitten en ze wist niet hoe en wat. Stuurde haar hand tussen mijn benen om mijn pik te voelen,
maar deed ze niet echt. Beetje knuffelen haar gerust stellen. Dan ging ik liggen en zij zei "relaxen".
Liggend weer beetje knuffelen en haar mooie B Titjes voelen. Ze heeft zo een mooi gezicht. Ze zou fotomodel kunnen doen volgens mij.
Ze ging dan beetje aan mijn pik trekken en na een tijdje stuurde ik ze met haar hoofd richting mijn stijve.
Ze begon mij te pijpen en deed het best aardig maar beetje hard. Goed dat ze van pijpen niet vies is en haar vinger in mijn mond gedaan en
zachtjes haar vinger gelikt en gezogen zodat ze snapt om niet zo hard te pijpen. Het ging daarna wat beter.
Na een korte tijd dacht ik dat ik ze even ga verwennen met een befbeurt. Ze kreunde en hield mijn hoofd vast en streelde het.
Ze keek af en toe wat ik aan het doen was. ze kon blijkbaar niet helemaal loslaten en ging haar dan in missionaris neuken.
Wel gaf ze aan om te spritzen op haar buikje. Dat ging best lekker. Ook daar kreunde ze een beetje. Ze begon een beetje te onstpannen.
Ik voelde dat ik niet zo snel zou komen en ging weer liggen en gaf aan om mij weer te pijpen.
Ze ging eerst met het keukenroldoekje mijn pil schoonmaken wat een beetje pijnlijk was en
haar proberen uit leggen het zachtjes te doen. Na een beetje pijpen en mijn pik weer goed hard was haar aangeven om op mij te gaan zitten.
Ook daar spritzen draussen. Eerst gign ze beetje onhandig heen en weer glijden wat ook niet verkeerd was en
ging haar heup optillen zodat ze op en heer op mijn zou gaan rijden. Dat ging best goed en ik voelde nog meer haar strak kutje.
Het duurde ook niet lang en begon te kreunen voor mijn orgasme en ik begon al een beetje te komen en zij ging snel omhoog zodat ik
niet mijn lading in haar spuit. Ik denk dat er wel iets binnen is gekomen.
Ze wilde weer mijnpik met doekje schoonmaken en heb dat zelf gedaan.
Beneden was de Thekendame nieuwsgierig of alles haar wens was en de service goed. Ik zei dat ik heel tevreden was.
Ze zei dat ze nog niet zo goed kan zijn als een prof. Wilde van haar weten of dat haar eerste job is als prostituee.
Dat wist ze niet en vraagde mij of dat zo aanvoelde. Heb haar verzekerd dat alles naar mijn wens was en smaken verschillen.
Had zo'n gevoel dat ik haar ontmaagd heb als haar eerste officiele klant. Ik weet niet of bij haar het ijs zal smelten en
zij het muurbloemtje imago kwijt raakt en ze weet om mannen gek te maken.
Ik zag later dat er een turksuitziende man lange tijd bij haar op de bank zat en haar probeerde te strelen en te kussen.
Ook bij hem ging ze maar op zijn wang kussen. Ik heb het gevoel dat ze daar niet lang zal blijven, zoveer mijn eerste indruk.
Ik denk dat ik haar volgende keer weer ga nemen als ze er nog is.
Toen weer op een lege bank in de woonkamer ging zitten vraagde een naast mee of Antra wel kust ?
iederen kon zien dat ze dat bij mij op de bank niet deed en de dames nieuwsgierig hoe de newby het doet.
Ik zei ook tegen deze dame dat ik heel tevreden was.

Ik zag nog een heel lekkere kleine meid en heel slank en hele mooie grote borsten. Dat zal wel Rianna zijn waar ik over gelezen heb.
Helaas altijd bezet. Als ze op kamer is gaat alvast de volgende gast op haar bank zitten en wacht dat zij terug is.
Had geen zin om daarop te wachten tot dat er een plek vrij wordt. Een blonde meid probeerde altijd een praatje met mij te pakken toen ik cola ging halen. Dan maar naast haar gaan zitten en ze begon met mij te kussen maar ze rook ook niet zo fris uit haar mond. Alsof ze al 2 dagen haar tanden niet gepoetst heeft. Ik had geen goed gevoel en wilde eigenlijk weg van haar maar wist niet of dat aanraken en beetje kussen
(tongzoenen wilde ik niet), wat zou kosten ? Geen zin in eventuele discussies als ik plotseling niet meer wil en toch 30 € zou moeten betalen.
Dan maar ogen dicht en snel een kamer maken. Op de bank viel mij niet op hoe lang zij is. Maya (22 jaar Roe) is 1,77m lang.
Ben niet zo op lange vrouwen. Hou meer van kleine dames. Op kamer wilde ze weer kussen wat ik heel kort en droog terugkuste.
Pijpen deed ze best lekker en haar dan in missionaris gelegd en ik moest op buikje komen en ze smeerde wat glijmiddel op haar kut.
Het was ok maar helemaal geen gevoel met haar. Ook cowgirl en weer pijpen en weer neuken hielp niet. Maar mee gestopt.
Beneden haar de 30 € gegeven en zag Antra uit de wc komen (ze kwam net terug met die turkse klant, dus nummer 2 )die naast de bar en
gaf haar een hand en ze keek wat verlegen. we zullen zien wat van Antra wordt. Ze had op kamer ook niet om condoom gevraagd en heb op
de kamers ook geen condooms gezien. Wel viel mij op dat er op het bed een noodknop is die misschien nieuw is of mij al die andere keren
nooit is opgevallen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
tim zei:
blonde meid probeerde altijd een praatje met mij te pakken toen ik cola ging halen. Dan maar naast haar gaan zitten en ze begon met mij te kussen maar ze rook ook niet zo fris uit haar mond. Alsof ze al 2 dagen haar tanden niet gepoetst heeft. Ik had geen goed gevoel en wilde eigenlijk weg van haar maar wist niet of dat aanraken en beetje kussen
(tongzoenen wilde ik niet), wat zou kosten ? Geen zin in eventuele discussies als ik plotseling niet meer wil en toch 30 € zou moeten betalen.
Dan maar ogen dicht en snel een kamer maken. Op de bank viel mij niet op hoe lang zij is. Maya (22 jaar Roe) is 1,77m lang.
Ben niet zo op lange vrouwen. Hou meer van kleine dames. Op kamer wilde ze weer kussen wat ik heel kort en droog terugkuste.
Pijpen deed ze best lekker en haar dan in missionaris gelegd en ik moest op buikje komen en ze smeerde wat glijmiddel op haar kut.
Het was ok maar helemaal geen gevoel met haar. Ook cowgirl en weer pijpen en weer neuken hielp niet. Maar mee gestopt.

Ik heb dezelfde ervaring met haar als jouw. Ze rook echt niet zo fris uit haar mond. Ik had ook niet echt een klik met haar, waardoor het ook geen goeie kamergang geworden is. Dit was afgelopen zaterdag. Ik had 1 uur vertraging door wegenwerken en kwam hierdoor pas rond 21 uur aan in Duisburg. Veel tijd had ik dus niet meer omdat de laatste ronde begint rond 22 uur. Marianna is nog niet terug uit vakantie. Ook Diana en Minne niet te zien. Er waren vele dames met een matje meer en niet zo aantrekkelijk. Er was wel die grote niet onknappe dame die ik niet kende (Maya dus), ondanks dat er best wat heren waren werd ze niet meteen geboekt. Meestal een veeg teken. Maar iets voor 22 uur toch beslist om haar te proberen, want veel andere opties waren er niet in mijn ogen.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik zou aanstaande vrijdag langs Venus willen gaan
is daar NZC nog mogelijk ?

supergoofer

Snuffelaar
15 aug 2015
3
0
Ben afgelopen zaterdag geweest en alles was als daarvoor. De vraag met of zonder. Hebben wel altijd een condoom uit de verpakking klaarliggen maar als je die niet wil gaat die de vuilnisbak in.

A

Anonymous

Guest
Ach, voor sommigen is het nemen wat je hebben kan... tot de club wordt opgedoekt n.a.v. een inval.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Maja is na vandaag met vakantie en verwacht september terug te zijn.
(t)Ina idem, maar zal denk ik wel eerder terugkeren.
Mine is volgens post op IJSB nog met vakantie, mogelijk voor een aantal weken.
Marianna is volgens IJSB definitief weg.
Riana is net een weekje terug van vakantie (en gaat in augustus nog een weekje huiswaarts).
Larissa was gisteren afwezig, ik heb niet geïnformeerd waarom.

Totaal waren er gisteren 9 dames en het is te hopen dat met de vakanties van Maja, (t)Ina en Mine, plus het vertrek van Marianna, er snel wat aantrekkelijke aanwas bij komt, anders wordt de spoeling wel dun. Van de overige dames ken ik de namen niet omdat ik in hen geen interesse heb, ook al schijnen er servicekanonnen tussen te zitten.

.

Terug
Naar boven