Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Momenteel geen happy hour en waaruit blijkt dat Michaela weer aanwezig is want op Duitse fora lees ik daar nog niets over?

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Vandaag de Villa bezocht
Aanwezig waren ….
Alexandra Anka Andrea Maria Michaela en Sonja en nog meisje van wie ik de naam niet ken ; Bahar was er niet

Prima kamer met Michaela gehad (Michaela trouwens met licht ingespoten lippen dus nu wat vollere mond met gelukkig nog steeds een enigszins natuurlijke aanblik en dus zeker niet zo vol gespoten als de lippen van Maria )

Mijn 2e sessie was -voor het eerst- met Anka.
Vrijwel iedere dame in de Villa geeft nu standaard op de bank een geile warm-up sessie maar helaas Anka niet ; Aardig en onderhoudend gesprekje op de bank . Ze heeft een mooi gezicht en een heerlijk lijf .
Ze pijpt best aardig en op zich heb ik ook zeker wel met haar genoten (69 en doggy ) maar voor mij ontbrak de geiligheid voor en op de kamer. Dus ik vermoed dat er geen herhalingsgevaar is

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik ben vandaag geweest. Er waren zes dames aanwezig: Michaela, Maria, Sonja, Andrea, Anka en Jessica.

Mijn eerste ronde was met Andrea. Ze heeft een leuk koppie, normaal postuur, beetje hangende C-cup. Ik werd geil van haar borsten. Ze deed (in elk geval mij) niet aan tongzoenen, maar verder was de service dik in orde. Lekker lang standje 69, daarna heb ik haar doggy geneukt en uiteraard volgespoten. Ze vertelde me dat het nu -met of zonder condoom- €40 is. Voor mij niet belangrijk, omdat ik toch al voor nzc koos.

Na een rustpauze gekozen voor Anka. Slank, kleine tietjes, echt mijn type. Ook standje 69 gedaan en daarna in missio volgekwakt. Leuke meid, deed ook geen tongzoenen, maar kuste zonder tong ook heel lekker.

Na weer een pauze gekamerd met mijn favoriet, Maria. Ondanks dat ik niet van siliconen houd, vind ik haar bloedmooi. Die ogen…. Zonde dat ze haar lippen heeft laten opspuiten. Ik vind het geen vooruitgang en tongzoenen is stuk minder lekker geworden. Al leken haar lippen wat minder gezwollen nu. Heb met haar bijgepraat en heerlijk gekamerd. Zalige vrouw.

Toen ik buiten in de ligstoel pauze hield, kwam Anka in de stoel naast me liggen. In het daglicht kon ik pas zien wat een prachtig koppie ze heeft, met stralende ogen. Ze vroeg me of ik mijn laatste kamer met haar wilde doen. Dat wilde ik wel. Alleen vlak daarna kwam Andrea langs en die begon me ik de ligstoel te pijpen. Ze is een ondeugende dame, houdt van dirty talk. Geile laatste kamer met haar gehad en het in missio afgemaakt.

Daarna ben ik erg tevreden huiswaarts gekeerd.

Wat me trouwens opviel, was dat Jessica in de tijd dat ik er was hooguit tien minuten op haar bank heeft gezeten. De rest van de tijd zat ze in de tuin te bellen en whatsappen. Ze heeft amper gekamerd. Jammer, want ik vind dat ze een leuk koppie heeft en een lekker lijf. Ik denk dat ze heel wat kamers had kunnen maken. Maar goed, ze moet het zelf weten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Maar qua seksbeleving helemaal top en komt zelf ook regelmatig klaar en bovendien volspuiten in een strak kutje.

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Vandaag ook geweest omdat Michaela weer was begonnen in VV. Aangekomen daar en poehh ik moest een uur wachten voordat ze op haar bankje terug kwam. Direct maar naast haar gaan zitten. Ohh heerlijk die grote tieten van haar. Daar lekker even door haar gepijpt en toen naar boven. Was een heerlijke sessie.
Beneden nog even gebruik gemaakt van de sauna en daarna voor de 2e ronde gekamerd met Sonja. Eerste keer met haar en niet verkeerd.
Vertelde dat ze volgende maand weer op vakantie gaat.
Was weer een geslaagde dag.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Fujn dat VV weer geopend is na een korte pauze (vakanties). De afgelopen dagen een mooie samenstelling van heerlijke dames. Keuze stress!🥰. Een deze dagen tijd maken voor een dagje ontspanning en genieten van ....
Anka, Michaella en Maria ken ik.... maar Alexandra en Andrea lijken mij uitdagend.
Hopelijk ☀️nig weer om op t bedje buiten op te warmen. Wie weet😎

Iemand zondag geweest.. wie waren er zoal?

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Werkt Bahar in VV of Luderland? Op de website van Luderland:

Bahar, vormals Villa Venus, soeben im Luderland eingetroffen!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Nogmaals Bahar is niet in Luderland.
Dat ze daar wordt genoemd is al jaren zo terwijl ze er maar 2 dagen heeft gewerkt. Ze is momenteel op vakantie en waarschijnlijk daarna weer terug in vv.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Zal echt graag een keertje met Bahar daten. Maar altijd gemist. 6 keer naar VV geweest haar nooit gezien. Dus je zegt als ik beetje geduld, vind ik haar zeker in VV?

Terug
Naar boven