Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Is Cheri nog steeds niet terug? Indien niet, iemand haar gegevens voor privé ontvangst. Vind haar niet op fickanzeiger.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Hoe is de bezetting van de dames bij VV de afgelopen dagen. Zijn de meeste dames weer terug van vakantie?
Als het allemaal past ga ik dinsdag of woensdag naar VV.

jeedee35

Toogplakker
24 mei 2019
76
26
Ik denk erover na om ook eens naar VV af te reizen, maar ik heb geen ervaring met het bezoeken van zo'n club.
wellicht stomme vraag, maar draag je wel nog je onderbroek onder de badjas of niet? En als je dan in de whirlpool will gaan, ga je daar dan gewoon helemaal naakt in?

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
....draag je wel nog je onderbroek onder de badjas of niet? En als je dan in de whirlpool will gaan, ga je daar dan gewoon helemaal naakt in?
je doet jezelf te kort als je een onderbroek aan doet. geen actie op het bankje mogelijk dan....dus.....geen onderbroekje.....

en vv heeft geen whirlpool....dus ook opgelost.

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
Inderdaad fijn in je blote flikker onder je handdoek. Klaar voor de strijd 🙃
Handdoek die ik er eigenlijk ook nog teveel aan vind.
Gewoon naakt rondlopen net als de meiden, zoals vroeger in Raubach en een aantal partytreffs, en overal kunnen neuken, binnen, buiten, op de banken, desnoods op de trap als je dat wou, heerlijk vond ik dat.
Wat jammer dat er geen clubs meer zijn waar dat nog kan.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Hoe is de bezetting van de dames bij VV de afgelopen dagen. Zijn de meeste dames weer terug van vakantie?
Als het allemaal past ga ik dinsdag of woensdag naar VV.
Ik ben er vrijdag geweest en de bezetting is heel povertjes er waren 5 dames aanwezig nl ,

Bank 2 , Maja een kleine Bulgaarse van 1,5 meter groot met zeer donkere kijkers en blonde slierten in haar zwarte haren met A cup en te mijden voor een kamergang wegens continu geklaag over haar lichaam , deze zal zeer waarschijnlijk niet lang in de villa werkzaam zijn .

Bank 3 , Anka deze geeft een goede service met 69 en verschillend standjes om haat te neuken .

Bank 4 , Andrea die eigenlijk dezelgde service geeft als Anka en waarmee ik afgelopen vrijdag 2 keren mee gekamerd heb .

Verder waren er Michaela en Maria nog aanwezig .
Afwezig waren Sonja ( vakantie ) Larissa ( Vakantie ) en Alexandra ( vrij )

Poemelke

Toogplakker
22 okt 2021
31
33
Om de vraag van post #2605 van Marcel35 te beantwoorden. De bezetting was gisteravond erg magertjes.
Rond 19.30 gearriveerd en de normale €30 entree betaald. Sleutel in ontvangst genomen, ff snel onder gedoucht en op naar de 'showroom'.
Zoals gezegd was de showroom erg leeg want er waren maar 5 etalages (lees bankjes) bezet door: Bahar, Merie, Andrea?, Michaela en ??. De dames zaten er redelijk verveelt bij en hadden meer interesse in elkaars dagelijkse leven dan in de aanwezige beren (3 stuks inc ondergetekende 😉).
Na een korte periode van bezinning en overleg viel mijn keuze op Bahar maar deze werd net voor mijn neus weggekaapt door iemand anders, dus dan maar direct voor mijn 2e keus gegaan en dat was Merie.

Merie is een klein poppetje van ca 1.55m voorzien van een cupje A en een mooi groot achterwerk (zeker voor haar lengte) en een haarpracht tot aan haar kont. Volgens haar eigen info was ze 21jr., uit Bulgarije en pas sinds enkele dagen in VV.
Na een korte introductie met wat gezoen en gefriemel op de bank besloten om dit stukje Bulgarije één etage hoger verder te verkennen. Op de kamer ging het gefriemel al snel over in een stukje 'blaasmuziek'. Het muziekstuk was niet erg diepgaand, het leek net of dit kleine poppetje alleen voor de hoge noten 🤣 ging. Na een korte tijd werd het muziekstuk afgesloten door Merie en besteeg ze mijn kleine "grote vriend" om een stuk te gaan paardrijden in cowgirl style. De rit van Merie duurde ca 10-15min en ging van stap via een gestage draf waarbij ze haar lange haren uit haar vlecht haalde net voordat ze overging in een galop waarbij haar haren behoorlijk dansten. De gehele rit ging gepaard met wat (fake) gekreun van deze kleine amazone maar omdat Merie een beetje lispelt had het wel iets grappigs en was het niet echt storend. Net voordat ze tijdens haar rit dreigde te gaan springen heb ik Merie voorzichtig aan haar teugels genomen zodat ze tot rist kwam en ik haar kinderkamer kon witten. Zo de ergste druk was van de ketel.
Beneden heb ik Merie haar paardrijles beloond met 40 eurie en ben vervolgens gaan douchen.

De sauna was helaas niet aan dus deze relax mogelijkheid verviel, dus dan maar terug naar showroom om ff uit te rusten op een lege bank met een half oog gericht op de TV voor wat inspiratie.
Het aantal beren was ondertussen geslonken tot 2 (moi included), de andere beer was klaarblijkelijk niet interessant voor de dames want ze besloten met z'n viertjes om naar de rookkamer te gaan en dat Meriede honneurs maar moest waarnemen in de showroom. Dit tot groot ongenoegen van deze beer die na een goede 3 kwartier zuchten en doelloos ijsberen door de vrijwel lege showroom besloot om onverrichter zale huiswaarts te keren nadat hij nog even zijn frustratie had geuit bij de theke. Na deze enigszins komische vertoning (het was ondertussen al bijna 21.30u) betraden de dames weer de showroom maar begonnen eigenlijk direct om het maar voor gezien te houden voor deze dag.

Euhhh, ho wacht ff. Ik ben er ook nog. Direct maar ff afgestapt op Michaela en haar nog (enigsinds morrend) kunnen overhalen voor een 'snelle feierabend fick'. Zonder te bankenieren direct ab in die ecke (zimmer 11). Hier aangekomen werd ik direct door Michaela op de speelweide gedirigeerd om vervolgens vol overgave mijn mast al sloppy deeptroatend overeind te zetten. Mijn kleine grote vriend verdween hierna al snel in haar grot toen ze over me heen zakte zodat ze zelf het tempo kon bepalen. De hoogste versnelling werd direct ingeschakeld zodat haar DD jongens behoorlijk te keer gingen. Al dit 'geweld' zorgde ervoor dat ik kort voor feierabend (22uhr ist heute shluss aldus Michaela) toch nog mijn 2e lading kon lossen in VV. Na de financieën en een snelle cooldown douche de sleutel ingeleverd en door Michaela uitgeleide gedaan met de mededeling: du komme nächsten mahl früher dann wir machen richtig spass. Dus dat belooft nog wat zullen we maar zeggen.

Ondanks de magere bezetting al met al toch een redelijk goede ervaring gehad bij VV. De totale schade voor deze 2.5u bedroeg 30 + 2x 40

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Cheri gaf zelf aan langere tijd in Romantica te blijven. Vandaag werd ze echter niet veel geboekt. Ze deed net als in vv behoorlijk proberen aandacht te trekken, naar mijn mening is ze in vv meer succesvol, zal me niks verbazen dat ze zo weer door verhuisd.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Maandag naar VV afgereisd. Was er iets na tienen en de tweede bezoeker. Waren bij binnenkomst 4 vrouwen, waarvan ik alleen Maria herkende. De andere bezoeker heeft Maria lang bezig gehouden op de bank en daarna zijn ze gaan kameren. Ik heb later, eerst gewacht wat er verder binnenkwam, Maria ook met een bezoekje op de bank en kamer vereerd. Was zeer aangenaam howel het kussen van de opgespoten lippen toch echt minder is. Over Maria haar kwaliteiten hoef ik niet uit te wijden, die zijn hier al zo mooi beschreven. Na Maria waren er nog geen vrouwen bijgekomen en ben tegen 12:00 uur maar weer, beetje teleurgesteld in het aantal vrouwen, weer weg gegaan.

Terug
Naar boven