Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
''Lichte spijt van NZC, toch een risico waar ik niet helemaal achter sta. Volgende keer het hoofd en niet de geilheid laten spreken''

In dit soort clubs word dat alleen maar gedaan.
Rubbers zijn aanwezig ,worden niet gebruikt.
Nzc is de standaard.

Mocht je hier moeite mee hebben kun je ook een andere club bezoeken dan is de verleiding niet zo groot.
Als ik naar een rtc club ga ,weet ik dat ik zonder ga neuken.

In een rtc heb ik 1x een soa opgelopen,gonnereu door nzc.
Dit is ook gebeurt in een club waar alles safe gebeurt.
Hier had ik me laten PZC, met als gevolg chlamydia.

Niets is zonder risico.

Voormalig lid 30577

Snuffelaar
28 jun 2022
23
7
Ik weet het. Had me ook voorgenomen om gewoon om condoom te vragen, voor neuken vind ik dat helemaal.noet zo vervelend. Maar eenmaal bezig won de geilheid. Niet lang, niet vaak, maar toch. Ik heb geen hele grote beurs en daarom voor deze goedkopere club gekozen als eerste bezoek. Kunnen de duurdere daarna ook alleen maar beter worden :p
En wat betreft mijn twijfel mbt NZC zit ik natuurlijk hier wel op een verkeerd forum, maar aangezien het hier een gebruiker was die me überhaupt wees op deze clubs leek het me wel zo netjes ook even een berichtje te delen nu ik er ben geweest.
Geen CIM vond ik wel jammer bij VV, had ik gewoon wat geld extra moeten bieden of is CIM geen veelvoorkomende service?

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Dat is Elli, nogal afstandelijk.
Wel RTC service maar ze is vreemd. Geen echte communicatie met haar. En bij afrekenen gaf ik 30 euro maar volgens haar waren het 30 minuten. Was eigenlijk zeker van niet maar dacht stik er maar in en gaf 10 euro erbij. Later tegen Alexandra gezegd en die stapte meteen naar Barbara en vroeg hoe lang ik boven was geweest met Elli. 18 minuten zei Barbara en ze was not pleased dat meiden dat doen. Heeft Elli flink toegesproken en mij 10 euro laten terug betalen. En zo hoort het!!
Ok, bedankt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Na mijn bezoek aan de saunaclub in Bochum wil ik villa venus nog aandoen. Afhankelijk van het aantal kamers aldaar wil ik hier 1 of 2 kamers doen met in ieder geval Bahar en anders Angelina. Elli schijnt hier ook te zijn maar haar beperkte service weerhoudt me er een beetje van haar te boeken. Het zou geweldig zijn als milf Michaela weer eens komt opdraven maar daar ga ik nog niet vanuit zolang Duitse fora hier nog niks over vermelden.

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Ik weet het. Had me ook voorgenomen om gewoon om condoom te vragen, voor neuken vind ik dat helemaal.noet zo vervelend. Maar eenmaal bezig won de geilheid. Niet lang, niet vaak, maar toch. Ik heb geen hele grote beurs en daarom voor deze goedkopere club gekozen als eerste bezoek. Kunnen de duurdere daarna ook alleen maar beter worden :p
En wat betreft mijn twijfel mbt NZC zit ik natuurlijk hier wel op een verkeerd forum, maar aangezien het hier een gebruiker was die me überhaupt wees op deze clubs leek het me wel zo netjes ook even een berichtje te delen nu ik er ben geweest.
Geen CIM vond ik wel jammer bij VV, had ik gewoon wat geld extra moeten bieden of is CIM geen veelvoorkomende service?

cim is inbegrepen ,cip ook.
Alleen sommige doen het niet.
Ga maar eens met Maria uit VV op de kamer.
Kun je lekker in de mondje spuiten.
Zonder problemen.
Michaela ook,en nog enkele.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Alles kan! Zeker als hij geen plezier er aan heeft beleefd. Gewoon geld terug vragen. Ik vind de meiden daar sowieso matig.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ik ben vandaag in VV geweest en volgende dames waren aanwezig , Alexandra , Cristina , Larissa , Sonja , Angelina , Sarah en Cherry die op de bank zat waar normaal Maria zit ...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dus nog steeds niet de 18-jarige Gabriela die altijd naast Alexandra zit en verder geen Erika en Emma met bril. Bahar ook niet aanwezig. Alleen Angelina is voor mij de moeite waard om vv te bezoeken en met 7 dames is de bezetting nog steeds matig.

Roxana niet meer in vv is wel een enorme aderlating evenals Michaela die voor onbepaalde tijd niet terug zal komen volgens Barbara.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Wat ik begrepen heb, vraagt Maria de hoofdprijs bij prive afspraken.
Ik denk zelf, dat de afpraken niet storm zullen lopen,
dus hoop ik dat ze snel weer hier aanwezig zal zijn.
Dus mocht iemand haar weer treffen, dan hoor ik het graag
en kan ik die kant weer opgaan

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Maria ontvangt idd prive.
120 per uur,is meer als in VV.
Service is het zelfde.
Helaas van haar vernomen dat mihaela niet meer terug zal keren naar Duitsland,en is definitief gestopt als dvp.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat had ik niet verwacht want Barbara zei me nog dat ze terug zou komen maar wanneer dat wist ze me niet te vertellen. Balen van dit onverwachte slechte nieuws.

GLjongen

Toogplakker
7 sep 2017
28
45
Wat ik begrepen heb, vraagt Maria de hoofdprijs bij prive afspraken.
Ik denk zelf, dat de afpraken niet storm zullen lopen,
dus hoop ik dat ze snel weer hier aanwezig zal zijn.
Dus mocht iemand haar weer treffen, dan hoor ik het graag
en kan ik die kant weer opgaan
Ik was er gister rond half 12. Er waren 5 dames aanwezig waaronder ook Maria. Weer heerlijke tijd gehad met haar. Dus ze is er zeker weer!

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Weet iemand de bankindeling dezer dagen, wil nameljjk aanstaande vrijdag weer eens gaan. Of zijn er nog betere clubs dan deze?
Alvast bedankt

Terug
Naar boven