Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Tel er vandaag ook zeven. Alexandra, Christina, Larissa, Bahar, kleine jonge blonde, Cherry en Maria. Larissa net van een lekkere lading voorzien. Het was gisteren rustig vertelde ze. Nu sneeuwt het hier, maar even afwachten wat het wordt.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Nummer 7 is Angelina. Petit girl met strak ktje. Op de onderbuik een paar vleugeltjes. Deze net gehad, ze is echt heel strak en lekker. Vanmiddag was er eentje waar ze een paal van bijna 30 cm bij tevoorschijn haalde. Ze gaf duidelijk aan dat ie niet naar binnen mocht. De man verkastte en liet Alexandra er van genieten. Op naar huis, hopelijk de sneeuw een beetje weg.

20 aug 2022
1.328
767
30 cm? Kan die nootjes mee van de grond rapen, past de mijne tweemaal in.
@Robbie jij was vandaag toch niet toevallig in VV ;)
Goede reis terug @De Grote XXX

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nee; was gisteren in een andere RTC-saunaclub (Gelsenkirchen) in Duitsland maar vandaag in NL. Wellicht zaterdag vv als Angelina en Bahar er tenminste zijn.

20 aug 2022
1.328
767
Jaartje of 36, Engeland (met Roemeense roots)
blij, lachend gezicht (gaat gemakkelijk door voor 5 jaar jonger), bruine ogen, uitstraling
168cm, KF34, mooie taille, ronde onderkant
kleine C-cups licht hangend, extreem donkere huidskleur
steil zwart haar tot aan de kont
Tatoeages: beide polsen; Piercings: navel, knoop elk over de lip links en in het neusgat links
Vloeiend in het Engels

Laatst bewerkt:

erik18cm

Toogplakker
24 mrt 2021
145
31
Ja ik wil een bezoek inplannen voor vv.
Val zelf op volslanke vrouwen met een dikke ass. Bbw is ook lekker.

Zoveel paginas hier weet niet waar ik moet beginnen.

Misschien iemand die de namen kan opnoemen wat er op lijken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik wil wel even reageren. Bij mijn laatste bezoek maar 7 dames en ook de laatste dagen ongeveer dit aantal dus niet veel. Latina's staan vaak bekend om hun big ass maar ze zijn er bijna niet in Duitse saunaclubs. Ik ben ook een liefhebber van dames met een dikke of big ass. Helaas is milf Michaela nog steeds niet teruggekeerd maar Christina op bank 2 voldoet er wel aan en Emma met bril dacht bank 3 heeft ook een beste kont. Maria helemaal achterin op bank 13 en Cherry op bank 8 en Sonja op bank 10 hebben ook een goede kont.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gisteravond gebeld met vv en mijn vraag aan Barbara of Bahar en Angelina vandaag (vrijdag) aanwezig zijn. Barbara met haar antwoord: weet ik niet moet je morgen maar even bellen en ik weer: zijn ze momenteel aanwezig en dit werd bevestigd dus nam vanochtend de gok en reisde af naar de villa.

Ik was er veels te vroeg maar om 9.50 uur belde ik aan en Larissa deed open. Barbara was er nog niet en alleen Sonja zag ik nog. Voor de rest geen dames. Niet veel later kwam Barbara en ze was slecht gehumeurd met vaak stemverheffingen. Er werd een paar maal gebeld met de vraag naar het aantal dames maar Barbara wist het ook even niet meer. Bahar bleek boven te zijn en Angelina zou nog komen. Ik was de eerste man binnen en iets later nog één maar veel mannen heb ik niet gezien. Een man zat op de bank van Bahar en ik wilde in 1e instantie voor Angelina gaan omdat Bahar zo vroeg liever niet kamert. De man stond later op en ging naast Sonja zitten. Omdat ik niet wist hoelaat Angelina zou komen nam ik vast plaats op de bank van Bahar want die was er al. Ik zag haar opeens en ze liep met haar koffie naar de lunchruimte voor de dames. Daarna kwam ze naar me toe en ging naast me zitten. We hebben een poosje gezeten en gekletst. Het werd een geweldige sessie. Ze was bezig met haar pretsigaret en had een hoop te vertellen al kon ik haar niet altijd goed volgen want mijn Duits is ook weer niet van je het. Haar voorspel is geweldig en met haar tong lebbert ze mijn bovenlichaam af en ook mijn ballen en pik worden niet vergeten. Pijpen doet ze geweldig en lekker rustig. Mijn pik wordt er knetterstijf van en dan gaat ze gehurkt op me zitten wat erg geil is om te zien. Daarna is het tijd om te neuken. Ze ligt op haar rug en ik boven haar. Ze kijkt me indringend aan en ik zoen haar op de mond. In missio neuk ik haar en met haar mond zuigt ze aan mijn tepel en dat windt me behoorlijk op. Dan doet ze haar benen bijelkaar en neuk ik haar verder in missio. Ze wil goed zien dat mijn pik in en uit haar kut gaat dus ze buigt wat voorover. Ik blijf in missio haar doorneuken en wil niet te vroeg klaarkomen en ik wil haar ook laten klaarkomen. Dat lukte en niet veel later spoot ik haar vol wat ze me ook verzocht want ze wil graag mijn sperma in haar kut. Dit was een geweldig optreden met Bahar wat ruim 45 minuten duurde en dan denk ik waarom heeft ze me zo lang genegeerd vanaf oktober vorig jaar tot 2 weken terug toen ik haar ook neukte want ik doe geen rare dingen en gedraag me normaal maar hopelijk gaat ze op deze wijze verder en ga ik nog veel plezier aan haar beleven. Het beffen is dus niet ter sprake gekomen maar dat komt omdat Bahar na het pijpen spontaan bovenop me komt zitten waardoor ik dat maar oversla.

Uiteraard hierna een pauze ingelast maar ook weer niet zo lang want wilde het niet te laat maken en met maar 4 dames en Angelina vrij moest ik maar niet te lang wachten. Trouwens Larissa zag ik op de bank regelmatig een pijpsessie weggeven maar veel zag ik er niet van door haar lange haren.

Angelina was op een gegeven moment de handdoeken aan het vouwen als enigste dame en niemand op haar bank dus ging ik er zitten. Zat nog wel met mijn gedachten dat het nu wel goed moest gaan want de vorige keer werd mijn pik maar niet stijf. Toen ze naast me kwam zitten wat aan elkaar gezeten en gezoend en heeft ze mij wat afgetrokken met als resultaat een stijve pik wat me de vorige keer niet lukte bij haar. We gingen naar boven naar kamernummer 6 naast die van Bahar en de kamer was lekker warm qua temperatuur en dat deed Angelina goed. Ze vond mijn pik wel wat groot en ze zei iets van pijn in Musschi maar ik had in het zitgedeelte al tegen haar gezegd dat ik het langzaam zou doen en dat vond ze goed. Ze heeft me kort gepijpt want ik wilde dolgraag haar nauwe kutje doorboren. Wat glijmiddel bracht ze aan en voorzichtig ging ik bij haar naar binnen. Ik ging bewust niet te diep in haar want ik wilde haar langzaam laten wennen. Ja het liefste had ik haar direct diep gepenetreerd maar als ze dan gaat klagen dan ben ik nog verder van huis. In missio haar blijven neuken en langzaamaan steeds wat dieper. Omdat ze best mooie billen heeft ook doggy met haar gedaan maar door het glijmiddel zat ik een beetje te pielen en kreeg ik hem maar niet in haar kut. Door al dat gedoe werd mijn pik ook iets slapper maar gelukkig net op tijd zat ik weer in haar kut en ging ze plat op haar buik liggen. Dat voelde erg lekker om over haar billen te schuren tijdens het stoten en ik voelde mijn zaad al opborrelen en niet veel later spoot ik haar goed vol. We liepen naar beneden en Bahar kwam ik alleenlopend tegemoet en ze wenste me nog een fijn weekend. Ik gaf Angelina na afloop nog een kleine fooi waar ze zichtbaar blij mee was.

Trouwens na mijn sessie met Bahar ging Bahar vlot naast een man zitten op de bank en toen ze samen naar boven liepen was ik stomverbaasd toen ze na 5 minuten alweer beneden stonden en zag ik de man Bahar's haar beloning geven. Ik dacht bij mezelf hoe kun je nu zo snel klaar zijn met Bahar want haar voorspel duurt al 10 minuten maar misschien was hij zo geil dat hij haar gelijk wilde neuken en volspuiten. Was wel benieuwd geweest naar de reden hoe hij zo snel klaar was met Bahar.

Na afloop heeft Barbara me nog uitgeleid. Ze zei nog dat Alexandra er niet was want ze was jarig en een andere dame zat in haar periode. Ja ze zat er wel mee met maar zo weinig dames.

Toen ik rond 13.20 uur de villa verliet en buiten stond was het helemaal niet koud en deed ik mijn winterjas open want 11 graden en droog. Echter in Arnhem aangekomen om 15.15 uur was de temperatuur inmiddels gedaald naar 2 graden met wat regen en iets later naar 0 graden met sneeuw dus ging de winterjas weer dicht.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dat was alles; denk wel het dieptepunt qua aantal dames maar Bahar en Angelina waren er gelukkig wel

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Gisteravond tegen half 8 bij VV aangekomen nadat ik geen reactie meer had gekregen van Aida( AO Sexkontakte)uit Duisburg.
Had vrijdagavond eindelijk een keer reactie van haar en zou zaterdagavond tussen half7 en 7 terug appen voor de locatie in Duisburg.
Zo gedaan maar nu weer geen bericht van haar. Ben maar richting Duitsland gaan rijden en heb toen besloten om dan maar
naar VV te gaan. Toen ik binnen kwam waren er 5 vrouwen. Eerste 5 banken waren leeg. Na 2 koffie en een cola was Larissa terug van t kameren en klaar met het vouwen van handdoeken. Ben naast haar gaan zitten.Kende haar nog niet. Voelde me al meteen op mijn gemak bij haar. Nadat ze al meteen met haar hand onder de handdoek zat en mijn harde al vast pakte, vroeg ze of ze hem in haar mondje zou nemen. Aangezien ik dat graag had gewild heb ik toch maar gezegd om het niet te doen. anders dan veel ijsberen hier heb ik niet veel nodig om te spuiten en dat dan op de bank te doen lijkt mij niet verstandig.:sneaky:
Na wat gepraat en getongzoend op de bank zijn we naar de kamer gegaan. Had toen ook niet veel tijd nodig om haar vol te spuiten.
Op de kamer nog even met haar geknuffeld en gepraat. Onder andere over dat er weinig dames waren en dat ze dacht dat Michaela niet meer terug zou komen☹️. Nadat ik met haar afgerekend had heb ik mij gedoucht en nog even de sauna genomen. Om 9 uur weer richting huis gegaan.
Wat de dames betreft ken ik ze niet bij naam allemaal maar Bahar was er wel en naast haar denk ik Cherry dan. Volgens Larissa zat daar ook een Nederlander bij op de bank. Op 9 zat een wat vollere vrouw en op 13 een vrouw met lang zwart haar.
Op zich toch nog een relaxte avond gehad. Muziek was wat minder helaas.

jouncer

Snuffelaar
26 jul 2021
3
1
Was die dag ook hier. De dame naast Bahar was niet Cherry maar Sonja. Naast Larissa, Bahar en Sonja waren er ook nog Dilara (iets vollere dame) en Maria (lang haar).

Terug
Naar boven