Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
€50 betaald, en binnen 5 minuten volgespoten. klaar, zak leeg en wegwezen
Ik logeerde in Hotel Melia Dusseldorf en was met de taxi naar Villa Venus gegaan, ( €100,- ritje :oops: :oops: ) grrrr
Toen ik Villa Venus verliet, vroeg ik die vrouw achter de balie een taxi te bellen, dat wilde ze niet, dus vroeg ik om een taxi nummer, wilde ze niet geven. Kansloos tentje dat Venus. ga er nooit meer heen.

Tja, erg vriendelijk zijn ze daar allemaal niet in Duitsland. Geldt overigens ook voor als je uit winkelen of uit eten gaat. Wat een ontzettende botte lui zijn die Duitsers zeg!
Goedkoop is het daar ook allemaal niet. Enkeltje Düsseldorf>Duisburg 100 euro? Man, wat een geld zeg! In Nederland 100% goedkoper die taxi's.
En, ja, echte fotomodellen moet je in dit soort tenten ook niet verwachten. Geen vergelijk met saunaclubs zoals een Magnum in Erkrath dat vol zit met Victoria Secrets modellen maar waarvan er gegarandeerd geen enkele AO aan biedt.
Nee, hier kom je enkel en alleen om zeer jonge dametjes voor een appel en een ei AO vol te kunnen pompen. Meestal ben je voor 3/4 tientjes wel klaar en met een beetje geluk mocht je hun lekkere kutjes volpompen met jouw sperma. Dat ze dan niet zo knap zijn, tja, ik laat dan altijd mijn fantasie maar de vrij loop en kijk de andere kant op. Want of het nu een lelijke zigeuner is of een Victoria Secrets model, daar voel je niets van als je in haar zit te pompen. Die kutjes zijn namelijk allemaal hetzelfde. :p

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
tja ik hoor hier dingen als dure taxi's en kwaliteit van de vrouwen.

Inderdaad de kwaliteit van de vrouwen varieert erg in de fkk's.
Maar wat verlangen we dan? Top kwaliteit voor bijna geen geld?
@Hollandse zuinigheid

De echte mooie vrouwen of dit nu Roemenen of Bulgaren zijn hebben geen gaatje in hun hoofd en zijn echt niet gek. Die werken wel ergens anders voor hogere prijzen

Taxiprijzen, wat is duur. Zat even te googelen. Dat hotel ligt ruim 35 km verderop. In Nederland zijn de taxi's echt niet goedkoper.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
gerald zei:
De echte mooie vrouwen of dit nu Roemenen of Bulgaren zijn hebben geen gaatje in hun hoofd en zijn echt niet gek. Die werken wel ergens anders voor hogere prijzen

Toch zitten er in de RTC's ook wel dames waarbij ik denk "als je een beetje leuk doet in omgang kun je makkelijk €150/u verdienen ipv je voor €90 drie keer te laten volspuiten".

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend in de villa. Gelukkig Barbara weer als theke. Er waren maar 7 dames aanwezig:Alexandra, Gabriela, Erika, Vanessa, Roxana, Cherry en Zara dus geen Sonja, Michaela en Maria. Zelfs de 2 dames waar ik voor kwam Christina en Melissa schitterden door afwezigheid. Was erg teleurgesteld en Barbara zei nog dat Christina vertrokken was en Melissa ook al een 5-tal dagen spoorloos. Dames maken je dus van alles wijs dat ze blijven maar in werkelijkheid klopt dat vaak niet zo ook met Melissa en Christina. Had vorige week voor laatstgenoemde nog sexy zwarte kousen gekocht maar dat was dus maar voor eenmalig om van te genieten.

Heb eerst met Gabriela gekamerd. Leuke meid maar ze had wel last van haar onderrug door het lopen op hoge hakken. Seks was weer prima maar zoenen was ze niet zo voor in want op haar rug draaide ze haar hoofd zijwaarts. Ik zei nog voorzichtig aan te doen want dat zei ze me de vorige keer want er zijn gasten die haar hard neuken en dat liever niet. Ze gaf aan best moe te zijn maar ik zei donderdag en vrijdag was je toch vrij maar beide dagen gewoon gewerkt. Voorlopig even geen Gabriela meer. Het nieuwtje is er nou wel vanaf. Ze vertelde al een kind te hebben dus al jong moeder net als veel andere dames in dit vak. Ze wil wat afvallen vanwege haar buik maar ik zei ik vind het prima zo.

Bij terugkomst in het zitgedeelte zag ik potentebeer op de bank van Roxana. Hij had haar later weer lekker volgepompt. Ik kreeg daarvoor niet de kans omdat toen ik op haar bank plaatsnam Erika me kwam vertellen dat Roxana na haar kamergang een afspraak had met een stamgast en bij navraag zou dat minimaal 2 uur gaan duren. Daar had ik geen zin in en naast Bahar begint Roxana ook al met afspraakjes maken. Geen goede zaak voor de mannen die spontaan met haar willen kameren.

Ging op de bank van Zara zitten en toen ze naast me kwam zitten heb ik haar rug een beetje gemasseerd die wat pijnlijk was door het vele heftige geneuk zei ze. Op de kamer sloeg ze haar armen om me heen tijdens de missio en binnen 15 minuten haar goed volgespoten.

Gelijktijdig met potentebeer de villa verlaten en mocht nog een stukkie met hem meerijden tot de Amsterdamer strasse vanwaar mijn rit verder ging met de tram naar Duisburg hbf waarvoor ik hem uiteraard dank.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
dapsbsc zei:
Ik was er twee maanden geleden. vond het maar een ouwe bende om eerlijk te zijn. en de dames die er rond liepen hebben ook hun beste tijd gehad..... ben gaan zitten op een bankje, en de eerste de beste die naast mij kwam zitten begon mij te pijpen op de bank, en ben even meegegaan, naar een kamer die direct in de "huiskamer" zit.

resume, mijn ervaring is dat Villa Venus een afgeleefde bedoening is, de vrouwen die er werken ook de "beste" tijd hebben gehad. en dit een van de grootste afknappers van mijn wandelaars leven is.

Leuk verhaal maar doen we niks mee. Een aantal van je punten klopt zowiezo al niet dus een hoop geblaat maar weinig wol. Waarom zouden hun een taxi voor jou moeten bestellen? Is gewoon je eigen probleem of verwacht je straks als je met de auto komt dat ze hem tussendoor ook nog even aftanken en door de wasstraat halen?

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen rond een uur of 11:15 gearriveerd en hartelijk ontvangen door Barbara en haar 30 euronen overhandigd.
Vandaag, zoals Robbie al aangaf, waren er 7 dames aanwezig en tot een uur of 14:00 vrij rustig qua beren.

Snel op het bankje van Roxana plaatsgenomen, waarbij Roxana aangaf eerst nog even wat te gaan eten.
Na een minuut of 10 kwam ze naast me zitten en na een kop koffie richting kamer gegaan.

Zoals altijd houdt Roxana wel van muziek, dit keer geen Arabische maar Spaanse muziek.
De eerste 10 minuten heeft ze me heerlijk gepijpt en kwam ze cowgirl op me zitten en gleed mijn lul in haar ruime kut, waarbij ze mij langzaam begon te berijden.
Daarna smeerde ze mijn keiharde pik in met olie en in positie reverse cowboy gleed mij pik in haar strakke kontje, waarbij ze mij in een rustig tempo begon te berijden.
Na een minuut of 10 werd van positie gewisseld, dit keer weer cowgirl maar dan anaal, waarbij Roxana het tempo flink opvoerde en zij mij met een geile blik aankeek.
Omdat het mijn eerste kamergang van deze dag was, voelde ik het zaad al vrij snel opborrelen, en pompte al mijn zaad in Roxana haar kontje.
Al met al weer een lekker half uurtje met haar op de kamer geweest en haar beneden de 60 euronen overhandigd.

Rond een uur of 14:00 begon het behoorlijk drukker te worden qua beren en de aanwezige vrouwen waren in geen velden of wegen te bekennen.
Mijn volgende optie was Vanessa, maar het duurde mij te lang alvorens zij terug was van de kamer.

Rond een uur of 14:45 de bolide weer richting NL gemanoeuvreerd en Robbie een lift gegeven (graag gedaan @Robbie).

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Wie is Robbie ? Die je een lift gegeven hebt ? Doet die bare anaal ? Je kent ze blijkbaar goed ;)

Behemoth

Toogplakker
23 mei 2017
35
0
Vanmorgen weer in VV geweest, was rustig met beren. Wachtend op Roxanne kwam Maria kwaad de ruimte in lopen, ging zich omkleden en verliet daarna de Villa. Geen idee wat er aan de hand is, hoorde haar nog wel arschloch roepen en daarna verliet ze de Villa. Barbara deed niets. Als iemand iets weet......
Prima gekamerd met Roxanne, lekkere sessie inclusief anaal en dan ook lekker haar kont volgespoten. Daarna nog ff bak koffie, douchen en weer naar huis. Naast Roxanne ook nog Alexandra, Erika, Sonja en Cherry gezien. Dame op bank 2 is nieuw voor mij, dame naast Roxanne kan ik de naam ff niet meer herinneren.

20 aug 2022
1.328
767
Bank #4 naast Roxanna is Vanessa, laatste keer dat ik met haar op de kamer was AO light alleen mogelijk, dus niet in haar kut spuiten, maar voor de rest qua service voor mij best OK. Optisch aantrekkelijke dame.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Das goed nieuws maar haar aanwezigheid geeft beslist geen garantie op een kamer want haar afspraken met vaste klanten hebben voorrang bij haar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben toch benieuwd wanneer Lucy weer eens komt. Kan niet lang meer duren dat ze er is en anders Barbara maar eens vragen of ze meer kan zeggen over haar terugkomst.

Uiteraard zal ik de Duitse forums in de gaten houden maar er wordt tegenwoordig maar weinig geschreven dus dat zet weinig zoden aan de dijk en Lucy is ook zo weer vertrokken want ze blijft nooit lang; hooguit 2 tot 3 weken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Volgens een bezoeker donderdag 11 dames aanwezig:
Alexandra, Gabriela, Erika, Vanessa, Roxana, Cherry, Bahar, Michaela, Angelina, Sonja en Maria.

Helaas geen Melissa en Christina. Ben bang dat deze 2 zeer aantrekkelijk dames nog weinig of helemaal niet meer te zien zijn. Als ik zaterdag ga zijn Bahar, Vanessa en Roxana mijn dames om mee te kameren.

Alexandra en Gabriela waren goed geboekt en alle dames konden zonder problemen worden geboekt m.u.v. weer Bahar uiteraard want meestal zat er al iemand op Bahars bank te wachten als ze terugkwam.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Doet Vanessa nog steeds ao light? Ik vind haar een zeer mooie dame maar vond ook haar service niet zo best. Als de service beter is en zij ook ao full doet ga ik haar zeker weer een keer bezoeken

Terug
Naar boven