Latishahot
Toogplakker
- 8 dec 2019
- 41
- 6
€50 betaald, en binnen 5 minuten volgespoten. klaar, zak leeg en wegwezen
Ik logeerde in Hotel Melia Dusseldorf en was met de taxi naar Villa Venus gegaan, ( €100,- ritje![]()
) grrrr
Toen ik Villa Venus verliet, vroeg ik die vrouw achter de balie een taxi te bellen, dat wilde ze niet, dus vroeg ik om een taxi nummer, wilde ze niet geven. Kansloos tentje dat Venus. ga er nooit meer heen.
Tja, erg vriendelijk zijn ze daar allemaal niet in Duitsland. Geldt overigens ook voor als je uit winkelen of uit eten gaat. Wat een ontzettende botte lui zijn die Duitsers zeg!
Goedkoop is het daar ook allemaal niet. Enkeltje Düsseldorf>Duisburg 100 euro? Man, wat een geld zeg! In Nederland 100% goedkoper die taxi's.
En, ja, echte fotomodellen moet je in dit soort tenten ook niet verwachten. Geen vergelijk met saunaclubs zoals een Magnum in Erkrath dat vol zit met Victoria Secrets modellen maar waarvan er gegarandeerd geen enkele AO aan biedt.
Nee, hier kom je enkel en alleen om zeer jonge dametjes voor een appel en een ei AO vol te kunnen pompen. Meestal ben je voor 3/4 tientjes wel klaar en met een beetje geluk mocht je hun lekkere kutjes volpompen met jouw sperma. Dat ze dan niet zo knap zijn, tja, ik laat dan altijd mijn fantasie maar de vrij loop en kijk de andere kant op. Want of het nu een lelijke zigeuner is of een Victoria Secrets model, daar voel je niets van als je in haar zit te pompen. Die kutjes zijn namelijk allemaal hetzelfde.