Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
vandaag geweest... 5 dames en veel teveel verveelde beren. Dame links bij de handdoeken was wel lekker maar te druk bezet. Daar rechttegenover (dus andere kant van de kamer) rechts als je naar buiten loopt. Kleine tietjes en alles behalve knap was ook druk.
Mijn zaad bewaard en na 45min piepende banden weggereden...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Maar momenteel dus 2 RTC-saunaclubs met een nijpend personeelstekort want hier maar 5 dames en ik hoorde in Arabella zelfs maar 3 dames.

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Was gisteren middag ook even naar VV geweest.
Zoals 4fun beschreef magere bezetting 6 dames.
Heb gekamert met Alexandra en Flori.
Flori vertelde me wel dat ze nog een week of 3 daar zou zijn, daarna terug naar Roemenië ging en niet meer zou terug keren na dit werk🙁.

Hopelijk is de bezetting als ik er over 2 weken weer heen ga wat beter 🤞

Rotterdammer

Toogplakker
16 feb 2018
57
31
Vanochtend afgereisd naar de Villa. Na een rit van ruim 2 uur stond ik voor een gesloten deur. Er hing een handgeschreven briefje op de deur : betriebsferien … Met een opmerking dat de vrouwen in Arabella waren. Dus toen maar even doorgereden. Daar overigens maar 1 bekend gezicht gezien uit de Villa.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Snap ook niet dat ze 40€ durven vragen voor 20 minuten terwijl andere RTC-clubs je nog wel een half uur geven met de prijswijziging. Zo trek je zeker niet meer volk naar je club waardoor dames ook afhaken en zo zit je in een vicieuze cirkel.

Terug
Naar boven