WakeupNeo
Snuffelaar
- 17 mei 2024
- 22
- 26
Gek genoeg voel ik mij niet op mijn gemak bij gogobars. Kan nog niet vaststellen waar het precies aan ligt maar voor nu volg ik mijn gevoel. Ben al bij soi cowboy geweest maar vond dat toch te hectisch en het is mijn plan om te ontspannen hier i.p.v. hele gekke avonden aan de lopende band mee te maken. Misschien met een groepje wil ik wel gaan maar solo lijkt me dat niet zo boeiend. De nadruk op financieel leegtrekken van bezoekers is te groot en opzichtig. Je moet geld uitgeven voordat je contact kan maken en dat is heel duidelijk in die gogobars. Zodra je 1 drankje koopt voor 1 die je leuk vind komen er meerdere kijken of ze je met groepsdruk meer drankjes kunnen laten kopen.@WakeupNeo misschien morgen (vanavond) naar Soi Cowboy. Een paar leuke gogo bars. (vlak bij BTS Asok)
Ik vond Crazy House spannend. (zijn zeker velen die het niks vinden)
Zowat iedere meid naakt en voor een (dure) lady drink (sterke drank) komt ze naast je zitten en beetje spelen aan de tietjes, kont ...
Had een hele knappe slanke meid (vorig jaar) en zij ging later op de eerste verdieping dansen op het glazen doorkijkplafond waar ik haar mooie kutje van beneden kon bewonderen. Of mogelijk was haar mee te nemen voor shorttime heb ik niet gevraagd maar zal zeker niet goedkoop zijn.
Achteraf spijt dat ik die meid niet gevraagd heb en had het moeten doen (top lichaam).
Afterschool bar doen ze stiekem bj bij eind van de bar (voor extra B).
Krijg je even aandacht maar ze zijn gewoon druk bezig met targets halen. Daar leen ik mij niet voor. Genoeg andere leuke dingen om te doen =)
Ik ben nog uit geweest gisteren. Ik kon namelijk niet slapen en de stad leeft juist meer in de avonduren. Ik besloot naar de sugar club te gaan. Had gelezen dat het een leuke hiphopclub was. 400 baht afgetikt als entree en daar kreeg ik een "gratis" drankje bij. De bottle service met eigen tafel was ook schappelijk(130 euro voor een grote fles alcohol naar keuze en een hoop andere drankjes erbij) maar ik ben alleen en drink niet veel alcohol dus dat had geen nut.
Bij binnenkomst een beetje een aparte sfeer. Drankje gehaald en de club bekeken. Muziek was goed en veel dames. Alleen voelde ik me een beetje een buitenbeentje omdat bijna iedereen in een groepje was. Ik bedacht mij dat er vast iemand is die ook solo is. Ik maakte een rondje en kwam eerst een mollige meid tegen die interesse had in mij en duidelijk een toerist was. Nou houd ik wel van mollige meiden maar hoe ze zich gedroeg als flapdrol(clown van de groep) viel me tegen op dat moment. Van dat typisch beschonken Brit gedrag zeg maar.
Daarna kwam ik een tengere blanke europese/russische uitziende dame tegen die best lang was. Tussen al die thaise mensen vond ik dat wel interessant. Ik besloot een praatje te maken en nadien te vragen of ze wilde dansen. Eerst wat complimenten geven over haar uiterlijk en gevraagd wat haar afkomst was. Ze bleek Spaans te zijn en daar worden we wel blij van natuurlijk. Meteen gevraagd om te dansen en dat vond ze prima! Een half uurtje mee staan schuren en toen draaide ze om. Wilde haar zoenen maar zo ver was ze nog niet. Toen vroeg ze of ik wilde dat ze met me meeging dus ik knikte instemmend. Toen kwam de aap uit de mouw: " normally i ask 3000 baht but I like you so 1500 baht is fine" Hoewel ik haar leuk vond was mijn intentie om gewoon een connectie te hebben met iemand zonder dat het gestoeld was op een entreeprijs. Achteraf gezien wel spijt dat ik er niet op ingegaan ben maar ter plekke was ik te verbouwereerd denk ik. Nog wel naar haar line id gevraagd zodat ik er later op terug kon komen. Daarna toch maar naar huis gegaan voor wat nachtrust!