Thailand - Bangkok sex belevenissen

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Mijn eigen nzc-ervaringen, als voorbeeld van wat een onervaren Thailand reiziger kan meemaken. Ik veronderstel dat mits ervaring en ook meer tijd om op verkenning te gaan en wat op te bouwen met "vaste" dames veel beter mogelijk is...

Ik ging naar de "Star of light", naar verluid de beste blowjob-bar in Bangkok, gelegen in Patpong 2. Mijn eerste indruk was dat de reputatie van die bar overroepen was (maar lees verder, het is uiteindelijk vooral de kwaliteit van het personeel dat het hem doet) : het bleek een heel kleine bar te zijn en er zaten een viertal dames, geen enkele bijzonder aantrekkelijk. Daar geen enkele mijn voorkeur had ging ik dan maar met de eerste die mij aansprak. Ze bleek Nan te heten, was wat aan de dikke kant en naar eigen zeggen 30 jaar oud. Ik betaalde 700 baht voor een blowjob en 100 baht voor een Singha bier. Ze vroeg me of ik de blowjob wou in de bar zelf of in een séparé. Ik koos voor de "séparé" ; die bleek het toilet te zijn, waar naast de WC + lavabo een lederen bankje geïnstalleerd was [nota : later heb ik een man gezien die zich inderdaad in de bar zelf liet "bedienen"]. Ik liet mijn broek zakken en Nan pijpte mij, eerst terwijl ik rechtop stond en daarna (ik werd wat moe) terwijl ik op het bankje zat. Ze pijpte werkelijk goed en diep. Ik kwam niet klaar - dat is me nog nooit gelukt met orale sex - en ik liet Nan weten dat dit is omdat ik alleen kan klaarkomen met neuken zonder condoom. Ze liet weten dat "boom-boom" mogelijk is mits (achteraf) 300 baht bijbetalen. Ze had blijkbaar niet goed verstaan wat ik had gezegd en zei "no problem, I have condom" maar als ik herhaalde dat ik liever zonder had was ze akkoord maar "not come inside". Ik probeerde haar te neuken, eerst terwijl ze op het bankje zat en daarna terwijl ze op de vloer op een handdoek lag, maar het lukte me niet om haar te penetreren, ze had een smal kutje, mijn eikel ging er half in en schoot er dan weer uit. Ik dacht dat ik misschien niet in form was omdat het mijn eerste dag in Bangkok was en ik had nog last van jetlag.

Twee dagen later wou ik het nog eens proberen. Het was evenwel Nan's wekelijkse dag vrijaf (donderdag). De volgende dag was ik er weer. Nan had gehoord dat ik naar haar gevraagd had en verwelkomde mij enthousiast. Ze leek me meer aantrekkelijk dan de eerste keer. Vrouwen worden nu eenmaal mooier als ze "opengaan" en zich met verliefde oogjes "aanbieden" :) . Ik betaalde onmiddellijk 1000 baht. We moesten evenwel wachten want de "séparé" was "bezet". We zaten op barkrukken en knuffelden en kusten wat, ik legde soms mijn hoofd op haar borsten (waar kunt ge beter liggen dan in de armen van een hele lieve Thaise dame ? :) ), ze wreef over mijn gulp, zodat mijn lul al stijf werd en zei "keep your sperm for me" (dat klonk anders dan "not come inside" :) ). Nadat de "séparé" vrij kwam gingen we weer pijpen en neuken. Helaas lukte het nog steeds niet. Terug in de bar liet Nan weten dat ik haar ook kon meenemen naar hotel, mits betaling van een "barfine" van 400 baht en 2000 baht voor haar. Ik legde uit dat we konden proberen maar dat het niet zeker was dat ze haar zouden binnenlaten (mijn hotel was niet "girlfriendly"). Ze zei dat ze in elk geval niet van plan was om de ganse nacht te blijven, alleen enkele uren, en dat er in de buurt hotels zijn waar men een kamer kan krijgen voor twee uur. Ik aarzelde even en besloot dan om de kans niet te laten voorbijgaan. We gingen naar een hotel op slechts enkele stappen van de bar. Ik moest 500 baht betalen, waarvan ik na afloop 100 terugkreeg, en Nan moest er een kaart (ID kaart of prostitutiepas ?) inleveren. We namen eerst een douche, wat aldaar de gewoonte is als ge met een dvp op kamer gaat en ook nodig want ik was bezweet vanwege het warme weer. Op een bed ligt men inderdaad veel beter dan op de vloer. Nan bracht mijn lul "in gereedheid" door te pijpen en kroop dan op mij. Haar kutje was nat geworden en nu schoof mijn lul er lekker in. Nan scheen er zelf plezier aan te beleven, te oordelen aan haar gelaatsuitdrukking, en ze zoende mij hartstochtelijk. Na enige tijd vroeg ik om van positie te wisselen. Ik had nog steeds last om klaar te komen maar bedacht dat ik mij de ambitie gesteld had om toch minstens één keer een "kwakje" achter te laten in een kutje in Bangkok en dat ik de kans niet mocht missen. Ik begon harder te palen en nam Nan heel stevig in mijn armen. Ze werd steeds wilder en uiteindelijk kwam ik klaar. Ze zei dat ze ook was klaargekomen. We hadden nog tijd over, we gingen ons eerst wassen en dan gaf ze mij een massage. Ze vertelde dat ze gestudeerd had in de befaamde massageschool in het Wat Pho klooster en voegde er met een glimlach aan toe "but I don't practice, I only massage dick with mouth". Dit leek me een voorbeeld van de Thaise "mai pen rai" houding (hoe erg het ook is, maak er toch maar het beste van) :) . We brachten daarna nog enige tijd door in mekaars armen. Ik ben Nan nog 2X gaan opzoeken. Toen we definitief afscheid namen vroeg ze mij "Will you remenber me ?" ; ik verzekerde haar van ja en zei ook dat ik over haar zou schrijven op een Web forum.

Ik heb ook nog om nzc gevraagd aan een aantal tippeldames ("freelancers") aan het Nana hotel tegenover de Nana Plaza arcade. Ik kreeg telkens een nee, tot een zekere Fon, na enige aarzeling, vroeg hoeveel ik wou betalen. Ik stelde 2000 baht voor en ze ging akkoord voor 2500 baht maar "not come inside". Fon was eerder knap, vrij klein van gestalte, met bruin haar waar een vlecht in verwerkt zat en met bolle wangen en rode lipstick. We gingen dus naar een hotelletje in de arcade (prijs 350 baht), we douchten eerst en dan ging ik op het bed liggen en liet Fon in mijn armen liggen. Ze bleek het liever te laten vooruitgaan en begon al snel mijn lul "in gereedheid" te brengen, eerst met haar hand en daarna door wat te pijpen. Haar kutje bleek heel nauw en ik kon er niet in. Ze ging naar het badkamergedeelte van de kamer en spoot haar kut nat met een spuit die daar speciaal voor bestemd is. Ondertussen was mijn lul weer slap geworden en ze pijpte hem weer stijf. Nu kon ik haar eindelijk penetreren. Ze had een lekker kutje maar lag passief op haar rug. Ze liet zich wel zoenen maar duidelijk met tegenzin. Het lukte me niet om klaar te komen en ik gaf dan maar op (maar ging die avond naar Nan zodat mijn dag toch nog goed was).

A

Anonymous

Guest
Gisteren terug van een mooie vakantie. We waren in bangkok gebleven want dat beviel wel.
Wat een stad. Heeft alles en nog wat. Vooral alles wat je niet nodig heeft.

Eerste avond naar soi cowboy geweest en Baccara ingedoken. Man o man. De glaze vloer doet zijn werk goed. Naar boven gegaan en toen ging op eens alle shirts uit. Maar zijn daar weggegaan want de dames waren moe en dansen deed ze nou ook echt niet. Was meer beetje bewegen. Paar keer geweest tijdens mijn vakantie en iedere keer zelfde verhaal. Ging verder naar lighthouse. Nou nou, door en door mooie dames die echt ging dansen om je aandacht te trekken. Ik had een mooie gezien en toen ze klaar was met dansen kwam ze naar me toe. Slank met een lichte zijden zachte huid. Spreek wel enige Engels maar niet heel veel. Eerst een drink voor haar want anders wordt het over niets gesproken. Nou, lighthouse heeft 2 verschillende soort dames. Goedkoop en minder goedkoop. Deze dame viel onder categorieën minder goedkoop. Dus barfine 1500 + dat zij wou 5000. Ik zei nee dat betaal ik niet, en zei 3000. Zij kwam met 4000 (100 euro) en dat vond ik prima voor 3 uur. Ik wou eigenlijk alleen zien hoe ver ik kon komen met onderhandelen.
Heren, de seks wat ik heb met haar mogen beleven was te gek! Deze onschuldige meisje van 23 geniet echt van seks. Deepthroat, rimmen noem maar op. En ik vroeg r niet eens om. Ik stond helemaal verbaasd. En ze vond het zelf héérlijk en kwam ook paar keer klaar. Ik heb haar veel gezien overdag en na tweede keer hoefde ik niet meer betalen. Zijn uit eten en ze heeft mij Bangkok laten zien en zo voort. Ook veel laten weten over het leven in Bangkok. Helemaal top. Wij hebben trouwens elke dag contact. Ik gun haar een beter leven dan go-go danceres zo het boeit mij wel hoe het met haar gaat.

Nana plaza vond ik eigenlijk niets. Trok mij niet aan. Paar keer met freelance in bed gedoken maar was best saai. Triio bij garden of Eden (soi 11 geloof ik), was leuk om te beleven maar verder niet echt bijzonder. Of ik had 2 dames gekozen die beter thuis had kunnen zitten die avond. Voor 90 minuten trio was ik 100 euro kwijt. Beer garden bij soi 7 aan de andere kant van silom road van nana plaza was een leuke bar. Veel freelance dames (1000-1500 baht) hangen daar rond dus geen barfine. Ook gezellige sfeer daar. Maar geen andere dame kwam in de buurt van de dame die ik eerst hebben ontmoet. Veel met haar gesproken over het leven in Bangkok en hoe zwaar het kan zijn om daar te leven. Het feit dat ze intelligent is maakten het allemaal nog intressanter. Trouwens, mijn hotel keek gewoon door de vingers als je met een dame aankwam. Ook ben ik paar keer bij massage salons geweest. Of ja, neuk tent is eigenlijk een beter woord want het gaat niet zo zeer om de massage.
Die Hooters bar is nog niet af trouwens.
Gezien de seks ik heb daar mogen beleven heb ik 2 opties; naar Thailand verhuizen of stoppen met wandelen in Nederland. Verhuizen zitten dus niet in.
Nee maar ik ben zeer tevreden. Ook een mooie stad om te zien en mogen beleven. De avond/nacht markt is heel leuk. Is het daar niet te koop heb je het toch niet nodig.

Samurai

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Hey Samural
Mooi verhaal.Heb je ooit problemen gehad met de freelance dames?Ik beldoel je hoort weleens dat ze iets op hun borsten smeren en als je er dan aan likt val je als een blok in slaap met het gevolg dat je kamer leeg is als je wakker wordt.

Ik ben nu in Chiang Mai en ben vorige week aangesproken door een freelance dame.Ik heb eerst gevraagd was het kost en heb toen mijn geld en telefoon naar mijn kamer gebracht en met alleen 1000 baht op zak weer naar haar toe gegaan en een kamer gehuurd voor short time.En ja ze had een condoom bij zich maar niet gebruikt want hij zat er zomaar in heel per ongeluk :D

A

Anonymous

Guest
Geen problemen en ook ik huurde een kamer voor een uur toen ik met de freelance ging. 1 ging trouwens mee naar mijn hotel maar ik had alles in de kluis en koffer wzat op slot. Bleef wel achteraf zeuren dat ze geld wou voor taxi etc. etc. Ze kreeg wat we had afgesproken en einde oefening.
Ik had alleen geld op zak die ik nodig had (1000 baht). en verder niets. Ze ging samen met mij de douche in en ik hield hun de hele tijd in de gaten.
Ik ben wel een farang (tourist) maar stom ben ik niet.
Ga zeer zeker binnen kort weer.
Hoe lang blijf je daar en ga je ook naar BKK?

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Ik blijf niet lang in chiang mai want het nachtleven is hier op een dood spoor i.v.m dat alles sluit om middernacht.Ik wil nog naar Udon Tani en naar Jomtien

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Gisteren terug van een mooie vakantie. We waren in bangkok gebleven want dat beviel wel.
Wat een stad. Heeft alles en nog wat. Vooral alles wat je niet nodig heeft.

Eerste avond naar soi cowboy geweest en Baccara ingedoken. Man o man. De glaze vloer doet zijn werk goed. Naar boven gegaan en toen ging op eens alle shirts uit. Maar zijn daar weggegaan want de dames waren moe en dansen deed ze nou ook echt niet. Was meer beetje bewegen. Paar keer geweest tijdens mijn vakantie en iedere keer zelfde verhaal. Ging verder naar lighthouse. Nou nou, door en door mooie dames die echt ging dansen om je aandacht te trekken. Ik had een mooie gezien en toen ze klaar was met dansen kwam ze naar me toe. Slank met een lichte zijden zachte huid. Spreek wel enige Engels maar niet heel veel. Eerst een drink voor haar want anders wordt het over niets gesproken. Nou, lighthouse heeft 2 verschillende soort dames. Goedkoop en minder goedkoop. Deze dame viel onder categorieën minder goedkoop. Dus barfine 1500 + dat zij wou 5000. Ik zei nee dat betaal ik niet, en zei 3000. Zij kwam met 4000 (100 euro) en dat vond ik prima voor 3 uur. Ik wou eigenlijk alleen zien hoe ver ik kon komen met onderhandelen.

Samurai

Barfine 1500 bath?
of was het je totale rekening drank + barfine?
Normaal ligt deze( barfine) rond de 300 bath

Dat Bangkok een stukje duurder is dan in de rest van Thailand wist ik, maar 4000 bath voor een ST is ook voor Thaise begrippen een godsvermogen.
En je had gerust naar minder kunnen onderhandelen, dan had ze ook meegegaan.

Maar als je tevreden bent met het bedrag ok
Dat je na de 2e keer gratis mocht maak je niet veel mee ( ze had haar week target al binnen :D ) of ze vind je leuk en hopend op een diepere relatie
(al dan niet financieel).

Het is inderdaad interessant om meer van de leefwijze van de Thai te weten te komen en de dames buiten de scene te leren kennen.
Zo kom je op plekken waar een doorsnee toerist het bestaan niet van weet.

De meest onschuldig lijkende dames, laten je het meest genieten ;)

Als ik jou was zou ik een derde optie toevoegen: eens per jaar daar een paar weken los gaan :D

Mvg

Naked

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Lena is een sletterige dame met grote borsten en 32 jaar. Ben normaal niet zo op grote borsten en nog minder op tatoos waar haar rug vol mee zit maar ze keek zo geil dat ik haar uit een groep. Van ca 12 meisjes haalde. Naar de kamer en daar begon het feest. Super GF experience en Willie gleed er zo in. Rubbertjes lagen klaar maar bleven onaangeroerd. Op 90 minuten en 2 interne donaties gaf Willie op, maar Lena was het daar niet mee eens en heeft van alles geprobeerd om me te strikken voor de derde en de vierde in het overgebleven half uur. Super ervaring en dit voor 2 uur voor 2300 Thb
Waar: Tulip massage direct onder het skytrain station ThongLor (recher zijde indien je komt van Ashok) in Bangkok. Zou haar wel eens willen doen met een collega Wandelaar.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gert zei:
Lena is een sletterige dame met grote borsten en 32 jaar. ........ Op 90 minuten en 2 interne donaties gaf Willie op, maar Lena was het daar niet mee eens en heeft van alles geprobeerd om me te strikken voor de derde en de vierde in het overgebleven half uur. Super ervaring en dit voor 2 uur voor 2300 Thb................

Nou Gert, dan heb je het getroffen, normaal is het "1 shot, your out" , zeker in een massage salon.

Mvg

Naked

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Hi naked
Naar het schijnt verwacht Tulip minstens 2 shots van haar meisjes. Was de eerste keer daar en hoef voorlopig niet meer naar Annie's wat ook nog eens 200 bht duurder is.nog afgezien van nzc wat me bij annies nog niet gelukt is.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gert zei:
Hi naked
Naar het schijnt verwacht Tulip minstens 2 shots van haar meisjes. Was de eerste keer daar en hoef voorlopig niet meer naar Annie's wat ook nog eens 200 bht duurder is.nog afgezien van nzc wat me bij annies nog niet gelukt is.

Je moet het net treffen dat de dame open staat voor NZC, sommige zijn niet van hun stuk te krijgen helaas.
Maar er zijn gelukkig genoeg snoepjes die er wel open voor staan.
Het geld is meestal de drijfveer om toch bare te gaan.

Blijf je alleen in Bangkok of ga je nog naar andere plaatsen?

Mvg

Naked

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Pas nog eens bij Tulip geweest.
Slanke lange dame met grote borsten genomen die erg geil uit haar ogen keek. Naam ben ik vergeten.
Naar de kamer, douchen en toen heerlijk verwend worden op bed. Fantastische rim beurt gekregen en het duurde niet lang voordat ik haar op me trok en heerlijk zonder naar binnen werd geleid. Na een paar driftige stoten in haar klaar gekomen en toen ze van me afgleed druipte haar poesje nog lekker van mijn zaad, wat ik altijd een prachtig gezicht vindt
Daarna nog een heerlijke massage en een tweede beurt.
Deze dame doet het net als Lena zeker vaker zonder. Het idee dat er mischien die dag al meerdere heren in haar klaar zijn gekomen maakt het voor mij juist extra geil.
Kom daar zeker nog eens terug.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vorige week een paar nachten in Bangkok gebleven en er is wel wat te vinden bij de freelance dames.
Ik heb er geen genomen maar 2 dames gevraagd die beneden bij BTS station rondhingen op de oneven zijde (soi 7-11) en prijs was voor
short time 1000 Baht (voor kamer 350 B extra) en "come outside".

Ik had ervoor de gok gewaagd een massage dame op Sukhumvit soi 11 te nemen. 1500 Baht voor een body to body massage en sex.
Gevraagd of ze ook kan pijpen. Ja hoor. Hele mooie slanke meid maar wel 29 jaar oud uit de Isaan.
Uiteindeiijk na meerdere proberen en te overtuigen om zonder te neuken, gaf ze geen toestemming. Het condoom was erg klein en
neuken viel tegen. Mocht alleen met mijn eikel langs haar schaamlippen schuren. Ze lette wel erg op met een hand dat ik niet stiekem
hem erin doe. Heb haar wel een uitgebreide befbeurt gegeven en ze kwam klaar.
Ze pijpte tussendoor in het uurtje zonder condoom maar was maar korte sessie. Ze deed een beetje body to body.
Omdat het zo een mooie meid was, vond ik het niet zo erg.

Een paar dagen eerder was ik maar 1 nacht in Bangkok vlakbij BTS Phrom Phong. het was al bijna 2 uur in de nacht en zag een massage winkel
op Sukhumvit waar nog licht aan was. Liep er langs en een minuut later weer terug en zag toen een dame die aan het schoonvegen
was in de winkel. Ik keek en ze zwaaide mij toe om binnen te komen. Gevraagd wat massage kost (openingstijden waren tot 12 uur).
Er was alleen special massage mogelijk voor 1000 B. Gevraagd of er alles inbegrepen zou zijn en dat kost 2000 B (dus inclusief neuken).
Wilde weten hoe de dame eruit ziet en op eerste verdieping ging gordijn open waar een volumineuze dame zich liet zien.
Heb bedankt. Toch nog success gehad in Bangkok met nzc. Daarover schrijf ik later in andere map.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gisteren ( Woensdag ) begonnen met Pimnara, 19 jaar, werkzaam in een restaurant, en zoals zoveel thaise meiden, short in money..
Via Thaifriendly afgesproken, 5000 Bath per dag, het zijn er uiteindelijk twee geworden, net de deur uitgeschopt ;-)

Heel onzeker meisje toen we elkaar ontmoete maar eenmaal op de kamer wat gerust gesteld, ging ze helemaal los, totaal in 2 dagen 6 of 7 keer geneukt, waarvan 4 keer volgespoten en 1 keer in d'r mondje, de ander keren pleurde ik zachtjes aan om van het neuken, en was er wel even klaar mee.
Wulps / slank waar het moet zijn, en klein geschoren heel strak jong kutje, praktisch geen schaamlippen.

Voor de gene die haar willen testen, maak een (betaald) account aan op Thaifriendly en doe ze de groeten van CWP
https://www.thaifriendly.com/p9i84m
Als je haar via LINE wil benaderen,zoeken naar privatelypim

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Blij dat ik een stuk of 7 meiden afgesproken heb, puntje bij paaltje zijn er drie die niet meer reageren..

Maar goed vandaag komt Hathakan, geen Thaifriendly account meer, denkt in mij de perfecte man gevonden te hebben.

21 jaar. Zit nu in de bus vanuit Pattaya naar mij in Bangkok. stuurt al de hele tijd lokatie gegevens via Whatsapp ;-)

Blijft ook twee dagen. 9000 Bath afgesproken en ging akkoord met volspuiten, ze wilde een kind van mij. prima, ben toch al
jaren geknipt, maar dat weet zij niet -;)

Als het wat is mag ze blijven anders roep ik de volgende op -;)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ziet er goed uit kerel. Veel plezier daar.
Moet zeggen dat Pimnara mij meer aanspreekt dan Hathakan. Maar smaken verschillen gelukkig.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hathakan van de voorlaatste post,........ Kwam aan, leek er wel op, maar naar mij idee een goud zoeker, 300 bath gegeven voor de bus terug, weet niet precies wat ze mij wenste, maar het was vast geen Songkran....

Na dat onderonsje maar naar Nana square / plaza getogen, kwam ik via kingepic.com wat goede tips tegen, zoals de parkeer plaats bij Nana Hotel. enfin, beetje rond gelopen, staat er een slank dennetje, lekker wijf. dus ik vraag wat kost het, komt de telefoon er bij, maar ze zij geen woord, maar goed ik aangegeven wat ik wilde, kwam ik er achter dat ze doofstom is... nah die willen ook geld verdienen en zag er lekker uit, afgesproken 2000 Bath voor een twee shot, in d'r kutje spuiten, en 300 voor het aangelegen "hotel"... neuk kamertjes zullen we maar zeggen.

Leuk meisje, lekker stil ook geen gelul :lol: :lol: :lol: uiteindelijk 1 keer goed vol gespoten, en de tweede keer maar laten varen.

Na afloop een uurtje bij Hooters gezeten, goddomme wat een lekkere wijven, maar niet om te lullen. ( misschien als je haar na hun werk tref wel.... ) na een poosje rond gekeken in de Lolypop bar met dansende meiden gaan kijken, zag wel een lekker ding, nr 28 op dr tiet, dus die meegnomen naar mn hotel, 2 uur 4000 Bath en 900 Bath bar fee.
Lekker wijf, pijpen ging goed, maar toen ik aangaf na haar flink te neuken dat de condoom er af moest ging dat feest niet door. Uiteindelijk me klaar laten pijpen, en van de 2 uur die ze mee zou gaan, haar het voordeel van de twijfel maar gegeven en haar naar huis gestuurd.

Morgen Zaterdag is het Songkran dus ben benieuwd wat er dan staat te gebeuren, ik begreep dat er heel veel meiden die normaal niet in deze business zitten neergestreken zijn en bij de grote shopping centre lopen ze wat rond te paneren, misschien dat ik op eigen kracht is wat ga proberen.

vandaag nog even een hotspot met 30 gig data gekocht voor een beetje normaal internet op de kamer, om mn tv kastje van thuis mee te voeden, en het weekend lekker NL F1 kijken. ;-)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vandaag weer naar Nana Square getogen, eerst een poosje wat aan de "gewone" bars war rondgehangen en even bijkomen bij een airco, het is echt bloedheet hier... Het is extreem druk in Bangkok, vanwege de nieuwjaar viering en ik moest nog even in Terminal 21 zijn om wat "normaals" te eten en het uitzicht is daar zeer prettig als je zit te eten.
Er liepen een groepje meiden heen en weer te drentelen, en net iets beter gekleed dan de doorsnee meiden /freelancers, maar deze hadden toch minder oog voor alle winkels, en dit groepje (4 meiden had meer oog voor de toeristen ;-) dus ik kon het niet helemaal plaatsen, freelancers, of meiden die op de bonnefooi naar BKK zijn gekomen en wat proberen te scoren?.

Uiteindelijk kwam er een van het groepje aan mij de weg vragen, ja natuurlijk, ik weet helemaal niets hier, dus ik maar direct de vraag gesteld of ze op zoek zijn naar vertier, en er kwam eigenlijk eerst een nee uit, ik keek haar lachend aan en zij, waarom lopen jullie dan hier heen en weer, op zoek naar een bijverdienste toch zeker?, neen dat was niet zo. Okay, prima, dan wens ik jullie een fijne Songkran en veel plezier.

Dus ik na het Terminal 21 weer naar Nana Square gelopen, en wie lopen daar als toeristen, en dat bleken ze dus echt, want 9 van die 10 barretjes mochten ze als groepje meiden niet binnen, dus ik ze weer aangesproken, en gezegd, loop maar met mij mee, want als je met een man bent, of met meerdere mannen dan lukt het wel, en de opmerking er bij, dat als ze willen ze het zelfde kunnen doen in mijn hotel voor een vergoeding. Dus wij een paar tenten ingegaan, ook een ladyboy table dans zaak, niet echt mijn ding, maar het blijft mij toch verbazen waar ze die lul verbergen.... Er ware er bij die ik zo zou willen neuken, als d'r maar geen pik aan zou zitten, verbazingwekkend

Enfin na wat barretjes en wat drankjes vragen twee van die 4 meiden, een heel knap grietje en een iets minder knap meisje :lol: wat levert ons dat op dan en wat moeten we er voor doen?. ik zeg. lekker dansen zoals de meisjes hier, maar dan op mijn kamer,... jullie met z'n tweeën, en als het goed is heb ik wat drank in de koelkast dus we kunnen ook een feestje bouwen. ze vroegen, wat krijgen we er voor, 1000 Bath per meisje? ik zeg goed !! voor een paar uurtjes he! ja was prima, maar ik moest dan wel ook voor de andere meiden betalen, die wilde niet mee, maar wilde naar een disco, zonder geld, ik dacht fuck it, dus ik geef de andere 2 meiden 1000 bath en dirigeer de twee zo snel mogelijk naar de taxi's, ik denk wegwezen voor ze zich bedenken :lol: :lol:

Enfin, aangekomen in mijn hotel, beetje onwennig, maar uiteindelijk wel gezellig, beide 4 Heineken verder en het werd echt gezellig, uiteindelijk de knapste, bleek 19 jaar te zijn, heb beide de ID maar eerst gevraagd voor ze mij opsluiten in Thailand.

De knapste was het geilste, de minder knappe deed wat onwennig mee, en zag het allemaal niet zo zitten, nou lekker belangrijk, ze probeerde wat een geile act moest voorstellen, maar in Nana zou de mamasan ze gelijk ontslaan denk ik :D

De lekkerste had gewoon het lekkerste lijf, klein streepje op d'r doos, en cupje B, eerst wat teasen en rommelen, en ik uiteindelijk mn broek laten zakken, en werd gepijpt door twee meiden. niet heel erg vervelend moet ik zeggen, maar meer wilde de lelijke niet, ik probeerde haar wat te vingeren om te kijken of er wat actie zou komen bij allebei maar dat ging niet lukken, Alleen de mooie ging verder en werd er echt nat van, uiteindelijk die mooie chick meegenomen naar de slaapkamer, en mee onder de douche genomen, en in de douche letterlijk ook genomen, staande staan neuken, niets geen gedoe over condoom, geil als de tering, ik ook dus was zo klaar, zo d'r poes volgespoten, nou ja spuiten... begint zachtjes aan druppelen te worden, de kracht is er af na een paar dagen neuken. :shock:

Er na uit de douche, afgedroogd, en wilde ik een tweede poging ondernemen, maar het bier leek wel uitgewerkt, of de douche had haar ontnuchterd, ik weet het niet, maar de sex zat er op. nou ja, ik dacht laat waaien, naar beneden gebracht, nog 200 Bath meegegeven aan de taxi chauffeur en weer een leuke ervaring er bij.

Totaal schade vandaag, 3000 Bath, zeg 80 a 90 euro en wat Bath aan taxi kosten :lol: :lol:

Op naar morgen, dan begint de echte viering van Songkran

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Vandaag aangekomen in Bangkok en dat viel niet mee.
Nog voor ik mijn hotel bereikte in Soi4 was ik al kleddernat. In die hitte is dat niet zo erg maar sommigen spuiten met ijswater en dat komt aan.

Pas ingechecked nam ik een mooie FL mee naar mijn kamer en dacht dat die wel zou meewillen, maar ze wou absoluut geen NZC. Ik bood het dubbele tot 3000 maar geen toegeven aan.
Dan er maar het beste van gemaakt MC. Bleek achteraf dat ze rond haar regels zat, nog zichtbaar, en ze had niets gezegd. Bleek ook dat haar boyfriend niet weet dat ze dit doet om aan wat extra's te geraken. Betwijfel ik wel.
Paar uur later op zoek naar de massagedame die vorig jaar een engel was op de kamer. Met verlof; Songkran.
Mij dan laten masseren door een andere mooie dame. 500 voor de massage. Ze vroeg 1000 extra voor handjob en 2000 voor BTB met BJ. Vond ik te veel en heb bedankt voor dit laatste.

Ook vragen ze nu al 190 voor een colaatje in de Bacarat in Soi Cowboy, in november was het nog 140.
Bangkok wordt inderdaad duurder. Aan de ATM slechts 33,5 Baht voor een euro.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Gisterenavond mijn eerste sletje van Bangkok gescoord.
Via Thaifriendly afgesproken met een dametje van 48 kg en redelijk mooi gezicht. Voorzichtig gevraagd naar nzc en na confirmatie dat ik getest was was ze akkoord ST voor 2000.
Het duurde nogal lang eer ze kon komen. Ze moest zich eerst opsmukken op haar appartement ergens op het einde van de Sukhumvitlaan, dan taxi, dan was ze kamernummer vergeten en had haar gsm de geest gegeven na een tractatie door waterspuiters. Terug naar haar appartement om het kamernummer op haar laptop op te zoeken...
Uiteindelijk kwam ze aan rond middernacht.
Ze viel wel beetje tegen van uiterlijk; kleine borstjes, ander kapsel, kleiner van gestalte dan verwacht...
Wel een zeer vriendelijk meisje. Eerst half uurtje gepraat, ondertussen handjes laten glijden over elkaar. Zo verder gezellig bezig, stukje voor stukje kleding uit, tot we uiteindelijk in elkaars armen rolden. Een echte GFE.
Zonder morren mocht ik haar zonder cd penetreren. Zoenen als een lief, verschillende standjes, beffen waar ze echt van genoot en roepend klaarkwam. En toen begon ze zelf over anaal te praten en te tasten of ze er mij plezier kom mee doen. Ok, zei ze, I don't garantee you it will be a succes, your cock is so big and my ass so petite. Inderdaad een kwartiertje geprobeerd maar impossible. Te klein/te groot.
Daarna nog wat gezellig op mijn laptop naar foto's ed. liggen kijken tot ik merkte dat het reeds 3 uur was. Madammeke dan laten gaan; gaf aanstalten te willen blijven maar daar reageerde ik niet op. Ze vroeg mij nog mee om naar een bar mee te gaan waar haar vriendin werkt, maar dat ging voor een volgende keer zijn.

Terug
Naar boven