Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Overal. Grote steden nog goedkoper natuurlijk. erotik.markt.de en ladies.de zijn de bekendsten, zoals kinky en SJ

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
ook op de hierboven genoemde websites zitten dames die de prijzen kennen of anders voor onze hobby een aardige toeslag vragen .
de prijzen in Duitsland zijn over het algemeen wel interessanter maar ook hier is het zoeken naar de juiste parels

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Heel standaard is 60 voor 15-20 minuten, 80 voor 30, 100 voor 45 en 120 voor een uur. De ''allermooisten'' vragen inderdaad meer maar ik heb nooit meer betaald dan 120 voor een vol uur, ZC natuurlijk. Ik doe overigens voornamelijk Noord Duitsland aan, Oldenburg - Bremen tot Hannover - Hamburg, beetje naar beneden tot maximaal Duisburg

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
De bepalende factor bij de vaststelling van de prijs bij een dvp is de planner/pooier: als het contact dáárover blijft lopen ben je daarvan afhankelijk. Zo had ik een goed contact met een dame die voorheen in Maarssen ontving en nu in Rotterdam. Afgelopen week heb ik opnieuw een poging gewaagd om met deze Hong een afspraak te maken, maar helaas het ketste af bij een extra van € 50,- voor onze hobby. Deze tussenpersoon is qua prijsopdrijving onverbiddelijk en doet dus niets van de prijs af. Conclusie is dat hij dus ook niets van z'n eigen verdienste wil prijsgeven.

Soms wordt het een heel ander verhaal als de DVP zélf jou haar privé-nummer wil geven om in de toekomst rechtstreeks met haar een afspraak in te kunnen plannen. Hoe dat dan verder verloopt als er een afspraak gemaakt wordt en de planner – die vaak de hele 20 uur (!) per dag voor de betreffende DVP zit vol te plannen en jij komt daar dan even voor een ½ uur óf langer tussendoor – te horen krijgt dat de dame 'even aan het boodschappen doen is' of plotseling hoofdpijn heeft. Die planner/pooier mist dan zijn deel van de vergoeding.
Zo heb ik een keer bij een afspraak een boos bericht ontvangen, omdat ik – in de auto zittende – de DVP niet meteen liet weten dat ik er tóch aan zat te komen. Ze liet mij weten dat haar planner haar op zou vreten als de afspraak niet door zou gaan, omdat hij van de provisie z'n inkomsten maakt. Maar even aangevend hoeveel geld er bij sommige DVP's binnen komt.
groet Trippeltrappel

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Gewoon in NRW met plaatsen als Gelsenkirchen, Bochum, Essen, Duisburg, Oberhausen, Dusseldorf, Koln etc.

Te vinden op fickanzeiger.com of erotikmarkt.de

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Als ze der zelf plezier aan beleven hoeven ze toch niet voor elk wissewasje extra te vragen
Dan is het net zo'n zelf samengestelde pokebowl

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Ja ik denk dat de meesten juist andersom denken; als ik er toch geen plezier aan beleef kan ik net zo goed voor elk wissewasje extra vragen.

Bovendien werkt Kinky het ook in de hand door bij elke extra ook een bedrag te zetten. Wel duidelijker, naar dan krijg je dus dat

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Ach ja, zo is er altijd wel wat. In het verleden was die extra's optie er niet op Kinky en werd je menigmaal bij aankomst verrast met allerlei verhogingen als je iets wilde. Om dat te voorkomen hebben ze dat mogelijk gemaakt op de site. Maar nu je vantevoren ziet wat het je gaat kosten is het ook niet goed 🤣

Lusy

Snuffelaar
16 feb 2025
5
2
Bij Luderland betaal je 60 EUR voor 2 beurten; 1 dame 20 minuten per beurt. Dit is een gangbare prijs in het heden. Duitsland is toch niet zo verschillend wat betreft welvaartsniveau.
Waar kun je voor die prijs terecht?

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Wellicht staat je telefoonnummer op een zwarte lijst van dvp's en geven ze je zo'n onrealistisch bedrag om je af te poeieren.

• Haha
Waarderingen: Nina
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven