Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Dames die overal extra voor rekenen, doen het voor het geld.. en meestal grote kans dat er geen lol bij de dames vanaf straalt.
En die lol zoek ik wel bij de dames.. dus "meerprijzen" is een mooi filter voor nogo😇

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Bij deze dames kost iedere beweging geld.
Hou je calculator voor de zekerheid onder handbereik.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Dames die overal extra voor rekenen, doen het voor het geld.. en meestal grote kans dat er geen lol bij de dames vanaf straalt.
En die lol zoek ik wel bij de dames.. dus "meerprijzen" is een mooi filter voor nogo😇
Denk jij nu echt dat er veel zijn die het niet voor het geld doen?

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Ik mis de tippelzones, daar waren de cracksletjes zover heen dat ze dat tientje ook nog vergaten mee te nemen😇mooie tijden en altijd succes met onze hobby.

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
78
89
Ik kwam gisteren een adje tegen, was op sj. Pijpen met condoom 90€ zonder 140€ en klaarkomen in de mond 180€ Dit wereldje is echt "ziek" aan het worden.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Er zijn er toch meer dan genoeg die wel betaalbaar zijn, en die nog goed zijn ook. Waarom zagen over de uitzonderingen? Op een forum vind je toch gemakkelijk de betere adreskes?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ze poetst waarschijnlijk haar tanden nog even voor het pijpen.
Laat ze maar in de waan dat dit soort bedragen ook betaald worden.
Weinig kans dat daar iemand intrapt.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Zijn er hier nog die meer centen uitgeven dan hun vermogen groot is?
Mijn 🍆 is sterker dan mijn 🤯.
'T is nu niet dat ik in de schulden zit, maar ben al 5 dagen na elkaar aan het neuken, soms twee maal per dag.
Nu al 300€ erdoor gedraaid en daarjuist al opnieuw mijn contactje gestuurd. Gelukkig zijn het geen pro dames en kan ik over de prijs wat onderhandelen.
Dure en gevaarlijke hobby.
En ben verliefd op mijn ene contact, al 14 jaar🫣.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Als gij 5 dagen neukt, soms 2 keer per dag, alles samen voor slechts 300 euro, dan treft jou geen verwijt: je gaat behoorlijk zuinig om met het budget, en de manier waarop je d'r over schrijft, straalt ook uit dat je d'r plezier aan hebt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je zou er nog van staan zien! Als je bedenkt hoeveel mensen er bv nodeloos veel geld aan een auto uitgeven, zal dat voor seks niet anders zijn.
Niet echt een treffende vergelijking.
Je kunt 20.000 euro in een Golfje steken om dat ding te pimpen.
Het blijft een Golfje met wat fratsen.

Bij vrouwen moet je het doen met wat ze meebrengen.
Van de tweede leg met 20 kilo overgewicht blijft een kansloze zaak.

Het gaat niet om de leeftijd.
Er zijn genoeg dames van 40 die het lachend opnemen tegen meiden van 20.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Wat bedoelt ge nu? Het ging over nodeloos veel geld willen uitgeven. Niet over wat een bepaalde vrouw 'meebrengt', niet over het gewicht, en ook niet over de leeftijdsvoorkeur die wij hebben. De vrouwen die het meeste geld vragen voor seks, zijn zeker niet altijd de beste, maar ook niet noodzakelijk de slechtste. Ik stel alleen vast dat mannen die geld genoeg hebben, blijkbaar ook gemakkelijk veel geld aan vrouwen geven, en zolang vrouwen weten dat er genoeg van zo'n mannen zijn, zullen ze ook hunne prijs niet rap lager maken. Hoe zoude zelf zijn.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ach trek het je niet aan de vorige schrijver wil ook even zijn kwakkie kwijt , en geeft weer een andere draai aan dit onderwerp

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Wat anderen doen zou niemand moeten boeien. Stel je eigen grens en hou je daar ook aan. Vind je een dame te duur, laat dat dan ook aan haar weten en ga dan ook niet. Hoe vaker ze dat horen, hoe groter de kans dat ze gaan nadenken over hun prijs.

WakeupNeo

Snuffelaar
17 mei 2024
22
26
Ja, de prijzen zijn niet te verdedigen in veel gevallen. Het nare is dat je vooraf niet weet of de dame het geld waard is. Als het tegenvalt ben je je geld kwijt. Daarom ben ik blij dat ik mijn centen naar andere plekken in de wereld kan brengen. Vooral plekken waar de euro veel meer waard is. Als ik dan een tegenvaller heb dan is het allemaal niet zo erg.
In Nederland ben ik voor een doorsnee date minimaal 70-100 euro kwijt zonder extraatjes maar elders misschien 10-50 euro....

Verder heb ik de laatste tijd(jaren) ook het idee dat dvp in NL vaker een zelfingenomen houding aannemen. Het zijn er maar een handjevol waarmee je een normale verstandhouding kan hebben.
Dit is ook waarom ik niet meer naar de ramen ga of dvp bij hun ontvangstadressen bezoek. Ik moet het toch hebben van de liefhebbers die niet per se op geld zitten te wachten. Als ze geld vragen dan weet je vooraf vaak al of ze het waard zijn of niet. Dan denk ik aan gangbang, bukkake of een erotische cinema die als sex ontmoetingsplek bekend staat. Bij het laatste betaal je slechts een entree van 9-25 euro zonder sexgarantie maar als je timing goed is dan heb je de dag van je leven. Massages met happy ending ook wel leuke bijkomstigheid maar ook hiervan stijgen de prijzen en is het echt zoeken naar iemand die goed kan masseren. De ontlading nadien is slechts een bonus

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Wat mij ook opvalt is dat op plekken waar flinke concurrentie is (privehuizen ed) de prijzen lager zijn en ze meer moeite doen om het jou naar de zin te maken. Bij thuisontvangst is dat zo ongeveer omgekeerd.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Geen bezwaar om voor een goede dame 100-150 te betalen wanneer ze het ook waard is.
Het ligt niet aan het huis. Het varieert sterk van de ene of de andere DVP.
Er is geen pijl op te trekken. You win some you lose some.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven