Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
geen enkele man neukt gratis. Het kost je altijd, linksom of rechtsom.
Op verplaatsing (haha) betaalt iedereen, en nee, dat is dan niet gratis, daar heb je gelijk. Thuis neuk je wel gratis. En mijn partner brengt zelf nog geld binnen ook. Zolang ik op een ander niet meer op neuk dan dat zij verdient, betaal ik dus globaal eigenlijk een negatief tarief. LOL

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Goedkoop of duur heeft met soa risico niets te maken.
Net als een loterij kan je geluk en pech hebben.
Al laat een dame zich nog zo vaak testen, ze kan ook iets hebben zonder klachten.
Dus wie denkt dat een duurdere dame veiliger is die snapt het echt niet.
Of men wil het niet snappen en voelt zich dan veiliger, tot het een keer toch prijs is.
Deze hobby brengt linksom of rechtsom risico`s met zich mee.
Al die kansberekeningen is statistiek maar daar heb je niks aan als je iets oploopt.
Bij de 1e keer of bij de 300e keer, het gebeurt echt gewoon een keer.

freddywandelaar

Toogplakker
2 okt 2023
34
55
Ik betaal liever wat meer aan een dame die actief meedoet, je volop zoent en opgeilt dan dat ik minder hoef te betalen voor een vrouw die op haar rug gaat liggen en dan passief blijft tijdens mijn inspanningen.
Natuurlijk is €250/ 300 een heleboel geld, maar als ik een leuke vrouw voor dat geld (zc) mag neuken zal ik het niet laten. Alleen laat een volgende beurt dan iets langer op zich wachten. Zo blijf ik binnen mijn zelf vastgestelde budget.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Is inderdaad het meest verstandig: jezelf een budget opleggen.

Maakt dat je dan inderdaad ook een keertje een dure date kunt ervaren.

Enige tijd geleden mezelf eens laten verleiden door een voor mij dure dame. Telde 450 neer, de date duurde uiteindelijk bijna drie uurtjes. Tijd vloog voorbij. Terugkijkend is het het waard geweest 🤷🏼‍♂️. Ik heb het gevoel van wel. De klik was goed. Mooie Dame ook. Een zonde waard.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Prijzen van dames (zeker die zonder aanbieden/doen) zijn de laatste tijd idd aan de hoge kan en het zijn eigenlijk allemaal profs de mooiste dates vind ik altijd nog met een suikernichtje zelf heb ik er na lang zoeken uiteidelijk 2 gevonden beide leuke "jongere" dames en voor een net bedrag van €200 altijd leuke dates van min3 uur en alles zonder ik zal niet snel meer een dvp via sexjobs of kinky bezoeken

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Is inderdaad het meest verstandig: jezelf een budget opleggen.

Maakt dat je dan inderdaad ook een keertje een dure date kunt ervaren.

Enige tijd geleden mezelf eens laten verleiden door een voor mij dure dame. Telde 450 neer, de date duurde uiteindelijk bijna drie uurtjes. Tijd vloog voorbij. Terugkijkend is het het waard geweest 🤷🏼‍♂️. Ik heb het gevoel van wel. De klik was goed. Mooie Dame ook. Een zonde waard.
Maar 450 euro voor bijna drie uurtjes is ook weer niet absurd hoog.
Dat komt neer op 150 per uur hetgeen zelfs prima is.
Er zijn dames die 500 of meer per uur vragen, dat is pas absurd.

shyfx

Toogplakker
26 nov 2015
46
24
volgens mij zitten er op redlights personen bezig met het manipuleren van de prijzen....
Meer en meer kom je prijzen tegen van 250 euro voor 1 uur met condoom en zonder anaal.....

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Ik ga daar niet op in. Er is genoeg keuze tegen lagere prijzen.

Maar ze vragen wat ze willen, en ze zouden zot moeten zijn om er minder voor te vragen als ze er meer kunnen voor krijgen. Niemand van ons gaat bij zijn baas langs met de vraag om een lager loon te krijgen voor hetzelfde werk.

En kom nu niet af met de stelling dat de prijzen wel zullen dalen als ze minder klanten hebben. Dat wordt al jaren gezegd, en het is nog altijd niet gebeurd. En vergeet niet dat minder klanten tegen een hogere prijs, mogelijk meer opleveren dan een hoop verschillende klanten die allemaal voor een laag bedrag komen wippen.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Weer een goedkope date gescoord nu via tiktok morgen komt er een meisje van 23 langs voor 250 euro voor 3 uurtjes ongeveer die ook alles doet zonder condoom pijpen neuken anaal moet je wel effe zoeken maar dan heb je ook wat

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Via TikTok? Hou dat dan?

Laatst bewerkt door een moderator:

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Je spreekt er gewoon meiden aan via een privé bericht je praat er wat mee en sommige zitten daar best krap bij kas studenten bijstandsuitkering bijvoorbeeld en dan op het juiste moment kop je er een voorstel in is wel iets van de wat langere adem niet geschikt voor mensen die snel iets nodig hebben

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91

Haha oké vind het nogal wat om op zo'n manier niemand aan te spreken wel een kwestie van lef hebben en de juiste eruit weten te pikken je kan ook meen verkeerde treffen

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40

Leven zonder risico bestaat niet op sexjobs of kinky kun je ook de verkeerde tegen komen die je een loer draait

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Betwijfel of een dame werkelijk meer verantwoordelijkheid neemt als ze vaste klanten heeft.
De ene dame wel, de andere zeker niet.
Wat kan meespelen is dat een dame lang niet altijd klachten heeft en dan dus denkt dat er niets
aan de hand is.
Het ligt dus zeker niet altijd aan de dame, wij hebben er net zo goed een rol in.
En wie geen klachten heeft, laat zich niet altijd testen, zo gaat dat vaak.
Zelf je verantwoordelijkheid nemen en regelmatig gewoon testen. Klachten of niet.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40

Haha oké vind het nogal wat om op zo'n manier niemand aan te spreken wel een kwestie van lef hebben en de juiste eruit weten te pikken je kan ook meen verkeerde treffen
Ze is geweest was het iedere cent waard een keer anaal gedoneerd en de tweede ronden haar kut vol gespoten echt een topper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven