Michelly - Brussel

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
morgen 25 januari in Brussel, wie wil er naar deze tophoer gaan voor trio?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Michelly appte bonjour paar dagen geleden, 30-1 kom ik bij je. Zo gezegd zo gedaan.

De deur ging open het is net Disneyland voor volwassenen de paar weken vakantie hebben Michelly goed gedaan.

Bij binnenkomst gelijk die klik weer de tongen gingen weer hevig tekeer kei en keihard waren we beiden hoppa in 69 elkaar pijpen tot ze boven op mijn pik ging zitten Michelly aan haar pik trekkend en bouncend godsamme wat spoot ik haar vol even daarvoor zag ik bij Michelly witte stralen naar voren schieten

Ze vroeg ga je mee douchen ja natuurlijk met deze shemale godin, onder de douche tongzoenen elkaar opgeilen Michelly smeerde haar kontgaatje vol met zeep en ze ging doggy staan ja als ik er toch ben!

Deze keer geen opnamen only fans maar voor €150 in dit genre een koopje wat geil is dit

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
lekker verhaal! de vraag is, in hoeverre ze dit scenario met iedereen doet !

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
waar in brussel ontvangt ze nu momenteel.
heb er ook wel zin in hoor

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Spaans is echt een pre daar kom je het verste mee bij Michelly, gewoon lief zijn, verzorgd, geheel haarloos dat je pik goed naar voren stijgert, prep is ook een pre daar vaart Michelly blind op en verder goed geil zijn en lust hebben!

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Mij heeft ze nog nooit gevraagd achter prep en doe altijd bare, tevens heeft ze een zwak voor negerpiemels dus zo nauw zal t wel niet nemen met dat gehele prep vereiste.

En ik spreek altijd Portugees met haar hoor

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Oké, wat wil je nu eigenlijk zeggen? Ik zeg nergens dat prep verplicht is en waar zijn je eerdere recensies?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
https://www.redlights.be/prive-ontv...eautiful-sexy-hot-hot-sex-without-taboos.html

Zat er al heel de week naartoe te leven na de date met, Michelly, de deur stond al open en daarachter stond Michelly Barbosa de top shemale

Ik vloog haar aan en we tongden als geliefden Ha pasado demasiado tiempo querida, no debería trabajar tanto en otros países, mis mejores clientes están aquí de todos modos.

Zei ze en ik kon daar alleen maar positief op reageren

Zij stond tegen de muur aangeplakt ze knoopte mijn broek los t shirt over mijn hoofd schoenen schopte ik uit en had alleen een boxer aan, Michelly had een oranje bikini aan en high heels

Centen uit mijn broek gepakt naar de kamer gewandeld en het ging los, gewoon los dit is de geilste shemale die er bestaat ze pijpt beter dan welke vrouw dan ook, doggy ging ze staan ja en dan neuk je een kont die geheel bruin is en een paar witte streepjes waar haar string heeft gezeten! Ja het hele scala kwam weer voorbij beide 2x climaxen en na al het geweld ze zei ik heb honger ik zei ik ook zijn we gaan eten bij l'oceane strakke spijkerbroek had ze aan hoge hakken roze polo van Ralph Lauren godverdomme wat is dit een neukerd niet normaal

Terug
Naar boven