Michelly - Brussel

jayhd

Toogplakker
19 nov 2018
25
4
is al veel besproken op hookers en youppie,
maar daar schrijven ze steeds dat er een condoom gebruikt werd.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ach, denk dat elke trans wel veel toelaat. Kan toch bij 80% er zo in zonder vooraf dit afgesproken te hebben.

Cunt59

Snuffelaar
20 mrt 2018
10
11
Zaterdag bij haar geweest 150/uur. Duwde hem erin ZC, geen probleem, kwam klaar in haar, alsnog geen probleem. Is wild als je haar geik krijgt 👌

loperken

Legende
17 okt 2016
1.793
716
Die zou ik ook wel eens willen palen :mrgreen:
Wat een lijf,en ook nog een mooi koppie.
Een droom :D

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Ontvangt in Molenbeek. Buurt nog te doen? Tis te zeggen als ik daar 's avonds of 's nachts op straat moet parkeren wil ik niet geconfronteerd worden met een ingeslagen venster of andere schade als ik terugkeer naar mijn auto. 'k Parkeer daarom veel liever onder de grond maar sommige parkings zijn niet 24/24u open, of er is geen in de buurt?

A

Anonymous

Guest
Molenbeek zodra het donker is gelden daar andere regels.
Trump noemt het niet voor niks Hell-hole of Belgium.
Dus opletten is geboden

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Wurmpie2 zei:
Dus opletten is geboden

Molenbeek is groot, de kant van de Metewielaan ect. is qua veiligheid er niet slechter aan toe dan anderer gemeentes in de hoofdstad.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Wurmpie2 zei:
Dus opletten is geboden
Dat is bullshit. Geloof jij echt wat Trump allemaal verteld ? Deze klootzak is niet voor niks verbannen van Facebook en Twitter.
Volgens de statistieken is er in Molenbeek niet meer onveiligheid dan elders in het land. En in ieder geval veel minder dan in bijvoorbeeld New York de stad van Trump.

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
En politie die bijna dagelijks door noord afrikaanse jongeren in elkaar geslagen wordt, is dat ook bullshit??? Brussel is een hellhole, daar is geen discussie over.

Terug
Naar boven