A
Anonymous
Guest
Aan de foto's alleen hebben we niet zoveel. Zover waren we al. Ze mogen met vakantie ze mogen stoppen alles mag precies zoals vragen stellen ook mag maar toch bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nathan41 zei:Heeft iemand al met deze dame afgesproken sins ze werkzaam is
Bij huize Freya in hulst? Want zou graag met haar een afspraak maken. Zijn er dan nog tips om met haar aftespreken zodat de condoom dan word weg gelaten?
Rick512 zei:Ik ben van de week nog bij deze topper geweest ik kom er vaker maar ze gaat nooit vervelen ze is heel lief voor je en je kunt er lekker mee kletsen je kunt haar lekker met haar spelen en als je haar lekker volspuiten en dan blijf ze lekker liggen voor de tweede ronde het is een echte aanrader
BvdA zei:Ze is tot niets verplicht toch?
Ik denk dat ze vaker in Hulst is dan elders, en dat is haar goed recht.
Ik tref haar ook af en toe op haar eigen ontvangst plaats, heb haar e-mail adres van haar persoonlijke advertentie en daar stuur ik soms een mailtje heen met de vraag wanneer ze tijd heeft. Soms reactie, soms niet. Soms een dag dat mij niet uit komt en soms wel.
Als je wilt zoeken naar haar persoonlijke advertentie dan moet je in de grote regio van Apeldoorn zoeken op sexjobs. Nu niet online, uiteraard.
Cobratje zei:BvdA zei:Ze is tot niets verplicht toch?
Ik denk dat ze vaker in Hulst is dan elders, en dat is haar goed recht.
Ik tref haar ook af en toe op haar eigen ontvangst plaats, heb haar e-mail adres van haar persoonlijke advertentie en daar stuur ik soms een mailtje heen met de vraag wanneer ze tijd heeft. Soms reactie, soms niet. Soms een dag dat mij niet uit komt en soms wel.
Als je wilt zoeken naar haar persoonlijke advertentie dan moet je in de grote regio van Apeldoorn zoeken op sexjobs. Nu niet online, uiteraard.
vind beetje dom van jou BvdA dat dit heb geplaats hou gewoon lekker voor je zelf dit is echt niet belangrijk om zo iets plaatsen want je verpest ook voor ander.
vriendelijke Groet
lekkerlikkenlassie zei:Diegene die haar privé kunnen contacten hebben geluk .
Waartoe ik ook behoor .
Ik bezoek haar regelmatig .
Alleen heb er nooit over geschreven .
omdat het contact van haar uitging .
Nadat ik eerder op haar advertentie had gereageerd .
Dus diegene die haar contact gegevens niet hebben .
Zijn aangewezen op hulst of Bekkevoort of moeten seksjobs in de gaten houden .
Nummers en mailadressen die ze niet kent reageer ze niet op .