Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ik heb haar vaak proberen te bereiken, als haar advertentie (zeer) recent was geüpdate, maar nooit te pakken gekregen.

Zal het binnenkort eens proberen met een ander nummer.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
BvdA zei:
Ik heb haar vaak proberen te bereiken, als haar advertentie (zeer) recent was geüpdate, maar nooit te pakken gekregen.
"Op onbekend word niet gereageerd", niet per ongeluk nummerweergave uitstaan?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
heb gemaild en
uurtje 1 op 1 nzc kost 200
zondags de hele dag en de rest van de dagen pas vanaf 18:30

A

Anonymous

Guest
Ach ach, @ EmenA. Heb je nou werkelijk niks anders te doen dan de gehele dag als een soort supermoderator dit forum te voorzien van allerhande overbodige info. Ga gewoon eens zo'n lekker ding bezoeken. Denk dat het je goed zou doen.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Een geïllustreerd forum leek me een goed plan onder het motto 'linkjes vergaan, maar plaatjes blijven bestaan'.

Maar ja, als het niet wordt gewaardeerd en back-ups als overbodige info wordt gezien, dan laat ik het wel en hou ik het verder voor mezelf.
Om dit soort schamperende opmerkingen naar me toe te krijgen met al die moeite, doe ik het niet voor.
Ajuus, je zal er geen last meer van hebben.
-

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
EmenA laat je niet gek maken door een sukkel die alleen maar loopt te toeptoeteren.
Hij profiteerd hier al zeker 1 maand.... op het forum. En aan z'n ip te zien ken ik hem. Zal is kijken hoever ik moet graven om weer eens een ban uit te delen.

A

Anonymous

Guest
Natuurlijk, CWP. De Alleenheerser op dit forum...
Denk je nou werkelijk dat er nog mensen zijn die wat inmiddels jouw forum is geworden (blijkbaar), nog serieus nemen?
Ban iedereen maar die iets zegt dat niet in lijn is met de voorschriften van je partijmanifest.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Waarvan acte. Wij proberen hier op een positive manier elkaar te informeren op het forum, jij bent daar vanaf nu niet een deelnemer meer van. Vaarwel.

En ik ban niet zomaar als iemand een mening heeft, maar droeftoeters en oproerkraaiers kunnen lekker optyfen.
Er kan juist zeer veel op dit forum, in vergelijk met konky of hookers, maar er zijn grenzen en jij bent die grens allang gepasseerd.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
CWP zei:
EmenA laat je niet gek maken door een sukkel die alleen maar loopt te toeptoeteren.
Hij profiteerd hier al zeker 1 maand.... op het forum. En aan z'n ip te zien ken ik hem. Zal is kijken hoever ik moet graven om weer eens een ban uit te delen.

Ben het volledig met CWP eens. Jou info is wat mij betreft zeer waardevol en zinvol. Er zijn altijd azijnzijkerds en laat je daardoor niet gek maken.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Helemaal eens met bovenstaande!

Wie het niet wil zien ( de plaatjes ) of lezen ( de begeleidende tekst ) die scrolt toch fijn verder?

Voor vele anderen prima virtueel- en lees-voer :ugeek: dus gaat zo door !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven