Lisa & Barbie

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het is zeer de vraag of dat wel haar eigen acties zijn.
Ze wordt duidelijk geëxploiteerd door haar "vriendjes"
Daar zou dit forum niet aan mee moeten werken.

Wonderkid50

Toogplakker
8 sep 2015
82
39
Dat zei ik toch al dat ze dringend geld nodig had of een gulle minnaar. Heb haar 20 min gesproken en ze adverteerde gewoon zelf zei ze. Maar idd géén nzc topic in archief of slotje?

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
ze is gewoon te boeken op haar
06
hoor
ze vraagt 500 per uur met aanbetaling

2082
9848

maar neuken zonder is geen zekerheidje... dus niet geboekt.

Alles

Toogplakker
3 jun 2015
43
16
Wat een onzin discussie hier over een dame die niemand heeft gehad.
Lees geen een echte ervaring .
Kan dit niet gewoon op slot.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Gezien de ervaring die hier beschreven staat lijkt me vooruit betalen wel een enorme afrader.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wanneer ze zelfs geen geld heeft om een paar liter benzine te betalen is het droevig gesteld met de dame.
Ze rekent Hollywoodprijzen voor een uurtje lol maar is niet instaat een paar liter brandstof te betalen.
Er zullen wel wat uitvreters mee eten van de opbrengst. Zielige vertoning die veel weg heeft van oplichting.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
vind het ook een beetje overdreven , dat ze aanbetaling vraagt wil nog niet direct zeggen dat ze de boel oplicht, ik zou zelf geen aanbetaling doen bij niemand is me te groot risico maar vind wel wat de bewoordingen wat heftig en overdreven.
Ben zelf wel nieuwsgierig naar haar niet dat ik haar zo mooi vind maar ergens triggert het me ook wel maar vind zelf de prijzen ook veel te hoog en aanbetalingen zal ik nooit doen maar begrijp haar wel zolang er mannen zijn die het betalen heeft ze groot gelijk. Kan me de aanbetaling wel voorstellen ze is een bekend persoon en er zullen wel genoeg grappenmakers zijn die fakeafspraken maken en voor niks laten komen , aan de andere kant loop je als klant wel risico en meestal doet ze ook iets maar korte tijd en is ze dan weer spoorloos.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Als je bereid bent 500€ voor een date waarschijnlijk met condoom te betalen dan ligt eraan hoe hoog die aanbetaling is. Want het is wel een bner en als ze een fantasie is van je wel.... Je leeft immers maar een keer....

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
We draaien het even om. Stel je zit er even doorheen en je voelt je mentaal kut. Laat jij je dan in je kont palen? Vast niet toch? En iedereen heeft zijn ups en downs maar idd, ja. De hoeren die er voor kiezen daar gaan het over het algemeen" goed "mee.

Terug
Naar boven