Lisa & Barbie

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Voor wie het nieuws niet gevolgd heeft. Er was gisteren een rechtszaak waarin deze Barbie slachtoffer was. Niet de eerste zaak. En vermoed ook niet de laatste. Ze staat onder curatele en is handelings onbekwaam verklaard eerder dit jaar.

Telegraaf artikel Barbie

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Voor wie het nieuws niet gevolgd heeft. Er was gisteren een rechtszaak waarin deze Barbie slachtoffer was. Niet de eerste zaak. En vermoed ook niet de laatste. Ze staat onder curatele en is handelings onbekwaam verklaard eerder dit jaar.

Telegraaf artikel Barbie
En toch neemt ze telefoon nog op en kan je afspreken als je wilt.
Ik pas want absurde bedragen maar vraag me af hoe dat kan als ze handelingsonbekwaam is verklaard?

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
@Cerato Het komt er op neer dat Barbie nogal graag en veel drugs gebruikt en alles ten dienste staat van dit laatste. Zoals letterlijk werd gezegd in de rechtzaal, ze zou het doen voor 20 euro, nee voor 10 euro. Alleen voor de drugs. Ze is ook al eerder opgenomen in een psychiatrische inrichting. En ze is meerdere keren in de handen gevallen van uitbuiters/regelaars/handelaren. En op 31 januari schijnt de rechtbank haar onder curatele geplaatst te hebben werd er in de rechtzitting gemeld.

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Wat ik niet snap, dat je niks leest over haar ouders, die zag je ook vaak op tv, toen ze nog met haar Maikel was , waar ze 2 kinderen mee heeft.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Advertentie weg.
Iemand nog een nummer van haar?
Mag ook per pm, dank ervoor alvast.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Begint het eeuwige gezeik weer over deze vrouw. Uiteraard triest uitbuiting maar ben bang dat hier ik zeg niet alle vrouwen hier op de site, maar wel een heel groot gedeelte wordt uitgebuit. Of zouden al die roemeense, rest van oost europa, chinezen hier echt voor de lol naar Nederland komen en hun benen voor jan en allemaal spreiden en zich vol laten spuiten?

Laten we nu niet zo hypocriet doen en dan ineens bij Barbie de moraalridder uithangen. We werken er allemaal aan mee dat er een markt voor is. Ook ik

sjaakafhaak

Toogplakker
4 jul 2015
35
54
Begint het eeuwige gezeik weer over deze vrouw. Uiteraard triest uitbuiting maar ben bang dat hier ik zeg niet alle vrouwen hier op de site, maar wel een heel groot gedeelte wordt uitgebuit. Of zouden al die roemeense, rest van oost europa, chinezen hier echt voor de lol naar Nederland komen en hun benen voor jan en allemaal spreiden en zich vol laten spuiten?

Laten we nu niet zo hypocriet doen en dan ineens bij Barbie de moraalridder uithangen. We werken er allemaal aan mee dat er een markt voor is. Ook ik
Zeker waar wat je zegt, en dan zitten we met ze allen te klagen dat een dame soms slechte service verleent en de boel bedonderd.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
erg dit, gelukkig zijn de kids bij Michael van der plas, tsjonge jonge wat een ellende als je dit leest.

Het gaat hier niet om het geld wat je betaald j

Terug
Naar boven