Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ze vraagt eerst een foto voor ze verdere info geeft.Ze ziet er niet slecht uit, al heb ik mijn twijfels over de echtheid. Foto verdwijnt spijtig genoeg na openen.
Ik ben gisteren bij haar geweest. Heel knap met een mooi slank figuur, ronde kont en ze liegt niet over haar E-cup. Ze doet dit nog maar een paar maanden zei ze. Dat verklaart waarschijnlijk waarom ze ietwat onwennig was. Aan de andere kant voelt ze helemaal niet aan als een doorwinterde professional. 18 is ze niet meer denk ik, waarschijnlijk vooraan in de twintig. Iig jong, mooi en strak.
Ik had niet veel tijd, wel veel goesting. Lang ben ik er niet geweest. Pijpen, haar beffen, ff haar neuken voor ik vroeg dat ze op mij kwam zitten. Dan lekker haar kutje volgeschoten.
Een heel mooie dame met prachtige borsten. Ze is heel vriendelijk en doet alles wat je vraagt maar daar blijft het bij. Ze neemt zelf geen initiatief, en ligt daar gewoon. Herhalingsgevaar is er niet, maar ze was wel heel vriendelijk.
Ik heb een foto van haar enorme e cup gekregen en ga morgen wellicht langs om men zaad te lozen. Toch altijd een geil idee dit te kunnen doen in zo een jong kutje. Te lezen dat ze effectief 18 is is dan ook leuk. Heeft ze nog een tienerkutje of is er al wat verkeer in geweest?