Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik weet niet waar jij iemand gezien hebt die op haar vriend lijkt of leek. Maar ik zit in een groepje die zeer geregeld met Sara en haar vriend gedate hebben. Ik kan dus beweren met zekerheid dat ik weet waar ik het over heb. En dat het correct is wat ik schrijf. Wij hebben op het ogenblik sporadisch contact met haar en een paar maanden geleden heeft ze na lange tijd weer iets met een paar van ons uit het groepje ondernomen. Dus voordat JIJ hier onzin neerschrijf zou ik je hersencellen eerst activeren en nadenken.Van waar heb je die informatie dat haar vriend overleden is? Ik vind dit een zeer vreemd bericht van je.
Ik geloof niet in reïncarnatie, maar toch heb ik enkele dagen terug Sara haar vriend in levende lijve nog gezien en gesproken.
Misschien moet je in de toekomst toch maar even zwijgen over zaken waar je niks van weet, en dat geldt ook voor het schrijven.
Het is nog niet erg genoeg dat ze zo'n zware tijd zijn doorgegaan dat jij dit onzinnig bericht er nog bovenop moet gooien.
Denk in het vervolg toch maar eens twee keer na voor je nog eens zo'n onzin neerschrijft.
Kan niet he, de ene zegt dat hij overleden is, de andere heeft hem zeer kortelings nog in levende lijve ontmoet. Dus een van de twee heeft het verkeerd voor. Jullie mogen denken of geloven wie je wil, maar ik kan niet anders dan 100% zeker zijn, ik zag hem en haar een kleine twee weken geleden bij hen thuis.misschien hbben jullie allebei wel gelijk> haar vriend kan toch overleden zijn en nu heeft ze misschien een andere vriend![]()
Zo, punt is wel gemaakt lijkt mij. Nu weer on topic. FOTO'SKan niet he, de ene zegt dat hij overleden is, de andere heeft hem zeer kortelings nog in levende lijve ontmoet. Dus een van de twee heeft het verkeerd voor. Jullie mogen denken of geloven wie je wil, maar ik kan niet anders dan 100% zeker zijn, ik zag hem en haar een kleine twee weken geleden bij hen thuis.
En neen Sara heeft geen nieuwe vriend. Ik heb bij onze ontmoeting bij hen thuis het verhaal van zijn overleden nog aangehaald. Zijn antwoord was "Pure onzin", terwijl hij in levende lijve voor me stond. Ik zag lang geleden al filmpjes van Sara en haar vriend die eveneens duidelijk zichtbaar was. En het was diezelfde man die voor mij stond.
En neen, het gaat me er zeker niet om het lievelingetje van de juffrouw te zijn. Ik ben alleen vreselijk allergisch voor valse informatie. En al helemaal als men iemand dood verklaart die het niet is.
Lekker... heeft zij een ad?Op diverse verzoek pm net een paar foto's gemaakt van een indo girl welke ik heb afgevuld. 21 en super lekker kontje. Verder een tiener gezichtje, mocht onder geen beding op de foto. Heb me een halve dag moeten inhouden om teminste wat room te spuiten