Mijn vrouwtje wil ook wel zo vol gespoten worden.Bekijk bijlage 13307
Dit kutje uit Hasselt (B) 2 weken geleden tot de rand toe met zaad gevuld en alles gefilmd.
Helaas heb ik haar advertentie niet meer kunnen vinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vrouwtje wil ook wel zo vol gespoten worden.Bekijk bijlage 13307
Dit kutje uit Hasselt (B) 2 weken geleden tot de rand toe met zaad gevuld en alles gefilmd.
Hoe heette ze ? Ze komt me bekend voor.Bekijk bijlage 13307
Hoe ben je met haar in contact gekomen?Ik wordt al dagen gestalkt door deze Indonesische lekkere meid in Jakarta. 's avonds uren sexen, maar na wakker worden vóór en ook ná het ontbijt naait ze me als een singer en zuigt als een Nilfisk. Ze is er verder niet vies van als je ze helemaal afrijd. Ze blijft maar gaan. Ik geef ze iedere keer maar een vergoeding, maar iedere keer zegt ze voor noppes te willen. Ze is dol op een grote blanke sabel. Heb haar al verschillende nachten gehad, maar een paar keer een andere tussendoor kunnen pakken, wifi uit. De meid is zeker geen straf, maar af en toe wat andersIk stop verder met foto's maken, meer focus op ne@ken
![]()
Waarschijnlijk probeert ze je met gratis sex aan de haak te slaan om zichzelf richting europa te exporteren. Is inmiddels wel een bekende aanpak door dames.Ik wordt al dagen gestalkt door deze Indonesische lekkere meid in Jakarta. 's
Zie bericht #2.225Lekker befkutje zeg. Staat ze open voor afspraken?
Leuke bijvangst dan. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Noem het een win win situatie, ze geniet van langdurig verwennen. Madame gaat de volgende dag weer lekker afgevuld naar een grote internationale organisatie waar ze director communicatie is. Madame was ooit een bijvangst zoals ze in de visserij noemen.