Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Als je dat ziet snap je toch dat vele dames graag een geschoren man over de vloer krijgen hoor.
Als ik vrouw was zou ik ook zeggen kom vriend ik ga je eerst eens onder handen nemen daar beneden 😁
Het hangt alleen af van cultuur tot cultuur, in China zijn ze meestal ongeschoren. Xp

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Saraloverke is jammer genoeg niet meer actief. Haar partner is gestorven.
Van waar heb je die informatie dat haar vriend overleden is? Ik vind dit een zeer vreemd bericht van je.
Ik geloof niet in reïncarnatie, maar toch heb ik enkele dagen terug Sara haar vriend in levende lijve nog gezien en gesproken.
Misschien moet je in de toekomst toch maar even zwijgen over zaken waar je niks van weet, en dat geldt ook voor het schrijven.
Het is nog niet erg genoeg dat ze zo'n zware tijd zijn doorgegaan dat jij dit onzinnig bericht er nog bovenop moet gooien.
Denk in het vervolg toch maar eens twee keer na voor je nog eens zo'n onzin neerschrijft.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Diverse foto's verwijder die NIET aan de regels voldeden als gezegd in bericht #1.

Let er op dat je de juiste info bij de foto plaatst anders wordt het echt verwijderd.
Dat betekend dus ook de link van de advertentie of het onderwerp van de dame in kwestie.

Mvg Moderatorteam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven